.quote:Politie vindt skelet in verlaten woning: ’Nog nooit eerder zo gezien’
De politie-eenheid Den Haag heeft onlangs een overledene aangetroffen die al zo lang geleden stierf, dat er enkel een skelet over was.
Dat meldt de politie.
De identiteit van de overledene is niet bekend, evenals de locatie waar het lichaam werd aangetroffen.
32 minuten geleden
Een medewerker van de politie omschrijft op Instagram dat het huis al enige tijd onaangeroerd was.
Zo lagen er stapels post achter de deur, waren er veel vliegen aanwezig, lagen er muizenkeutels en lag er zelfs nog een oproep voor een coronavaccinatie op de mat.
De politie gaat er niet meteen vanuit dat de overledene al die tijd dood was of dat het de bewoner van het huis was.
Troffen we inderdaad een compleet skelet aan.
Ik had dit nog nooit eerder zo gezien en was onder de indruk.
Het lag rustig, zonder sporen van een worsteling”, aldus de politie-medewerker.
quote:,,Deze persoon was al jaren overleden voordat hij of zij gemist werd.
En tóch was hij of zij niet helemaal alleen", vervolgt de medewerker.
Naast het menselijke skelet was namelijk ook het skelet van een muis te vinden.
dat brieven bus in de hal zal ook alleen veel oproepkaarten voor verkiezingen in gezeten hebbenquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:14 schreef marc0871 het volgende:
Woonde op de bovenste verdieping. Post achter de deur.
Hoeveel deuren in portiekflats en appartementencomplexen ken jij met een brievenbus?
Alles zit centraal in de hal.
Komkommertijdverhaaltje?
De muis is overleden aan een sterfgeval bedoel jequote:
er klopte helemaal niks meerquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:23 schreef marc0871 het volgende:
De politie kwam na binnenkomst al snel tot de conclusie dat er iets niet klopte.
Dat schrijft TS. Dat lees ik niet in het nieuwsbericht.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:14 schreef marc0871 het volgende:
Hoeveel deuren in portiekflats en appartementencomplexen ken jij met een brievenbus?
Komkommertijdverhaaltje?
Waar zie jij staan dat ie op de bovenste verdieping in een flat woonde?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:14 schreef marc0871 het volgende:
Komkommertijdverhaaltje?
GMTAquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:27 schreef maily het volgende:
[..]
Dat schrijft TS. Dat lees ik niet in het nieuwsbericht.
Dat heb ik verder ook niet gelezen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:27 schreef maily het volgende:
[..]
Dat schrijft TS. Dat lees ik niet in het nieuwsbericht.
Dat zien we ook bij moordenaars.quote:De identiteit van de overledene is niet bekend
Hugo (de Jonge) wist waar die woonde en deed niets. Overigens is de coronadictatuur nog maar een paar jaar geleden.quote:en lag er zelfs nog een oproep voor een coronavaccinatie op de mat
Start een gofundme eis de dood terug.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:35 schreef Toine51 het volgende:
Triest dat niemand je mist....
En zo zijn er nog duizenden, of meer, die niemand zal missen..
Mensen, heb je naasten lief.
Niemand verdient het om alleen te sterven...
5 ton binnenharken moet lukken..quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Start een gofundme eis de dood terug.
Ik heb wat verkeerd gelezen in de OPquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:30 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Waar zie jij staan dat ie op de bovenste verdieping in een flat woonde?
Zie dat in de link in de OP iig niet staan.
In het geval van een bovenwoning zit de voordeur plus brievenbus gewoon op de begane grond.
Tenminste bij mijn bovenwoning.
Ik ookquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:31 schreef maily het volgende:
[..]
Heb de OP wel drie keer gelezen voor de zekerheid
Er staat nergens dat deze persoon in een flat woonde, dat suggereert de TP zelf.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:14 schreef marc0871 het volgende:
Komkommertijdverhaaltje?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |