Ga naar Lit johquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 16:54 schreef MisterFox het volgende:
Ik ga op vakantie en heb dan eindelijk de tijd om een keer vrijblijvend te gaan lezen.
Wat moet ik volgens jullie gaan lezen?
Wat is nou echt onmisbaar? Wat zou iedereen moeten lezen?
Ik focus me op persoonlijke ontwikkeling maar sta voor alles open.
Ik zeg het niet vaak, maar deze post mag wel iets duidelijkerquote:
Literatuur, Taal en Kunstquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 17:26 schreef MisterFox het volgende:
[..]
Ik zeg het niet vaak, maar deze post mag wel iets duidelijker
Je moet helemaal niks. Laten we dat even vooropstellen. Lezen doe je voor je plezier.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 16:54 schreef MisterFox het volgende:
Ik ga op vakantie en heb dan eindelijk de tijd om een keer vrijblijvend te gaan lezen.
Wat moet ik volgens jullie gaan lezen?
Wat is nou echt onmisbaar? Wat zou iedereen moeten lezen?
Ik focus me op persoonlijke ontwikkeling maar sta voor alles open.
Ik heb me prima vermaakt met wat boekjes bij all inclusive Antalyaquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:31 schreef hoechst het volgende:
je gaat toch niet een boek lezen als je op vakantie bent..........
ga lekker de omgeving verkennen.
Met boeken kan je de hele wereld verkennen. In je luie stoel nog wel.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:31 schreef hoechst het volgende:
Want het kan niet alle twee? Heerlijk om na het opstaan of voor het slapengaan even iets te lezen. Of je boek mee te nemen op een wandeling of naar het terras.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:31 schreef hoechst het volgende:
Ja oke maar dat was een all inclusivequote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:47 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ik heb me prima vermaakt met wat boekjes bij all inclusive Antalya
Bedankt voor deze herinnering. Ik ben bang dat ik gewoon overwerkt ben.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:31 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Je moet helemaal niks. Laten we dat even vooropstellen. Lezen doe je voor je plezier.
Heb je zelf boeken thuis? Lid van de bieb?
Waar ik zelf van houd: Avonturenromans, humor, science fiction (maar dan wel het zgn Star Trek SF, waar mensen en mensachtigen centraal staan en niet de techniek), historische romans, misdaad en detectives, griezelromans enz.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |