quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja okee zij mag best aan mijn appels zitten..
oeh wat klinkt dit fout...
Oppassen als ze takken gaat snoeienquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja okee zij mag best aan mijn appels zitten..
oeh wat klinkt dit fout...
Ff de boel flinks snoeienquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oppassen als ze takken gaat snoeien
Al die witte emulsie van eikenprocessierups zekerquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oppassen als ze takken gaat snoeien
Oh zondequote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je mag ze wel van de boom af plukken als ik op vakantie benZitten alleen wel vaak beestjes in helaas
Gewoon OV gratis makenquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:56 schreef kwiwi het volgende:
Zit dat programma Overtreders weer te kijken. Dan heb je van die mensen die een poortje intrappen op het station om zwart te rijden, en vervolgens vertellen ze dat ze geen geld meer hebben om hun OV op te laden. Aan de ene kant vind ik dat wel zielig, en help je die mensen niet met een boete geven. Maar ja je kunt het ook niet laten gaan, en misschien moeten ze leren beter met hun geld om te gaan.
Kan me bijna niet voorstellen dat je in Nederland, met de hoogte van de uitkeringen, echt helemaal niks overhoudt voor een metrokaartje als je een beetje fatsoenlijk met je geld omgaat.
of gewoon voor ene tientje een afgetrapte fiets kopen en fietsen als je geen geld hebtquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:56 schreef kwiwi het volgende:
Zit dat programma Overtreders weer te kijken. Dan heb je van die mensen die een poortje intrappen op het station om zwart te rijden, en vervolgens vertellen ze dat ze geen geld meer hebben om hun OV op te laden. Aan de ene kant vind ik dat wel zielig, en help je die mensen niet met een boete geven. Maar ja je kunt het ook niet laten gaan, en misschien moeten ze leren beter met hun geld om te gaan.
Kan me bijna niet voorstellen dat je in Nederland, met de hoogte van de uitkeringen, echt helemaal niks overhoudt voor een metrokaartje als je een beetje fatsoenlijk met je geld omgaat.
Ja, of dat inderdaadquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
of gewoon voor ene tientje een afgetrapte fiets kopen en fietsen als je geen geld hebt
Heb er ook wel eens appeltaart mee gemaaktquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh zondeAnders kon je er appelmoes ofzo van maken
Onze grootste sponsor.quote:
Volgens mij is een bijstandsuitkering iets van 1300 euro (en dan krijg je vast wel huur en zorg toeslag).quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:56 schreef kwiwi het volgende:
Heb jij toch geen last van. Meer plaats op de weg voor jou.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal het vast nog gezelliger van worden in de treintje.
De treintjequote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal het vast nog gezelliger van worden in de treintje.
Als je echt niks hebt krijg je toch ook nog extra hulp van de gemeente?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Volgens mij is een bijstandsuitkering iets van 1300 euro (en dan krijg je vast wel huur en zorg toeslag).
Lijkt mij krapjes met de huidige prijzen voor huur, boodschappen, zorg.
Goed burgerschap is ook aan anderen denken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb jij toch geen last van. Meer plaats op de weg voor jou.
Zou gratis OV ook prima vinden, maar ja dat is me nogal een kostenpost in Nederland. Moet er weer flink in iets gesneden worden dat waarschijnlijk ook gewoon nodig is, zoals onderwijs of zorg.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Onze grootste sponsor.
Maar zijn gewoon aantal zaken die je als basisdiensten moet zien. NS gooit ieder jaar weer 10-15% bovenop de prijs en gaat het dan vreemd vinden dat er minder mensen in de trein zitten.
Als je de stookkosten niet meer kunt betalen krijg je zelfs gratis geld voor kratten bier en LEGO.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als je echt niks hebt krijg je toch ook nog extra hulp van de gemeente?
Ja en omdat er minder mensen in de trein zitten moet de prijs weer omhoog omdat er niet genoeg mensen inzittenquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Onze grootste sponsor.
Maar zijn gewoon aantal zaken die je als basisdiensten moet zien. NS gooit ieder jaar weer 10-15% bovenop de prijs en gaat het dan vreemd vinden dat er minder mensen in de trein zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |