SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Alleen zo'n vlinderstrikjequote:
Ik nietquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:46 schreef UitStraling het volgende:
Vrouwen met stropdas, hier moet ik eens even diep over nadenken.
Was in de jaren negentig toch mode?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:46 schreef UitStraling het volgende:
Vrouwen met stropdas, hier moet ik eens even diep over nadenken.
Aaawquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alleen zo'n vlinderstrikje
Geen stropdasjes
Schoudervullingen ook ja.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was in de jaren negentig toch mode?
@bitterbalquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Goeden TT
(Zie ik nu pas, kan net zo goed mn ogen weggooien)
Ook een hongerkequote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:52 schreef UitStraling het volgende:
Honger als een kameel, niet zo vies maar wel zoveel
Ook iets later. Kijk maar naar Avril Lavignequote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was in de jaren negentig toch mode?
Ja, dat zal even raar zijn voor mijn omgevingquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Euhm.
![]()
Zijn wel voor eeuwig zwart
Wat zit er in de oven?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ook een hongerke
Eten zit al in de oven
Ik herhaal
Eten zit al in de oven
Dat je dan naar precies dezelfde dingen gaat kijken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:54 schreef Budapestenaar het volgende:
Misschien krijg ik 4E’s ogen dan wel
Klopt je naam ineensquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Euhm.
![]()
Zijn wel voor eeuwig zwart
Onverklaarbare interesse in caafs en bubble teaquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je dan naar precies dezelfde dingen gaat kijken.
Liters mango lassie en borden vol groene asperges met Parmezaanse.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Onverklaarbare interesse in caafs en bubble tea
Wennen ze vast snel aanquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat zal even raar zijn voor mijn omgeving
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |