SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar gaat het ook echt fantastisch sinds zijn vertrek.quote:Op maandag 25 augustus 2025 10:07 schreef Solispolar het volgende:
Hmm.. nu al 2 verhalen over spelers die ontevreden. Sure, het zijn spelers die weg gaan, maar spelers in de selectie die ontevreden zijn houden hun mond natuurlijk wel. En het feit dat ze in Heerenveen spontaan een volksfeest organiseerden toen van Persie weg ging spreekt ook boekdelen.
Dat was Brouwers, de captain van Heerenveen/van Persie vorig seizoen. En volgens mij werd hij niet zozeer gevraagd naar de casus Hartman maar meer naar de manager van Persie.quote:Op maandag 25 augustus 2025 10:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Gisteren werd zelfs een of andere nobuddie van Heerenveen na de wedstrijd om zijn band met Van Persie gevraagd n.a.v. het interview met Hartman.
En hij was ook nog eens uitermate positief over Van Persie.quote:Op maandag 25 augustus 2025 10:09 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat was Brouwers, de captain van Heerenveen/van Persie vorig seizoen. En volgens mij werd hij niet zozeer gevraagd naar de casus Hartman maar meer naar de manager van Persie.
Ook meer te danken aan Te Kloese.quote:Op maandag 25 augustus 2025 10:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind de reactie van Zerrouki in ieder geval een stuk professioneler. Alle speculatie erom heen is maar stemmingsmakerij.
Het is onmogelijk om iedereen in een gigantische selectie tevreden te houden, dus nu krijg je wel meer van dit soort artikelen. Jammer dat Hartman dat deurtje heeft opengezet.
Ja, dat wilde ik ook al zeggen. Voor een onervaren trainer die het piepol managen nog wat lastig vindt is het best een klus om een selectie van 34 man te managen, waarbij op veel posities de onderlinge verschillen niet bijster groot zijn. Dan ben je straks de helft van de tijd kwijt aan spelers uitleggen waarom ze niet spelen.quote:Op maandag 25 augustus 2025 10:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook meer te danken aan Te Kloese.
Als je als trainer wordt opgezadeld met een selectie van 40-45 man dan lijkt het me vrij logisch dat je wat minder aandacht geeft aan de spelers die toch al weg gaan of die je het liefst weg zou willen hebben. Zie bijvoorbeeld een Stengs, de trainer Van Persie is denk ik best fan van zo'n speler maar hij heeft absoluut geen toekomst bij de club.
Dus óf een nieuwe spits, óf de legitimiteit van Jannes primeurtjes definitief verbruidquote:Op maandag 25 augustus 2025 10:14 schreef fetX het volgende:
Jannes houdt stug vol dat Touré gaat komen.
Wat een SOAP. @:onlogisch
Stay tuned.
Joh, dat was de enige die elke week een gegarandeerde basisplaats had.quote:Op maandag 25 augustus 2025 10:11 schreef Caland het volgende:
[..]
En hij was ook nog eens uitermate positief over Van Persie.
Ja vreemd toch altijd hoe dat werkt bij spelers.quote:Op maandag 25 augustus 2025 11:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Joh, dat was de enige die elke week een gegarandeerde basisplaats had.
Lijkt mij ook niet meer dan logisch, als je vorig jaar hoort van een speler dat hij niet wil bijtekenen weet je dat de kans groot is dat hij verkocht gaat/moet worden. Dat je dan meer op andere spelers op die positie gaat focussen vind ik vrij normaal eigenlijk.quote:Op maandag 25 augustus 2025 10:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook meer te danken aan Te Kloese.
Als je als trainer wordt opgezadeld met een selectie van 40-45 man dan lijkt het me vrij logisch dat je wat minder aandacht geeft aan de spelers die toch al weg gaan of die je het liefst weg zou willen hebben. Zie bijvoorbeeld een Stengs, de trainer Van Persie is denk ik best fan van zo'n speler maar hij heeft absoluut geen toekomst bij de club.
Het zijn net mensen.quote:Op maandag 25 augustus 2025 11:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja vreemd toch altijd hoe dat werkt bij spelers.
quote:Op maandag 25 augustus 2025 11:27 schreef PSVCL het volgende:
Van Persie met zn arrogante hoofd gaat nog veel irritaties en problemen zorgen. Dan kan je nog beter Heitinga als coach hebben
Nu geeft hij zijn eigen primeur op, en zegt hij dat Besiktas toch de club word.quote:Op maandag 25 augustus 2025 10:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dus óf een nieuwe spits, óf de legitimiteit van Jannes primeurtjes definitief verbruid
Winwin
Vond ik eigenlijk juist niet. Zerrouki vond ik een beetje kleuterachtig, "er gebeurde iets, het lag natuurlijk niet aan mij, maar waar wel aan zeg ik lekker niet, lekker puh". Zeg dan niks.quote:Op maandag 25 augustus 2025 10:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind de reactie van Zerrouki in ieder geval een stuk professioneler. Alle speculatie erom heen is maar stemmingsmakerij.
Het is onmogelijk om iedereen in een gigantische selectie tevreden te houden, dus nu krijg je wel meer van dit soort artikelen. Jammer dat Hartman dat deurtje heeft opengezet.
Feitelijk onjuist.quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:00 schreef Irritatie100 het volgende:
De enige klagers zijn een stel nobody's die op de bank werden gezet of daar al zaten. Heel raar dat zo'n Mickey van der Hart die ineens eerste keeper werd niets te klagen heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |