Ja dat tel ik niet mee hoor.quote:Op maandag 25 augustus 2025 21:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb het liever niet omdat het vaak weinig toevoegt aan een gerecht. En ik begin elke dag met platte kaas
Ik las CL.quote:Op maandag 25 augustus 2025 21:38 schreef LTVDK het volgende:
Wat is de CZ nou weer dom aan het doen, opeens gaan lopen miepen dat ik moet betalen omdat ze zelf 2 maanden zijn vergeten de maandelijkse premie af te schrijven van dezelfde rekening waar ze het al 20 jaar afschrijven
Cheesecake is ook lekkerquote:
Hoop niet dat ik die maandelijks moet gaan betalenquote:
De ouders van mijn ex scheelden 20 jaar met elkaar. Misschien dat ze daarom op ouder viel, wij scheelden 8 jaarquote:Op maandag 25 augustus 2025 21:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Het schijnt juist als je ouder wordt niet goed te werken. Met name omdat de ene dan nog vitaal is en de ander met een been in het graf staat en oude mensen zorg nodig heeft.
Maar then again, begin 20 en ergens in de 40 vind ik ook wel dubieus hoeveel levenservaring diegene van 20 ook denk te hebben blijft het toch een snotneus. En mannen die dat leuk spannend en aantrekkelijk vinden is toch ook vaak omdat ze gedrag vertonen dat vrouwen van hun eigen leeftijd niet pikken of onaantrekkelijk vinden.
Dat is ook precies wat ik net bedoelde. Als je beide nog ergens tussen de 20 en 60 bent lukt het wel. Maar de een 46 en de ander 75 merk je ineens dat een van de twee ouder wordt/is en misschien wel helemaal niet meer zo’n zin heeft in lange reizen een festival of spontaan weekendje weg.quote:Op maandag 25 augustus 2025 21:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar dat is omdat zij relatief 'oud' is voor haar doen, en hij juist relatief jong. Maar goed, inmiddels is ie 70 (zij 46) en op een gegeven moment ga je dat verschil echt wel merken als hij lichamelijk of geestelijk niet meer zo mee kan.
Enquote:
"Schat, heb jij mijn luiers ergens gezien?"quote:Op maandag 25 augustus 2025 21:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat is ook precies wat ik net bedoelde. Als je beide nog ergens tussen de 20 en 60 bent lukt het wel. Maar de een 46 en de ander 75 merk je ineens dat een van de twee ouder wordt/is en misschien wel helemaal niet meer zo’n zin heeft in lange reizen een festival of spontaan weekendje weg.
Je zou hier niet de eerste sugar daddy zijnquote:Op maandag 25 augustus 2025 21:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoop niet dat ik die maandelijks moet gaan betalen
Ik heb eigenlijk het idee dat ik er niet eens wat over mag vinden.quote:Op maandag 25 augustus 2025 21:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Het is toch ook sneu man![]()
Ik ken wel geteld 1 koppel met een groot leeftijdsverschil waarvan ik denk ‘ja, dit klopt, wat een leuk stel’.
Daar verdien ik niet genoeg voor om dat te kunnen zijnquote:Op maandag 25 augustus 2025 21:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je zou hier niet de eerste sugar daddy zijn
Nee zoveel chocola is veel duurquote:Op maandag 25 augustus 2025 21:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar verdien ik niet genoeg voor om dat te kunnen zijn
Jeetje.. dat is wel een erg heftige reactie erop. Snap echt wel dat je je als ouders wellicht iets anders had voorgesteld voor je dochter, maar ja als ze gelukkig is dan zou je daar toch mee kunnen leven lijkt mequote:Op maandag 25 augustus 2025 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk het idee dat ik er niet eens wat over mag vinden.
Ik weet wel dat mijn tante en haar tweede man 20 jaar schelen (nou ja, scheelden, hij is in '23 overleden). en dat mijn ouders daar na de nodige moeite wel mee konden leven.
Maar mijn zus heeft ook een vriend van 20 (of zal het 22 zijn?) jaar ouder. Die zijn inmiddels al ruim 30 jaar samen. Was geen vergissing, geen kalverliefde, geen whatever bailout smoes je maar denkt van de plank te trekken, dit is het. Maar guess what? Daar kunnen mijn ouders dus NIET mee leven. Totaal niet. Wentelen zich volledig in de slachtofferrol, HUN is groot onrecht aangedaan en de enige manier om weer tot praten te kunnen komen is die relatie beëindigen. Dan vind ik dat je gewoon niet goed bezig bent maar okee.
Ja en er is geen progoedkoop meer om kilo's chocolade voor weinig in te kunnen slaanquote:Op maandag 25 augustus 2025 21:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee zoveel chocola is veel duur
Een FOK!abo of doosje Lego is al voldoende hoorquote:Op maandag 25 augustus 2025 21:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar verdien ik niet genoeg voor om dat te kunnen zijn
Neequote:Op maandag 25 augustus 2025 21:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en er is geen progoedkoop meer om kilo's chocolade voor weinig in te kunnen slaan
quote:Op maandag 25 augustus 2025 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk het idee dat ik er niet eens wat over mag vinden.
Ik weet wel dat mijn tante en haar tweede man 20 jaar schelen (nou ja, scheelden, hij is in '23 overleden). en dat mijn ouders daar na de nodige moeite wel mee konden leven.
Maar mijn zus heeft ook een vriend van 20 (of zal het 22 zijn?) jaar ouder. Die zijn inmiddels al ruim 30 jaar samen. Was geen vergissing, geen kalverliefde, geen whatever bailout smoes je maar denkt van de plank te trekken, dit is het. Maar guess what? Daar kunnen mijn ouders dus NIET mee leven. Totaal niet. Wentelen zich volledig in de slachtofferrol, HUN is groot onrecht aangedaan en de enige manier om weer tot praten te kunnen komen is die relatie beëindigen. Dan vind ik dat je gewoon niet goed bezig bent maar okee.
Brooike kroket.quote:Op maandag 25 augustus 2025 21:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een FOK!abo of doosje Lego is al voldoende hoorHet is de KSC, niet de VS
Of op z'n minst na een aantal jaar.quote:Op maandag 25 augustus 2025 21:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jeetje.. dat is wel een erg heftige reactie erop. Snap echt wel dat je je als ouders wellicht iets anders had voorgesteld voor je dochter, maar ja als ze gelukkig is dan zou je daar toch mee kunnen leven lijkt me
Ja precies. 30 jaar is wat lang om er aan te moeten wennenquote:Op maandag 25 augustus 2025 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of op z'n minst na een aantal jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |