Spankerchiefs?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 09:07 schreef Jordy-B het volgende:
Heeft ze ook zomaar al die dubieuze propjes onder je bed vandaan gehaald?
Spankerschief heb ik schaamteloos van Jay&Silent Bob gejatquote:
Spanking is slaan.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 11:07 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Spankerschief heb ik schaamteloos van Jay&Silent Bob gejat
Flanel in de zomer??quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 11:04 schreef marc0871 het volgende:
Onterechte klacht. Niets dat zo lekker slaapt als een vers bed.
Aangenomen dat het beddengoed niet stijf gestreken is. Dan ben je het de eerste 3 dagen aan het inbreken.
Linnen, flanel en satijn. Het is allemaal katoen.
Het verschil zit in de weefwijze.
Ik heb er nu flanel op liggen en satijn hoef ik niet meer.
Ja ik hou van flanelquote:
Zou kunenn, alhoewel 'to spank your monkey' betekent ook wanking, dus ik vermoed dat het wel een bewuste woordspeling was.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 11:10 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Spanking is slaan.
Wanking is.. nou ja.. dat dus.
Zullen ze misschien niet hebben mogen gebruiken.
Ik heb mijn dekbed er nu niet in zitten, maar er op liggen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 11:22 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja ik hou van flanel![]()
Maar is wel een beetje warm in de zomer
Zou kunnen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 11:29 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Zou kunenn, alhoewel 'to spank your monkey' betekent ook wanking, dus ik vermoed dat het wel een bewuste woordspeling was.
Maar om dat zeker te weten zullen we de scriptschrijver moeten vragen
spunkerchiefs?quote:
Ja ok dat begrijp ik welquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 11:33 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik heb mijn dekbed er nu niet in zitten, maar er op liggen.
Kan ik in laagjes werken.
Vorige week heb ik nog een paar uur bloot geslapen, voor ik het overtrek over me heen trok.
De laatste paar uur heb ik zelfs mijn dekbed er bijgepakt.
De temperatuur in mijn chaletje wil nog weleens schommelen.
Was het 'smiddags nog ruim 35 graden binnen, tegen de tijd dat ik naar bed ging was het nog boven de 20 en aan het eind van de nacht was het maar een paar graden warmer dan de 10 buiten.
Linnen wordt niet van vlas gemaakt?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 11:04 schreef marc0871 het volgende:
Onterechte klacht. Niets dat zo lekker slaapt als een vers bed.
Aangenomen dat het beddengoed niet stijf gestreken is. Dan ben je het de eerste 3 dagen aan het inbreken.
Linnen, flanel en satijn. Het is allemaal katoen.
Het verschil zit in de weefwijze.
Ik heb er nu flanel op liggen en satijn hoef ik niet meer.
Oh. Okay. Blijkbaar.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 15:20 schreef Horzula het volgende:
[..]
Linnen wordt niet van vlas gemaakt?
Dat uurtje internet per week dat hij krijgt beter ook maar terug afpakkenquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 08:43 schreef Innisdemon het volgende:
Struggles op de gesloten inrichting?
Dit komt in het Engels toch beter uit de verf.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:36 schreef Pharkus het volgende:
Wellicht vonden de autoriteiten het niet zo kosher dat je in je eigen fecaliën lag te rollebollen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |