Ziedendquote:Op woensdag 27 augustus 2025 17:54 schreef Bill_Hillie het volgende:
Wel heel hard FreePalestine blijven roepen hoor...wel blijven deugen...
Free Palestina, maat.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 17:54 schreef Bill_Hillie het volgende:
Wat is de tegenspraak?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 17:54 schreef Bill_Hillie het volgende:
Want wat je zelf doet is geen kuddegedrag?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 17:55 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Ik trek dat soort kuddegedrag bijzonder slecht idd
Nee hoor, was een stomme post van mij.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 17:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
[..]
Verwacht je nu van elke WLR-user een afkeuring?
Dit kon niet.
Want jij zit zelf in geen enkele kudde op dat vlak?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 17:55 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Dat genocide en masse wordt afgekeurd. Nee, dat moet je niet willen, volstrekt logisch dat je daarom ziedend bent.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 17:55 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 17:58 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Dat genocide en masse wordt afgekeurd. Nee, dat moet je niet willen, volstrekt logisch dat je daarom ziedend bent.
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 17:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
NWS / Pro-Palestina activisme #43 - Selectieve verontwaardiging
Daar verder.
Die zit over vijf minuten dus weer op zijn fiets.quote:
Niks.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar hoe gaan ze dit oplossen? Zouden ze de tijdrekening gewoon laten staan onder het mom 'pech gehad'? Gaan ze iets aanpassen? En wat ze ook doen, hier komt sowieso gepijpzeik van.
Dan hoop je toch vooral dat je allemaal heelhuids over de finish komt.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jay Vine in een ploegentijdrit, schitterend.
Ik zou er niet achter willen zitten.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jay Vine in een ploegentijdrit, schitterend.
Nou, succes met het gezeik wat je dan gaat krijgen.quote:
Ze mogen nog een keer rijden?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nou, succes met het gezeik wat je dan gaat krijgen.
Israel is een voetnoot in deze race, dit heeft geen enkele invloed op wat dan ook.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
20 seconden eraf halen, geen idee.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Scheelt nog dat ze sowieso geen al te beste tijdrit reden en niet een van de topploegen zijn.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Na de dweil!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |