Hoi Vladimir.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 17:51 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Het gaat om de hypocrisie die Karsten aan de kaak stelt. Als je Gazprom uitsluit vanwege de speciale militaire operatie in Oekraïne dan moet je ook Israël uitsluiten die net zo goed vanuit dat oogpunt “soevereine” landen aanvielen.
*In de Vueltaquote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
https://youtu.be/3WSEkbB31pc?t=939
Je zou het haast denken.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:27 schreef VoMy het volgende:
Was die tussentijd wellicht een foutje?
Beetje hetzelfde ingedeeld als UAE. Vermoeden dat de wind duidelijk anders stond dan in het begin.quote:
Meer tegenwind en meewind.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:27 schreef VoMy het volgende:
Ook nog met de aantekening dat de tijdrit langer dan 10 kilometer moet zijn toch?quote:
Verandering van de wind lijkt mij, de laatste teams verliezen veel op het tweede deel en winnen weer in het laatste deel.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:27 schreef VoMy het volgende:
Ik herhaalde wat Jeroen zei dus weet ik niet.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ook nog met de aantekening dat de tijdrit langer dan 10 kilometer moet zijn toch?
Wat betreft de winst van UAE ben ik het met je eens. Maar toch; de etappe was zo voorbij, kleine verschillen, niets noemenswaardigs gebeurd behalve een paar idioten op de weg ... ben er zelf niet heel blij meequote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:32 schreef Bill_Hillie het volgende:
Wat mij betreft was dit de leukste etappe tot nu toe. De lat lag ook nog niet hoog natuurlijk, maar toch.
We worden weer keihard in ons gezicht gespuugd, dag na dagquote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Matxin komt de eer opeisen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |