SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Bij mij in de straat klagen de echte bewoners dat het allemaal beetje saai en stil is 's avonds. Iedereen gordijnen dicht en zijn eigen ding aan het doen.quote:Op maandag 25 augustus 2025 14:47 schreef STING het volgende:
[..]
Ook gelijk veel bakfietsen, of gewoon gentrified?
quote:Op maandag 25 augustus 2025 14:49 schreef Ama het volgende:
Jullie hebben nog gelijk ook.Ik dacht echt even van ja leuk maar waarom moest ik er eigenlijk twee hebben maar ik zie toch wel het nut nu.
De gemiddelde bakfiets wil (en kan) hier niet wonen.quote:Op maandag 25 augustus 2025 14:47 schreef STING het volgende:
[..]
Ook gelijk veel bakfietsen, of gewoon gentrified?
De echte bewoners?quote:Op maandag 25 augustus 2025 14:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij mij in de straat klagen de echte bewoners dat het allemaal beetje saai en stil is 's avonds. Iedereen gordijnen dicht en zijn eigen ding aan het doen.
Ah, de individualistische import scum. Hier ook veel import (incl. onszelf), maar vind het relatief levendig voor een woonwijk in een 'stadje', maar dat zeg ik als dorpsmens, heb nog nooit in een stad gewoondquote:Op maandag 25 augustus 2025 14:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die er al 30+ jaar wonen. Niet die enge nieuwelingen.
Ik wel. Maar het is echt zo mega relaxt nu ik er niet meer woon.quote:Op maandag 25 augustus 2025 14:54 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, de individualistische import scum. Hier ook veel import (incl. onszelf), maar vind het relatief levendig voor een woonwijk in een 'stadje', maar dat zeg ik als dorpsmens, heb nog nooit in een stad gewoond
Neem jij de alcohol, neem ik het deken.quote:Op maandag 25 augustus 2025 14:48 schreef Nizno het volgende:
belachelijk. alle dekentjes zijn verplicht om MET alcohol te zijn
je ziet de username?quote:
Ja, dat mag ookquote:
Zieke burnquote:
Ik woon er vrij dichtbijquote:
Van mij nietquote:
Zellufquote:
Ok AI.quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:08 schreef Karzai het volgende:
Nee, in Nederland mag je geen luiaard als huisdier houden. Hoe schattig ze ook zijn met hun trage bewegingen en grote ogen, ze staan niet op de officiële huis- en hobbydierenlijst van de Rijksoverheid. Dat betekent dat het wettelijk verboden is om een luiaard te houden als huisdier2.
Waarom mag het niet?
Dierenwelzijn: Luiaards hebben een heel specifieke leefomgeving nodig (warm, vochtig, rustig) die moeilijk na te bootsen is in een huiselijke setting.
Gedrag en stress: Ze zijn solitaire dieren die snel gestrest raken van menselijk contact.
Bescherming van wilde dieren: Het houden van exotische dieren als huisdier kan illegale handel en ontbossing stimuleren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |