SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Gewoon blijven doenquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik zal geen tijdstippen meer noemen.![]()
Ik roep hier nooit Bolk GGWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Als je je dildo op je nachtkastje kan laten, dan kan je dat ook met je foonquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:37 schreef maily het volgende: [..] Dan kan op je nachtkastje ook prima.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als je je dildo op je nachtkastje kan laten, dan kan je dat ook met je foon
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ze hadden wel plannen daarvoor en het is ten minste iets onderscheidend ipv zoveelste tent met chicken wingsquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik gok dat er hier ook enorme rijen zullen ontstaan als de Hema hier een winkel gaat openenUw ADH vitamine Worst
![]()
be!!!MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Wie?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 16:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Iemand @:dezwabber nog gezien? Ik heb zin in humor op niveau🐙![]()
![]()
Als je met de lift naar de hoogste etage van een hoge flat of wolkenkrabber gaat en je kijkt daar een filmpje van Herman Finkers, is dat dan ook humor op niveau?
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
![]()
![]()
Onder zeeniveau is ook niveauquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:46 schreef Homijn het volgende:
Als je met de lift naar de hoogste etage van een hoge flat of wolkenkrabber gaat en je kijkt daar een filmpje van Herman Finkers, is dat dan ook humor op niveau?Uw ADH vitamine Worst
Zeker. Rookworst zonder R is ook worst
![]()
Scherp weerquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:47 schreef Homijn het volgende:
Zeker. Rookworst zonder R is ook worstWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Welke van deze smilies is er nou dubbel? Ik zie hem niet![]()
![]()
Tegenwoordig zit hier op elke hoek een "smoke shop". Voor je ananas vape of THC drankjesquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ze hadden wel plannen daarvoor en het is ten minste iets onderscheidend ipv zoveelste tent met chicken wings![]()
![]()
Dat zijn grappen die over mijn hoofd heen gaanquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:46 schreef Homijn het volgende:
Als je met de lift naar de hoogste etage van een hoge flat of wolkenkrabber gaat en je kijkt daar een filmpje van Herman Finkers, is dat dan ook humor op niveau?![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: