Tot morgenquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Oke voldoende fok voor vandaag
Na ben nog steeds herstellende van een afrijding 2 jaar geleden dus ik kijk wel beetje uit tegenwoordig.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:32 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
of je leert eerst eenwieleren zonder zadel, dan kan je gewoon op de band gaan staan
Ja want mensen zijn engquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daarom loop ik ook vaak achter je
Hoef ik mensen geen gedag te zeggen enz (ewl, sociaal doen)
Ik word nog steeds vaak gillend wakker jaquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:36 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Mij wil je niet irl meemaken hoor, ik begrijp haar wel.
als je op moet staan of midden in de nacht? Dat eerste is dan niet zo'n probleem...quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik word nog steeds vaak gillend wakker ja
Heeft @Budapestenaar het licht aan?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:30 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Maar in zulke situaties waarbij je nog wat tegoed hebt moet je dat niet van tevoren doen.
#wijsheidnr46578 #verlichteBuddhavolger
Jaquote:
Midden in mijn slaap. Ik slaap ook vaak overdag...quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:39 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
als je op moet staan of midden in de nacht? Dat eerste is dan niet zo'n probleem...
Uhmquote:
Die in mijn appelboom zijn wel weer joekels aan het wordenquote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ik zal eens kijken in Buddhapest voor jequote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heeft @:budapestenaar het licht aan?
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die in mijn appelboom zijn wel weer joekels aan het wordenen zijn straks natuurlijk precies rijp als ik op vakantie ben
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Je mag ze wel van de boom af plukken als ik op vakantie benquote:
Ohquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je mag ze wel van de boom af plukken als ik op vakantie benZitten alleen wel vaak beestjes in helaas
*schiet gifpijlen af die alleen de rupsen rakenquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je mag ze wel van de boom af plukken als ik op vakantie benZitten alleen wel vaak beestjes in helaas
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja weet niet of het alleen rupsen zijn of ook andere beestjesquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:45 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
*schiet gifpijlen af die alleen de rupsen raken
Maar anders vallen ze er zomaar afquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |