Weet je zeker dat er geen sprake was van een ‘zzp thuiswerk-constructie’?quote:Op maandag 25 augustus 2025 14:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Ze moest de verwarming bij haar beneden op 25 graden zetten zodat het bij mij boven 19 graden werd. Dus was daar altijd bloedheet
Ik heb niets te klagen gehad deze zomer andersquote:Op maandag 25 augustus 2025 13:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
veels te warm maar het leven is niet altijd chill en daarnaar streven is onrealistisch en niet bevredigend want ga je nooit halen, behalve nog meer problemen
Ik heb nooit vragen gesteld.quote:Op maandag 25 augustus 2025 14:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Weet je zeker dat er geen sprake was van een ‘zzp thuiswerk-constructie’?
Haar favoriete hobby was vast en zeker 'mensen verbinden'.quote:Op maandag 25 augustus 2025 14:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Weet je zeker dat er geen sprake was van een ‘zzp thuiswerk-constructie’?
Verstandigquote:Op maandag 25 augustus 2025 14:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb nooit vragen gesteld.
Goede luisteraar, stelt mensen gemakkelijk op hun gemak, wind zich gemakkelijk op.quote:Op maandag 25 augustus 2025 14:32 schreef STING het volgende:
[..]
Haar favoriete hobby was vast en zeker 'mensen verbinden'.
Nee gooi hem in het kastje onder de gootsteen als ik klaar ben.quote:Op maandag 25 augustus 2025 14:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, staat ie er altijd? Ik heb zo'n inklapbare, want leeg keukenaanrecht!!!!!
Parels van de pampa?quote:Op maandag 25 augustus 2025 14:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
Had wel wat parels van buren daar
Dan klinkt het alsof je relatief geluk hebt gehad qua overlast, of.. ?quote:Op maandag 25 augustus 2025 14:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mooi is dat hè. Mijn buren in mijn studententijd hadden een uitkering, hadden witte plastic stoelen in de voortuin en dronken de hele dag goedkoop bier. Beetje aan kutauto’s sleutelen op de openbare parkeerplaats. De leefquote:Op maandag 25 augustus 2025 14:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
Sparks joy.quote:Op maandag 25 augustus 2025 14:39 schreef Ama het volgende:
@:crack_ Gewoon bijna leeg:
[ link | afbeelding ]
Ik zag mijn oude buren van het weekend toen ik door mijn oude straat reed. Niks veranderdquote:Op maandag 25 augustus 2025 14:37 schreef STING het volgende:
[..]
Dan klinkt het alsof je relatief geluk hebt gehad qua overlast, of.. ?
Daarna ging ik in de benedenwoning wonen. Bovenbuurvrouw daarna was nogal luidruchtig in de weekenden als ze gedronken had. Dus uiteindelijk maar sneller daar weggegaan.quote:Op maandag 25 augustus 2025 14:37 schreef STING het volgende:
[..]
Dan klinkt het alsof je relatief geluk hebt gehad qua overlast, of.. ?
Was wel een mooie tijd. Ben er nu te burgerlijk voor geworden.quote:Op maandag 25 augustus 2025 14:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mooi is dat hè. Mijn buren in mijn studententijd hadden een uitkering, hadden witte plastic stoelen in de voortuin en dronken de hele dag goedkoop bier. Beetje aan kutauto’s sleutelen op de openbare parkeerplaats. De leef
Geen Schultenbräu meer voor jou?quote:Op maandag 25 augustus 2025 14:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Was wel een mooie tijd. Ben er nu te burgerlijk voor geworden.
Ik zou er nu helemaal gierend gek van wordenquote:Op maandag 25 augustus 2025 14:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Was wel een mooie tijd. Ben er nu te burgerlijk voor geworden.
Praktisch alcoholvrij tegenwoordig.quote:
Afwisselen, kan je makkelijk een wassen zonder dat je zonder (hahaa) zit.quote:Op maandag 25 augustus 2025 14:43 schreef Ama het volgende:
Kan wel eindelijk mijn nieuwe dekentjes gebruiken.Hoewel ik toch maar één tegelijk kan gebruiken, ik weet ook niet waarom ik er twee moest hebben maar ja ik vond ze gewoon allebei leuk.
Ik kan dat niet meerquote:Op maandag 25 augustus 2025 14:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Praktisch alcoholvrij tegenwoordig.
De wilde weekenden mis ik af en toe wel. Op vrijdagochtend naar London of Berlijn en dan op maandag een keer terugkomen en nog beetje kunnen functioneren.
Dat is waar maar fleece dekens drogen altijd wel snel.quote:Op maandag 25 augustus 2025 14:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Afwisselen, kan je makkelijk een wassen zonder dat je zonder (hahaa) zit.
Ook gelijk veel bakfietsen, of gewoon gentrified?quote:Op maandag 25 augustus 2025 14:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik kan dat niet meer![]()
![]()
Ik woon tegenwoordig wel in een wijnbuurt, wat consumptie verhogend werkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |