.quote:Politie vindt skelet in verlaten woning: ’Nog nooit eerder zo gezien’
De politie-eenheid Den Haag heeft onlangs een overledene aangetroffen die al zo lang geleden stierf, dat er enkel een skelet over was.
Dat meldt de politie.
De identiteit van de overledene is niet bekend, evenals de locatie waar het lichaam werd aangetroffen.
32 minuten geleden
Een medewerker van de politie omschrijft op Instagram dat het huis al enige tijd onaangeroerd was.
Zo lagen er stapels post achter de deur, waren er veel vliegen aanwezig, lagen er muizenkeutels en lag er zelfs nog een oproep voor een coronavaccinatie op de mat.
De politie gaat er niet meteen vanuit dat de overledene al die tijd dood was of dat het de bewoner van het huis was.
Troffen we inderdaad een compleet skelet aan.
Ik had dit nog nooit eerder zo gezien en was onder de indruk.
Het lag rustig, zonder sporen van een worsteling”, aldus de politie-medewerker.
quote:,,Deze persoon was al jaren overleden voordat hij of zij gemist werd.
En tóch was hij of zij niet helemaal alleen", vervolgt de medewerker.
Naast het menselijke skelet was namelijk ook het skelet van een muis te vinden.
dat brieven bus in de hal zal ook alleen veel oproepkaarten voor verkiezingen in gezeten hebbenquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:14 schreef marc0871 het volgende:
Woonde op de bovenste verdieping. Post achter de deur.
Hoeveel deuren in portiekflats en appartementencomplexen ken jij met een brievenbus?
Alles zit centraal in de hal.
Komkommertijdverhaaltje?
De muis is overleden aan een sterfgeval bedoel jequote:
er klopte helemaal niks meerquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:23 schreef marc0871 het volgende:
De politie kwam na binnenkomst al snel tot de conclusie dat er iets niet klopte.
Dat schrijft TS. Dat lees ik niet in het nieuwsbericht.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:14 schreef marc0871 het volgende:
Hoeveel deuren in portiekflats en appartementencomplexen ken jij met een brievenbus?
Komkommertijdverhaaltje?
Waar zie jij staan dat ie op de bovenste verdieping in een flat woonde?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:14 schreef marc0871 het volgende:
Komkommertijdverhaaltje?
GMTAquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:27 schreef maily het volgende:
[..]
Dat schrijft TS. Dat lees ik niet in het nieuwsbericht.
Dat heb ik verder ook niet gelezen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:27 schreef maily het volgende:
[..]
Dat schrijft TS. Dat lees ik niet in het nieuwsbericht.
Dat zien we ook bij moordenaars.quote:De identiteit van de overledene is niet bekend
Hugo (de Jonge) wist waar die woonde en deed niets. Overigens is de coronadictatuur nog maar een paar jaar geleden.quote:en lag er zelfs nog een oproep voor een coronavaccinatie op de mat
Start een gofundme eis de dood terug.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:35 schreef Toine51 het volgende:
Triest dat niemand je mist....
En zo zijn er nog duizenden, of meer, die niemand zal missen..
Mensen, heb je naasten lief.
Niemand verdient het om alleen te sterven...
5 ton binnenharken moet lukken..quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Start een gofundme eis de dood terug.
Ik heb wat verkeerd gelezen in de OPquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:30 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Waar zie jij staan dat ie op de bovenste verdieping in een flat woonde?
Zie dat in de link in de OP iig niet staan.
In het geval van een bovenwoning zit de voordeur plus brievenbus gewoon op de begane grond.
Tenminste bij mijn bovenwoning.
Ik ookquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:31 schreef maily het volgende:
[..]
Heb de OP wel drie keer gelezen voor de zekerheid
Er staat nergens dat deze persoon in een flat woonde, dat suggereert de TP zelf.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:14 schreef marc0871 het volgende:
Komkommertijdverhaaltje?
Natuurlijk, omdat dit 'nieuwsbericht' niet meer dan een excuus is om zijn standaard stokpaardjes weer van stal te kunnen halen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:40 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Er staat nergens dat deze persoon in een flat woonde, dat suggereert de TP zelf.
Het bericht zelf spreekt van een huis.
UNVAXXED!1! PUREBLOOD!!1quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:00 schreef michaelmoore het volgende:
en lag er zelfs nog een oproep voor een coronavaccinatie op de mat.
ALs Groen links het had geweten dan hadden ze hem uit de woning kunnen zetten om een Statushouder te huisvestenquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat zien we ook bij moordenaars.
[..]
Hugo (de Jonge) wist waar die woonde en deed niets. Overigens is de coronadictatuur nog maar een paar jaar geleden.
Dat gaat vast lukkenquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:52 schreef Twiitch het volgende:
Dit is de droom. Zo wil ik ook eindigen hier op zolder.
De Energy maatschappij die komt aanbellen als er jaren niks verbruikt wordt dus dat moet je programmeren door een paar lampen te laten brandenquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:52 schreef ACT-F het volgende:
Als straks alles digitaal is kunnen skeletten rustig doorslapen en kan de AOW het geld blijven rondpompen. Het CBS verheugt zich op de alsmaar stijgende levensverwachting dankzij onze gezonde samenleving
quote:Een tijdje geleden kreeg ik met een collega een onderzoek bij een adres waar al lange tijd geen contact was met de bewoner. Collega’s van de noodhulp waren binnen geweest en hadden een overleden persoon gevonden. Deze lag er al zó lang, dat hij of zij volledig geskeletteerd was.
Bij binnenkomst lag er een flinke stapel post achter de deur. De onderste enveloppe gaf een tijdsindicatie: ruim twee jaar lag dit ongeopend. Dat betekende niet direct dat de overledene al die tijd dood was, of dat dit de bewoner was.
We liepen door de woning, en het voelde alsof we teruggingen in de tijd. We vonden stempelpapieren voor een coronavaccinatie, zagen overal vliegen en hun lege poppen, en wat muizenkeuteltjes.
Bij de overledene troffen we inderdaad een compleet skelet aan. Ik had dit nog nooit eerder zo gezien en was onder de indruk. Het lag rustig, zonder sporen van een worsteling. Toen we beter keken, zagen we naast de overledene nóg een klein skeletje liggen…
Een muisje.
Deze persoon was al jaren overleden voordat hij of zij gemist werd. En tóch was hij of zij niet helemaal alleen.
Het kan wel hoor, hangt een beetje af van de omstandigheden.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 15:04 schreef Lenny77 het volgende:
Een zuiver skelet??
Weet je wel hoe lang dit duurt??
Nope, also not buying it
zal minstens 5 jaar moeten duren en het moet erg droog zijn en tochten in die woning door een paar open raampjesquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 15:04 schreef Lenny77 het volgende:
Een zuiver skelet??
Weet je wel hoe lang dit duurt??
Nope, also not buying it
Als men alles automatisch betaald, is er geen haan die er naar kraait. Dat men geen boodschappen meer doet of andere dingen digitaal afrekent, is geen reden tot paniek.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 15:17 schreef LXIV het volgende:
Hoe kan dat de persoon niet zo bekend is er ligt toch post aan hem geadresseerd? Hij huurt deze woning toch?
Je zou zoiets simpel kunnen voorkomen door banken rekeningen in de gaten te laten houden die plotseling stoppen met het doen van boodschappen, waar waar de automatische betalingen wel door gaan
De maatregelen tegen het coronavirus dateren van maart 2020 t/m maart 2022.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat zien we ook bij moordenaars.
[..]
Hugo (de Jonge) wist waar die woonde en deed niets. Overigens is de coronadictatuur nog maar een paar jaar geleden.
Gelukkig maar, ik heb een hekel aan onrustige skeletten.quote:Het lag rustig, zonder sporen van een worsteling”, aldus de politie-medewerker.
Dan kom je weer in privacy issues terecht.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 15:17 schreef LXIV het volgende:
Hoe kan dat de persoon niet zo bekend is er ligt toch post aan hem geadresseerd? Hij huurt deze woning toch?
Je zou zoiets simpel kunnen voorkomen door banken rekeningen in de gaten te laten houden die plotseling stoppen met het doen van boodschappen, waar waar de automatische betalingen wel door gaan
Vertel mij wat, kwam er van de week nog een paar tegen in Baldur's Gate 3quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 15:51 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik heb een hekel aan onrustige skeletten.
Een attesta de vita verplicht stellen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 15:17 schreef LXIV het volgende:
Dat is wel mooi klote als je een zombie bent 😱quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 16:10 schreef maily het volgende:
[..]
Een attesta de vita verplicht stellen.
Eens per jaar aantonen dat je nog in leven bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Zegt de Ja21 fanboyquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:51 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ALs Groen links het had geweten dan hadden ze hem uit de woning kunnen zetten om een Statushouder te huisvesten
dat moet voor de SVB bij de Thaise ambassade anders stopt de AOWquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 16:10 schreef maily het volgende:
[..]
Een attesta de vita verplicht stellen.
Eens per jaar aantonen dat je nog in leven bent.
In België moet het ook.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 16:59 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
dat moet voor de SVB bij de Thaise ambassade anders stopt de AOW
niets, de energy maatschappij is de enige die wat zal merkenquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 16:01 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dan kom je weer in privacy issues terecht.
En maar goed ook. Wat wat heeft de overheid van doen met jou boodschappen ritme?
Zijn vriendje bleef hem tot het einde trouw.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:33 schreef fraubitch het volgende:
Hij was niet alleen want er lag een skelet van een muis naast hem. Nou mooi verhaal weer
Ik vraag het ChatGPTquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 19:30 schreef Oud_student het volgende:
Is dit een record?
Een aantal jaren geleden was er in Friesland iemand die 4 jaar dood op zolder heeft gelegen (Fokker?)
Dit lijkt (weer) een fout antwoord van de AI, volgens alle bronnen die ik hierover kan vinden was hij hoogstens zo'n 20 jaar dood..quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 19:33 schreef Oud_student het volgende:
[..]
staat waarschijnlijk op naam van de Spanjaard Vicente Benito, die meer dan 30 jaar dood in zijn huis lag.
t/m Mei 2022.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 15:44 schreef quo_ het volgende:
[..]
De maatregelen tegen het coronavirus dateren van maart 2020 t/m maart 2022.
Dus bijna 3,5 jaar geleden.
Er was in Friesland ook 1 die haar 4 kinderen dood op zolder had liggen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 19:30 schreef Oud_student het volgende:
Is dit een record?
Een aantal jaren geleden was er in Friesland iemand die 4 jaar dood op zolder heeft gelegen (Fokker?)
doodgaan??quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 23:45 schreef HSG het volgende:
Dat krijg je met een individualistische samenleving waar iedereen wordt geacht te presteren.
.quote:De politie-eenheid Den Haag heeft onlangs een overledene aangetroffen die al zo lang geleden stierf, dat er enkel een skelet over was.
Dat meldt de politie.
De identiteit van de overledene is niet bekend, evenals de locatie waar het lichaam werd aangetroffen
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:10 schreef Cruzinats het volgende:
In de randstad stinkt het sowieso, Den Haag is al helemaal een afvoerputje van de samenleving.
Dan valt zo'n lijklucht ook niet op. Waarschijnlijk flikkeren de buren zelf hun afval ook gewoon van het balkon.
Dystopische samenleving.
Victim blamingquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:00 schreef michaelmoore het volgende:
Dat heb je als de huur automatisch wordt afgeschreven , de AOW gestort wordt ,betrokkene woont zeker op de bovenste verdieping met een open raampje , dat lucht lekker door.
Ook, door een extreme burn-out.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 00:23 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
doodgaan??
als je goed presteert ga je dan niet dood?/
[..]
.
ik zou denk dat de overledene de bewoner van het huis is , toch ??
Bij wie die huurt word dat tegenwoordig niet gedaan dan? De acceptgiro is allang afgeschaft en zelf overmaken doet praktisch ook geen hond meer.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:00 schreef michaelmoore het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)gezien/85966845.html
Dat heb je als de huur automatisch wordt afgeschreven ,
Bestaat dat vak nog in deze tijd van slimme meters?quote:De persoon werd niet gemist , de meteropnemer moest erin
de watermeter is niet digitaal bij mijquote:Op woensdag 27 augustus 2025 13:22 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Bij wie die huurt word dat tegenwoordig niet gedaan dan? De acceptgiro is allang afgeschaft en zelf overmaken doet praktisch ook geen hond zelf meer.
[..]
Bestaat dat vak nog in deze tijd van slimme meters?
Precies dit. Tenzij je meer dan een miljoen te besteden hebt heb je in de randstad niks te zoeken. Ik ben er niet blij mee, maar geef de mensen uit die regio groot gelijk dat ze massaal de randstad ontvluchten en richting het zuiden/oosten komen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:10 schreef Cruzinats het volgende:
In de randstad stinkt het sowieso, Den Haag is al helemaal een afvoerputje van de samenleving.
Dan valt zo'n lijklucht ook niet op. Waarschijnlijk flikkeren de buren zelf hun afval ook gewoon van het balkon.
Dystopische samenleving.
vreselijk die randstad, aan de rand van de randstad gaat het welquote:Op woensdag 27 augustus 2025 14:53 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Precies dit. Tenzij je meer dan een miljoen te besteden hebt heb je in de randstad niks te zoeken. Ik ben er niet blij mee, maar geef de mensen uit die regio groot gelijk dat ze massaal de randstad ontvluchten en richting het zuiden/oosten komen.
De pislucht uit de 'prachtige grachten' van Amsterdamquote:Op woensdag 27 augustus 2025 14:58 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
vreselijk die randstad, aan de rand van de randstad gaat het wel
Waar haal jij vandaan dan je een miljoen moet hebben om in de randstad te wonen?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 14:53 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Precies dit. Tenzij je meer dan een miljoen te besteden hebt heb je in de randstad niks te zoeken. Ik ben er niet blij mee, maar geef de mensen uit die regio groot gelijk dat ze massaal de randstad ontvluchten en richting het zuiden/oosten komen.
Koelkast ,vriezer ,tv en een lamp die 24/7 jaren draait.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:56 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
De Energy maatschappij die komt aanbellen als er jaren niks verbruikt wordt dus dat moet je programmeren door een paar lampen te laten branden
ik zou dan een humanoid ROB kopen van Tesla of Unitree en die zou dan alles verder regelen voor me ook het reguleren water en energy
dan komt er geen mens meer binnen
Bekijk deze YouTube-video
nou ik had ook 6 jaar geen water opgenomen, en laten schatten maar dat worden ze wel zatquote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:43 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Koelkast ,vriezer ,tv en een lamp die 24/7 jaren draait.
En er is stroom verbruik.
Gas gaat ook automatisch omdat cv systeem gewoon aan gaat in de winter .
Water word gewoon geschat .
Op die manier kan je dus jaren al dood zijn zonder iemand iets weet .
En de buren ?
We zijn zo op onze eigen ingesteld in plaats van een sociaal systeem.
Dat zelfs dit niet meer word opgemerkt.
Wel dat is per persoon andersquote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:44 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nou ik had ook 6 jaar geen water opgenomen, en laten schatten maar dat worden ze wel zat
moesten Vitens 400 euro terug betalen
tja moeilijk he luik optillen vies donker , geen zin in
ja minstens 5 jaar , denk ikquote:Op woensdag 27 augustus 2025 22:11 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Wel dat is per persoon anders
Maar in dit geval gaat over iemand die al 5 jaar de pijp aan maarten heeft gegeven .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |