SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Dank je Amyquote:Dank je Mt6quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:41 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Dat ook weer gehad. Kunnen we weer verder met ons leven
Lunch erin dumpen? Heb ik ook gedaan, GFT container is er misschien wel blij mee.quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:48 schreef Vino_Tinto het volgende:
Zo effe paar stapjes maken naar de vuilcontainer![]()
![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Hey Mikey
Wat rest afval van de meloenquote:Op maandag 25 augustus 2025 12:48 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Lunch erin dumpen? Heb ik ook gedaan, GFT container is er misschien wel blij mee.
![]()
![]()
@Vino_Tinto praat nu met een meisje die zegt tattoos en piercings te hebben, ben nu benieuwd naar dr picsWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ja was lekkerquote:![]()
Vanavond verjaardag van mijn broertje. Ik heb al gezegd, ik wil geen gebak hoor
Vandaag is mijn gezonde periode weer aangebroken
Ik had net een stroopwafelquote:Op maandag 25 augustus 2025 12:59 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja was lekker![]()
Vanavond verjaardag van mijn broertje. Ik heb al gezegd, ik wil geen gebak hoor
Vandaag is mijn gezonde periode weer aangebrokenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: