SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Ik wist bij het lezen van de TT dat het een MooieTT6 zou zijnTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik moet nu een level 21 met blote vuisten verslaan als missie @KoningWouter
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Gewoon knallen toch, zo pats op die ogen.quote:Op maandag 25 augustus 2025 09:03 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik moet nu een level 21 met blote vuisten verslaan als missie @:koningwouter![]()
Nee, moet met de vuisten van Dukequote:Op maandag 25 augustus 2025 09:03 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Gewoon knallen toch, zo pats op die ogen.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja maar ik zie net dat de missie is om die level 21 met melee of vuisten te verslaanquote:Op maandag 25 augustus 2025 09:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee je heb vuisten onderaan. Naast melee nog.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Mighty footquote:Op maandag 25 augustus 2025 09:04 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Nee, moet met de vuisten van Duke![]()
![]()
Defeat Soojs using only fists or melee weaponsIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Oke dan zou ik hem met melee verslaan, is toch een wapen.quote:Op maandag 25 augustus 2025 09:05 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ja maar ik zie net dat de missie is om die level 21 met melee of vuisten te verslaan![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Mensen
Vrijdag krijg ik te horen of ik ontslagen word of dat ik promotie krijg. Spannend.Trotste mama van Ambar
Soh dan, dat is nogal een contrast. Wat verwacht je zelf?quote:Op maandag 25 augustus 2025 09:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen
Vrijdag krijg ik te horen of ik ontslagen word of dat ik promotie krijg. Spannend.![]()
Dat zijn wel twee uitersten zeg....quote:Op maandag 25 augustus 2025 09:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen
Vrijdag krijg ik te horen of ik ontslagen word of dat ik promotie krijg. Spannend.How can I make this topic about me?![]()
Dat van het ontslag is natuurlijk niet waarquote:Op maandag 25 augustus 2025 09:09 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Soh dan, dat is nogal een contrast. Wat verwacht je zelf?
Trotste mama van Ambar
Gelukkigquote:Op maandag 25 augustus 2025 09:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat van het ontslag is natuurlijk niet waar![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: