Succes!quote:
PostNL is gewoon een enge ziektequote:Op dinsdag 26 augustus 2025 15:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat is tracking van een brievenbuspakketje ontzettend kut en waarom kan PostNL niet gewoon een keertje normaal doen?
Al m'n jaren in LIF komen van pas.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 15:03 schreef Ama het volgende:
@:ijsdraakje Nice kwast is weer roze (zoals het hoort). Thanks voor de tip.
De bezorgtijd van mijn pakketjes is opgeschovenquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 15:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Wordt zaterdag bezorgd
Wordt maandag bezorgd
Wordt dinsdag bezorgd
Volgens de tracking heeft PostNL het ontvangen en that's it. Wat een ontzettend idioot bedrijf.
Ondertussen kan ik wel al mijn spijkerbroek ophalen bij het dhl punt, want zij kunnen wel redelijk normaal bezorgen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 15:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De bezorgtijd van mijn pakketjes is opgeschoven
ja, vanavond komt dhl met nieuwe remschijven.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 15:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ondertussen kan ik wel al mijn spijkerbroek ophalen bij het dhl punt, want zij kunnen wel redelijk normaal bezorgen.
Hoe durven zequote:Op dinsdag 26 augustus 2025 15:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De bezorgtijd van mijn pakketjes is opgeschoven
Gewoon uit het raam / van balkon gooien toch?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 15:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik moet mijn huisvuil naar de container brenger. Dat zou ik gisteren doen, maar je de lift deed het niet en ik had geen zin om de zware vuilniszak met de trap naar beneden te sjouwen.
Zullen de winkeliers leuk vinden.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 15:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gewoon uit het raam / van balkon gooien toch?
Ga eens werken stelletje uitkeringstrekkersquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind de onderwerpen hier wel subliem vandaag:
- Inhoud diepvries
- Thee is voor bejaarden
- Koffie met tanden
- Salaris is gestort (jeeej)
- De knijpsinaasappel van IJs
- Ijsklontjes knauwen met kwiwi
- Goorgonzola
DOE ZELF MEEEJ OE GROTE BAKKESquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 15:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga eens werken stelletje uitkeringstrekkers
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 15:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
DOE ZELF MEEEJ OE GROTE BAKKES
grutjesquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 15:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
DOE ZELF MEEEJ OE GROTE BAKKES
quote:
Hij begonquote:
Nee.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 15:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga eens werken stelletje uitkeringstrekkers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |