Ja dat zeg ik, ook hier op Fok welquote:Op maandag 25 augustus 2025 23:49 schreef Ygritte het volgende:
Maar serieus, zeggen jullie er iets van als je vrienden/binnen je vriendengroep veel vrouwonvriendelijke grappen worden gemaakt. Als er gesproken wordt over ‘dat wijf van mij’. Als er over vrouwen gesproken wordt in de trant van ‘goed voor een ding’ enzv enzv.
Of is het dan nog steeds jah ghahghah goeien grap
Ik corrigeer dat meteen ter plekke, afgelopen weekend nog.quote:Op maandag 25 augustus 2025 23:49 schreef Ygritte het volgende:
Maar serieus, zeggen jullie er iets van als je vrienden/binnen je vriendengroep veel vrouwonvriendelijke grappen worden gemaakt. Als er gesproken wordt over ‘dat wijf van mij’. Als er over vrouwen gesproken wordt in de trant van ‘goed voor een ding’ enzv enzv.
Gestoorde gekken heb je altijd en die blijven altijd. Dat is de prijs van mogen leven in een vrije samenleving.quote:Op maandag 25 augustus 2025 23:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leuk als steunbetuiging en als kanaal om collectief ons verdriet en boosheid te uiten maar het zal geen enkele gestoorde gek weerhouden van zijn snode plannetjes.
Kunnen we ons beter richten op de gestoorde gekken richten, hoe krijgen we die van de straat.
Eloquent schepsel dat je bentquote:Op maandag 25 augustus 2025 23:54 schreef UitStraling het volgende:
Maar ik ben dan ook wel de perfect opgevoede man, bijkans ridderlijk en nobel, stabiel, sterk en rechtvaardig, sociaal wanneer het nodig is, het ultieme cadeautje voor het complete vrouwdom.
Dankzij mijn vijf moeders en mijn vader die zijn vrouw op een voetstuk had staan.
Met de zweep?quote:Op maandag 25 augustus 2025 23:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik corrigeer dat meteen ter plekke, afgelopen weekend nog.
De vrienden die zo praten heb ik wel beetje achter mij gelaten. Meeste worden ook wat wijzer als ze ouder worden, helaas niet allemaal.quote:Op maandag 25 augustus 2025 23:49 schreef Ygritte het volgende:
Ja die vijf moeders kan ik iedereen aanraden die vrouwen leuk vind.quote:Op maandag 25 augustus 2025 23:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Eloquent schepsel dat je bent![]()
5 moeders helpen wel enigszins om vrouwwezens beter te begrijpen.
Hoeneerquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 00:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verbaal, ik ben supergoed met woorden.
Dit is geilquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 03:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Deze hotelkamer heeft een deur naar de buren, maar die trilt.
Morguh Karzaiquote:
Ik heb dit gergi laatst ook gezegd. Hij loopt altijd snel, dus loopt ook heel vaak vlak achter iemand totdat ie die persoon kan inhalen. Maar ja als er 's avonds een man van 2 meter steeds sneller naar je toe loopt, en dan een tijdje vlak achter je loopt, voel je je echt niet prettig. Daar had hij dus nog nóóit over nagedacht, want voor hem lopen er hoogstens kleine mensen achter hem, waar hij zich natuurlijk niet (onbewust) bedreigd door voeltquote:Op maandag 25 augustus 2025 23:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou dit, dat is dan een van de weinige die het snapt. Ik heb jaren geleden mijn man ook verboden dit ooit te doen. Die keek mij eerst wat meewarig aan en gaf toen ook toe dat ie daar nog nooit over nagedacht had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |