Dat valt mij niet eens op, die stories skip ik sowieso altijd.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:08 schreef MorganWall het volgende:
[..]
Ik zie ook alleen JvP nog reclame maken voor hun webshop, MB niet meer.
Ah, dank jequote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:50 schreef Miepje77 het volgende:
[..]
Zij was verloskundige. Ze werkt nu als telefoniste vanuit huis voor verloskundigen praktijken.
J haar nagels zijn rood (zie haar story van dinsdag).quote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:13 schreef lila01 het volgende:
Waarom filmt MB het intieme moment waarop Koen Ollie (met ontbloot bovenlijf) voorleest?
Zo te zien merkt hij het niet, niet oké.
En wie doet de kinderen in bad? Het was niet MB of JvP, maar iemand met roodgelakte nagels. MB filmt alleen maar.
Ik denk dat zij en haar gezin oprecht baat bij hebbenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:56 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Daar schrijft ze dat ze kwalificeert voor ME/CVS. Dat riep ze maanden terug al.
Debbie kwalificeert m.i. vooral voor een opname in een gesloten inrichting.
Misschien spot je haar wel 👀quote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:11 schreef Rimboequeen het volgende:
Ik ben op dit moment in Barneveld bij de ballon fiësta, ja hoor er gaat net een zonnebloemballon de lucht in 🤣🤣🤣
Dat is jvp. Die heeft eergisteren haar nagels laten doen.. rood 😉quote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:13 schreef lila01 het volgende:
Waarom filmt MB het intieme moment waarop Koen Ollie (met ontbloot bovenlijf) voorleest?
Zo te zien merkt hij het niet, niet oké.
En wie doet de kinderen in bad? Het was niet MB of JvP, maar iemand met roodgelakte nagels. MB filmt alleen maar.
O, haha. Ik dacht dat ze nog roze hadquote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:23 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Dat is jvp. Die heeft eergisteren haar nagels laten doen.. rood 😉
Bij een opvang? Oppas? Ouders? Buurvrouw?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:13 schreef Jenn1806 het volgende:
Curlymomm alweer alleen met haar dochters weg.. Waar zou ze haar zoontje hebben gelaten?
Ik zou van haar echt niks kopen 🤢 vooralquote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:12 schreef JaNeeDan het volgende:
Judith deelt een link naar haar Vinted. Ik heb even gekeken maar hoezo bestempelt zij kleding als goed en heel goed terwijl het totaal verwassen is?
Nah, weet niet. Ik denk dat Koen er geen trek meer in heeft om nog langer mooi weer te spelen.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:25 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Koen is ook niet meer te zien in de stories van jvp. En MB nu toch de laatste dagen Koen weer wel. Ik krijg echt wel het idee dat ze het aan het uitmelken zijn ook, ondanks de ellende. Drama sells. En dat zien zij ook in hun volgers en views.
😂 1x aangehad (voor 3 weken daarna 13x moeten wassen)quote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:12 schreef JaNeeDan het volgende:
Judith deelt een link naar haar Vinted. Ik heb even gekeken maar hoezo bestempelt zij kleding als goed en heel goed terwijl het totaal verwassen is?
Zo verwassen is hier nooit gelukt😂quote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:29 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
😂 1x aangehad (voor 3 weken daarna 13x moeten wassen)
Het had waarschijnlijk wat extra krachtig reinigingsmiddel nodig 🫤quote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:33 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Zo verwassen is hier nooit gelukt😂
😂🤢quote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:29 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
😂 1x aangehad (voor 3 weken daarna 13x moeten wassen)
MB oogt voller? Nou…..quote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:09 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik vond haar juist weer wat voller ogen, maar kan ook zo lijken
Zij krijgt heel veel gratis van volgers en dan zet ze het daarna te koop.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:39 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Het had waarschijnlijk wat extra krachtig reinigingsmiddel nodig 🫤
Hij zal zelf misschien inspraak gehad hebben, maar vind het ook niet om aan te gluren dat kapsel.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:49 schreef Muisjeruisje het volgende:
Milou is met de kinderen naar de kapper geweest, bij de oudste is het er niet beter op geworden 😱
Er zitten ook grote maten tussen. Bizar dat ze gekregen kleding verkoopt.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:52 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Zij krijgt heel veel gratis van volgers en dan zet ze het daarna te koop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |