abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218588082
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 13:16 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Judith, wil ze nu haar vakantie aan gaan passen op de vriendjes van B? Geen vriendjes hebben in de zomer is niet leuk maar een leermoment toch? Een autonoom kind kan toch ook heel goed zelf spelen?

Als kind ging ik vroeger nooit op vakantie en ik heb onze vakantie ook nooit afgestemd op vriendjes van onze kinderen.
En dan ook nog zeggen dat de vakantie verschrikkelijk was. Waarom niet ‘het viel een beetje tegen want de vriendjes van kind waren bijna allemaal op vakantie?
Ze hebben toch samen dingen gedaan, B is nog met zus en opa en oma weg geweest? Ook allemaal verschrikkelijk?
pi_218588110
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 13:16 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
DBM, epilepsie en pinda allergie hoor je haar nooit meer over.

Judith, wil ze nu haar vakantie aan gaan passen op de vriendjes van Bob? Geen vriendjes hebben in de zomer is niet leuk maar een leermoment toch? Een autonoom kind kan toch ook heel goed zelf spelen?

Als kind ging ik vroeger nooit op vakantie en ik heb onze vakantie ook nooit afgestemd op vriendjes van onze kinderen.
Nou ja zo gek is het toch niet om na de vakantie na te denken wat je fijn en minder fijn vond, en wat je volgend jaar anders zou willen doen? En dat ze dan meer rekening wil houden met de sociale behoeften van haar kind, dat is toch niet raar? Ik ben geen alleenstaande moeder maar zie bij vrienden en familie wel dat die dat ook echt pittig vinden in de vakantieperiodes.
pi_218588144
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 11:34 schreef Odonata het volgende:

[..]
Los van hoe dat gesprek ging: als school zo met mijn allergische kind omging (hier wel epipennen en bekend met anafylaxie) zou ik die ook direct thuishouden en van school wisselen.
Ben ik eens al vraag ik me wel of of het zo is gegaan. En waarom gaat een kind 4x per week naar dr psz als moeder thuis is en overbezorgd...
pi_218588177
Tja, verveling houd je altijd bij kinderen (mijn 12-jarige had het ook zwaar toen alle vrienden op vakantie waren). In die zin snap ik het verblijf van afgelopen winter in Spanje ook niet zo, want vrienden gaan echt wel belangrijker worden. Qua vervelen: mijn kinderen zijn en waren, op een na, dol op kamp. Dus dat is mijn tip.
pi_218588189
Ach, DBM had ook problemen met de zwemschool van flipflapvriendje. Dat werd ook een ander. Achteraf blijkt dat hij zelf het zwemmen niet leuk vond. Wel zijn diploma gehaald maar niet door voor een volgende want drama.
Dus dat van die school geloof ik ook niet zo.
pi_218588213
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 13:34 schreef Tarantelle het volgende:
Tja, verveling houd je altijd bij kinderen (mijn 12-jarige had het ook zwaar toen alle vrienden op vakantie waren). In die zin snap ik het verblijf van afgelopen winter in Spanje ook niet zo, want vrienden gaan echt wel belangrijker worden. Qua vervelen: mijn kinderen zijn en waren, op een na, dol op kamp. Dus dat is mijn tip.
Ik snap niet zo goed dat als Judith dit na een week opmerkt, ze voor die weken daarna hem niet opgeeft voor kamp, activiteiten etc....
pi_218588258
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 13:38 schreef WildeTuinen het volgende:

[..]
Ik snap niet zo goed dat als Judith dit na een week opmerkt, ze voor die weken daarna hem niet opgeeft voor kamp, activiteiten etc....
Misschien had ze daar het geld niet voor over en/of verwachtte ze dat het nog wel leuker zou worden.
pi_218588266
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 13:24 schreef Louuuu_lou het volgende:

[..]
Nou ja zo gek is het toch niet om na de vakantie na te denken wat je fijn en minder fijn vond, en wat je volgend jaar anders zou willen doen? En dat ze dan meer rekening wil houden met de sociale behoeften van haar kind, dat is toch niet raar? Ik ben geen alleenstaande moeder maar zie bij vrienden en familie wel dat die dat ook echt pittig vinden in de vakantieperiodes.
4,5 weken met je kind verschrikkelijk noemen vind ik best sneu voor het kind.
pi_218588325
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 13:38 schreef WildeTuinen het volgende:

[..]
6 jaar is natuurlijk best nog jong voor een kamp. Maar even afstemmen voor vakantie met vriendjes kan natuurlijk altijd, vooral als je zelf flexibel bent. Man en ik kunnen door werk vaak alleen de laatste week/weken en het is onze ervaring dat bijna iedereen de eerste weken op vakantie gaat.
pi_218588350
En weer een koude koffie voor Annemarie. Heeft ze nog steeds geen samenwerking voor een fatsoenlijke thermosfles waar je koffie gewoon minimaal 8 uur kokendheet in blijft.
pi_218588388
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 14:01 schreef Tarantelle het volgende:
En weer een koude koffie voor Annemarie. Heeft ze nog steeds geen samenwerking voor een fatsoenlijke thermosfles waar je koffie gewoon minimaal 8 uur kokendheet in blijft.
Breng ze niet op ideeën, ze heeft al zoveel meuk
pi_218588398
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 14:01 schreef Tarantelle het volgende:
Denk dat die drukkemamas er genoeg heeft staan in haar webshop
pi_218588404
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 14:06 schreef Earring het volgende:

[..]
Denk dat die drukkemamas er genoeg heeft staan in haar webshop
Ik verdenk de thermosfles die ze nu heeft ervan dat die van de drukkemamas is, maar die werkt dus niet.
pi_218588405
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 13:19 schreef Huisopdehoek het volgende:
Bzzonder klaagt dat de Italianen heftig stugge mensen zijn.

Ze wilde een stofzuiger van het hotel om de auto uit te zuigen, omdat die vol lag met glas. Die gaf het hotel niet, want met de stofzuiger mocht geen glas opgezogen worden. Wat ik totaal begrijp, ivm beschadigingen aan de stofzuiger.
En ‘ze kwamen ook niet met een alternatief. Totáál niet meedenkend’

Ik vraag me af wát ze hadden moeten verzinnen? Met stoffer en blik krijg je niet alle stukjes glas weg?
"Want de kinderen kunnen zo niet achterin".
Ik zou denken dat ze gisteravond, of anders vanochtend, de auto bij het verhuurbedrijf omgeruild hebben?
En nee, daarvoor hoeven de kinderen niet mee. Dat kan hij of zij prima alleen doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Harper op 25-08-2025 14:13:13 ]
pi_218588421
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 13:58 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
6 jaar is natuurlijk best nog jong voor een kamp. Maar even afstemmen voor vakantie met vriendjes kan natuurlijk altijd, vooral als je zelf flexibel bent. Man en ik kunnen door werk vaak alleen de laatste week/weken en het is onze ervaring dat bijna iedereen de eerste weken op vakantie gaat.
Er zijn vast ook dagkampen?
pi_218588429
Ik vraag me af wat Judith dan verwacht van die vriendjes (en hun ouders). Dat ze Bob gaan opvangen/entertainen? Je vakantie afstemmen op vriendjes vind ik echt overdreven sorry. Hier hebben ze beide ook een paar keer met vriendjes afgesproken in de vakantie, of kwamen bij elkaar aan de deur om te spelen. Hartstikke leuk maar echt geen must en ik ga er zeker niks op afstemmen 🫣 Krijg bij Judith gewoon het idee dat ze opvang zoekt voor Bob voor haar crashdagen die ze blijkbaar in kan plannen.
pi_218588437
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 12:30 schreef Odonata het volgende:

[..]
Ja, veel keukens zijn gewoon schoon en veilig qua allergenen, zeker als je het vooraf meldt. Bij de Mac heb je geen echte pinda risico.
Sesam vooral door de broodjes maar dit zijn hele zaadjes en dus te zien als het geknoeid zou zijn op de nuggets of fish.
Ze verkopen daar toch McFlurrys met pinda m&m? En ook sundae’s waar pinda’s op gaan. En ze hebben nu ook een pistache McFlurry (erg lekker!).
pi_218588449
Is dat echt Bob die het zo ervaart of vult Judith dat in. Mijn kinderen vermaken zich prima, zijn altijd wel buurkinderen of kinderen van school en ze vinden het ook lekker rustig als er niemand komt. Zo ging het ook toen ik kind was. Lekker vrij van school. Hoezo moeten er steeds activiteiten zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Beppie12345 op 25-08-2025 14:17:26 (Typefout) ]
pi_218588454
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 11:37 schreef Odonata het volgende:
Arme Bob, is toch sneu als je moeder je op Insta te kakken zet met je vieze kleren?
Het kan gebeuren, maar dan etaleer je dat niet lijkt mij.

En Lot die "mag ik er uit?!" roept.. laat dat meiske lekker rennen. Heel fijn die karten voor alle tassen,broodjes en drinken, maar zij hoeft er niet in op die leeftijd. Eind vd dag misschien, dan zijn ze allemaal moe.
Ik vind Judith echt altijd wat viezig 🫣 sneu hoor Bob dat dit weer op insta moet
pi_218588456
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 12:21 schreef SterreKaatje het volgende:
Oh nee toch....gaat Debbie nu proberen om binnen te komen bij het B12 instituut?
Haar tekst ook he: Ik heb de afgelopen enorm veel bloedonderzoeken gedaan' Heeft zij dat gedaan? En enorm veel? En dan zo lekker vaag: Er komt het e.e.a. uit.....

Oh en ze wil een stijgende lijn, want dit jaar was het een aflopende zaak........Kun je dit manifesteren ofzo?
Ik denk dat ze dondersgoed weet dat dat LC verhaal bij haar niet meer zo heel rekbaar is en daarom 'ineens' aan de B12 gaat als vervanging. Zal daarna wel een verhaal komen dat het al die tijd B12 was. En poef ze kan weer legaal meer doen voor the gram.
pi_218588457
Zou niet graag willen dat ouders van vriendjes bij mij informeren wanneer wij vakantie hebben. Ben ik bv verplicht B. op te vangen of te vermaken
pi_218588461
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 14:13 schreef Lostit het volgende:

[..]
Ze verkopen daar toch McFlurrys met pinda m&m? En ook sundae’s waar pinda’s op gaan. En ze hebben nu ook een pistache McFlurry (erg lekker!).
Ten eerste gaan restaurants en ook een mc donalds daar zorgvuldig mee om. De m&m's voor de mc flurry zit de pinda in. En de "nootjes" voor op de sundae en ook de pistache zijn geen pinda's
pi_218588471
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 14:16 schreef Beppie12345 het volgende:
Zou niet graag willen dat ouders van vriendjes bij mij informeren wanneer wij vakantie hebben. Ben ik bv verplicht B. op te vangen of te vermaken
Nou inderdaad precies dit! Vooral toen de kinderen nog jonger waren was vakantie voor hun echt vakantie en hadden ze eigenlijk weinig behoefte aan speelafspraakjes.
pi_218588478
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 12:03 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
Judith deze vakantie was verschrikkelijk. Volgend jaar gaat ze weer meer uitdaging zoeken want dat heeft bob echt nodig. Als die vakantie zo verschrikkelijk is, waarom blijf je dan zo lang? Zeker een reden km eerder naar huis te gaan toch... oh nee daar heeft ze geen mensen waar ze bob kan droppen
En het was gesponsord dus dan wil die gier wel
pi_218588486
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 12:04 schreef Hyacinth het volgende:
Ik vind JvP een mooie vrouw. Het maakt bij haar gewoon ook niet uit of ze wat aankomt of afvalt, prachtig figuur.
Ik vind ook dat ze er prima uit ziet, beter dan MB. Maar met je blote billen op insta hoeft dan ook weer niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')