Zal wel een onderdeel ontbreken dat alleen gemaakt wordt als de fabriek een minimumproductie van 50 stuks kan draaien ofzo.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 09:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja bijzonder![]()
Iets totaal ongerelateerds, maar de roltrap op Den Bosch Centraal Station is ook al maanden stuk![]()
Je zou toch denken dat zoiets snel te fixen valt, maar nee, blijkbaar niet
Nee, het loopt hier ook echt te etteren.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 09:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Loopt Outlook bij jullie ook zo vaak vast, of is dat alleen bij mij?
Dan moet hij er nog even over nadenken ofzo
Nou, hou die e-mail lekker.. ik hoef ze al niet meer
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 09:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij doen graag dingen goed repareren zodat mensen niet opgegeten worden door die roltrap
Ja dit en de monteurs zijn op... (misschien ook wel opgegeten door de roltrap)quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 09:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zal wel een onderdeel ontbreken dat alleen gemaakt wordt als de fabriek een minimumproductie van 50 stuks kan draaien ofzo.
WIE?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 09:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Sommige mensen mogen van mij best opgegeten worden.
Fijn om te weten dat ik niet alleen ben in deze kwestiequote:Op dinsdag 26 augustus 2025 09:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, het loopt hier ook echt te etteren.
Plottwist: de vriezers zijn van Italiaanse afkomst.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 09:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dit en de monteurs zijn op... (misschien ook wel opgegeten door de roltrap)
En dan is een roltrap daar nog best een geschikt mechanisme voor ookquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 09:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Iedereen die dat verdientquote:
Alles over de vloer WHOOOOSHquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 09:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iedereen die dat verdient
* Tikt blikje benzine en lucifers uit de hand van US
De liften zijn ook vaak wekenlang kapot. Genieten als je slecht ter been bent natuurlijk. Er zijn mensen in een rolstoel die dan maar doorreden naar het volgende station, daar naar een ander perron gingen als de lift het daar wel deed, dan weer terugreden naar het station waar ze eigenlijk naartoe moesten zodat ze op een perron uitkwamen waar de lift het wel deed.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 09:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja bijzonder![]()
Iets totaal ongerelateerds, maar de roltrap op Den Bosch Centraal Station is ook al maanden stuk![]()
Je zou toch denken dat zoiets snel te fixen valt, maar nee, blijkbaar niet
Vriezers be like: 🤌🤌🤌🤌quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 09:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Plottwist: de vriezers zijn van Italiaanse afkomst.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 09:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De liften zijn ook vaak wekenlang kapot. Genieten als je slecht ter been bent natuurlijk. Er zijn mensen in een rolstoel die dan maar doorreden naar het volgende station, daar naar een ander perron gingen als de lift het daar wel deed, dan weer terugreden naar het station waar ze eigenlijk naartoe moesten zodat ze op een perron uitkwamen waar de lift het wel deed.
Die missen al hun moeders.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 09:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Plottwist: de vriezers zijn van Italiaanse afkomst.
Meerdere malen zien gebeurenquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 09:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hangt zo in je enkels, die 4ebe
De hele politiek om te beginnen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 09:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Niks mis met een beetje gezonde zelfredzaamheid.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 09:27 schreef CherryLips het volgende:
Of mensen die dan maar zittend de trap op of af gingen, tree na tree, en dan vragen of iemand de rolstoel kan tillen.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 09:27 schreef CherryLips het volgende:
Of mensen die dan maar zittend de trap op of af gingen, tree na tree, en dan vragen of iemand de rolstoel kan tillen.
Gewoon met je rolstoel van de trap af rollen, kan bestquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 09:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niks mis met een beetje gezonde zelfredzaamheid.
Ja en dan komt er weer nieuwe politiek en dan is het hetzelfde liedjequote:Op dinsdag 26 augustus 2025 09:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De hele politiek om te beginnen.
Lijkt me best leuk.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 09:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon met je rolstoel van de trap af rollen, kan best
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |