O, wat tofquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 17:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vanaf volgend jaar 20 dagen per jaar
Laurel en Hardyquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 17:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb nu 1 slanke enkel en 1 vadsige
Vorige week hard door mijn enkel gegaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Dat lijkt me nou leuk werk he, om dat op kweek te zetten en dan onder de microscoop te kijken wat het is.quote:
Beetje aanklooien in een labquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 17:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou leuk werk he, om dat op kweek te zetten en dan onder de microscoop te kijken wat het is.
Zo begon Jurassic Park ook.quote:
Ja en Covid.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 17:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo begon Jurassic Park ook.
Jurassic Park?quote:
Jurassic covid loslaten op de wereld?quote:
Dinovirus!quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jurassic covid loslaten op de wereld?
Klinkt wel als iets voor jou ja
Of Covid Park.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jurassic covid loslaten op de wereld?
Klinkt wel als iets voor jou ja
M.I. van een attractiepark met allemaal virusattractiesquote:
Dat was Den Haag.quote:
Winkeltjes door het hele park waar je alleen maar WCpapier kan kopen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
M.I. van een attractiepark met allemaal virusattracties
Spookhuis waarbij er mensen met injecties en mondkapjes achter ke aanrennen, om dan vervolgens een hoek om te gaan en in je gezicht te worden geniest.
Achtbaan met ambulances als wagentjes
Van die grote plasticballen waarin je kan rondspringen in de vorm van een virusdeeltje
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 17:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vorige week hard door mijn enkel gegaanAuwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Later zelfsquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoezo is het ineens alweer half 7??
Het wordt vanzelf later.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoezo is het ineens alweer half 7??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |