Hij wil gewoon niet naar de Vuelta.quote:Op maandag 8 september 2025 10:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Jeetje, random dit.
Naar welk team?quote:Op maandag 8 september 2025 10:23 schreef Marcoss het volgende:
Volgens Thijs Z zijn binnen het peloton geruchten dat er nog een transfer aan gaat komen van Roglic en dat daarom meerdere ploegen nog wachten met de laatste renners om de ploeg rond te maken
Hij noemde geen ploegen, maar klonk alsof ploegen wachten tot Roglic het zelf afhandelt met RB zodat hij vrij isquote:
Movistar kan wel een degelijke renner gebruiken. De vraag is of Roglic dat nog kan zijn bij Movistar.quote:Op maandag 8 september 2025 11:06 schreef Steven184 het volgende:
Sowieso geen UAE, Visma en Lidl
Alpecim, Cofidis, Groupama, Intermarche/lotto, Soudal, Picnic onwaarschijnlijk.
Bahrein, Movistar, Ineos of Astana?
Lekkere Nederlands- en Franstalige enclave.quote:Op maandag 8 september 2025 11:13 schreef TheArt het volgende:
Naast Kooij zijn ook Bol, Hoole en Ghys bevestigd bij Decathlon.
Consistent results!!quote:Op maandag 8 september 2025 11:13 schreef TheArt het volgende:
[ x ]
Leuke ploeg maar voor 2026 nog niet de ploeg waarvan ik zeg; die gaan heel veel winnen. Bisiaux en Seixas moeten nog verder doorgroeien. Joop Gall krijgt dan wel minder steun in de bergen al heeft ie dat ook minder nodig zolang hij geen podiumkandidaat is.quote:Op maandag 8 september 2025 11:33 schreef TheArt het volgende:
En de laatste bij Decathlon voor het sprintblok.
[ x ]
Qofidis.quote:Op maandag 8 september 2025 11:13 schreef TheArt het volgende:
[ x ]
Met Kooij haal je wel een veelwinnaar binnen, al wordt dat misschien ook anders als ze hem enkel opstellen in de grote koersen met meer concurrentiequote:Op maandag 8 september 2025 11:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Leuke ploeg maar voor 2026 nog niet de ploeg waarvan ik zeg; die gaan heel veel winnen. Bisiaux en Seixas moeten nog verder doorgroeien. Joop Gall krijgt dan wel minder steun in de bergen al heeft ie dat ook minder nodig zolang hij geen podiumkandidaat is.
Hij krijgt er wel veel betere ondersteuning. Hoe vaak hij het dit seizoen niet zelf uit moest zoeken in de absolute finale. Vergeet niet dat hij voor dit seizoen nog "gepaaid" moest worden met McLay als vaste leadoutquote:Op maandag 8 september 2025 12:59 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Met Kooij haal je wel een veelwinnaar binnen, al wordt dat misschien ook anders als ze hem enkel opstellen in de grote koersen met meer concurrentie
Klopt, maar een leadout zoals in de Giro krijgt hij volgend jaar dan weer niet zo vaak.quote:Op maandag 8 september 2025 13:07 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hij krijgt er wel veel betere ondersteuning. Hoe vaak hij het dit seizoen niet zelf uit moest zoeken in de absolute finale. Vergeet niet dat hij voor dit seizoen nog "gepaaid" moest worden met McLay als vaste leadout
Ik juist niet. Gaat weliswaar betere ondersteuning krijgen dan in zijn huidige ploeg, maar zal al vrij snel te maken krijgen met Seixas, die steeds beter ondersteund zal worden en de sprinttrein zal daardoor afnemen.quote:Op maandag 8 september 2025 14:40 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik zie dit wel een succes worden.
Seixas is nog maar 18.quote:Op maandag 8 september 2025 15:49 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Ik juist niet. Gaat weliswaar betere ondersteuning krijgen dan in zijn huidige ploeg, maar zal al vrij snel te maken krijgen met Seixas, die steeds beter ondersteund zal worden en de sprinttrein zal daardoor afnemen.
Volgend jaar zal hij vast nog inclusief trein naar de Tour kunnen, maar kan me voorstellen dat Seixas in 2027 al naar de Tour gaat ja.quote:Op maandag 8 september 2025 15:49 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Ik juist niet. Gaat weliswaar betere ondersteuning krijgen dan in zijn huidige ploeg, maar zal al vrij snel te maken krijgen met Seixas, die steeds beter ondersteund zal worden en de sprinttrein zal daardoor afnemen.
Op de planning staat dat Seixas al in 2026 naar de Tour gaat. Verwacht weliswaar dat het met beperkte ondersteuning zijn, maar dat met de jaren toenemen.quote:Op maandag 8 september 2025 16:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Volgend jaar zal hij vast nog inclusief trein naar de Tour kunnen, maar kan me voorstellen dat Seixas in 2027 al naar de Tour gaat ja.
(En te hopen voor hem dat hij tegen de druk kan)
Oh, dat is wel echt heel vroeg.. te hopen dat hij niet al opgebrand is voor hij fysiek op z’n top zit danquote:Op maandag 8 september 2025 16:21 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Op de planning staat dat Seixas al in 2026 naar de Tour gaat. Verwacht weliswaar dat het met beperkte ondersteuning zijn, maar dat met de jaren toenemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |