29quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 15:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier komen we niet verder dan 26,0 officieel.
Veelijsend.quote:
Ja weeniet. Gewoon allemaal kutonzin. Veel te veel neukfouten die van mijn zuurstof af moeten blijven.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 16:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat hebben ze je geflikt Fles?
Also also also, en mensen zijn zo tof en leuk.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 16:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja weeniet. Gewoon allemaal kutonzin. Veel te veel neukfouten die van mijn zuurstof af moeten blijven.
Dagdagelijks mensenmens.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 16:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Also also also, en mensen zijn zo tof en leuk.
Nee, die uitslag had hij al, Essiequote:Op dinsdag 26 augustus 2025 15:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
En hoe snel heb je daar dan uitslag van ongeveer?
Nee, dat is het nergens.quote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 16:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, die uitslag had hij al, Essie
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 16:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Also also also, en mensen zijn zo tof en leuk.
Ben je app ontwikkelaar geworden?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 16:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb de hele middag geprobeerd een app te bouwen en ik werd er helemaal tureluurs van
Maak jij weleens grapjes?quote:
Nou ja, het is een Microsoft Power app. Maar ik krijg het niet voor elkaar om mijn pagina responsive te krijgenquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 16:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je app ontwikkelaar geworden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |