Ik zal zelf ook eerst wat halve liters weg moeten werken voor ik dat durf.quote:Op maandag 25 augustus 2025 09:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zou hier chocola voor over hebben om jou te zien schelden in de trein.
Dat zou ik dan ook willen zien.quote:Op maandag 25 augustus 2025 09:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zal zelf ook eerst wat halve liters weg moeten werken voor ik dat durf.
Dit kan twee kanten op.quote:Op maandag 25 augustus 2025 09:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Oeh de mail is gelezen hoor over dat ik een promotie wil. Vrijdag gesprek. Benieuwd wel
Ontslag is niet een van die kantenquote:Op maandag 25 augustus 2025 09:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dit kan twee kanten op.
Dat bedoelde ik ook nietquote:Op maandag 25 augustus 2025 09:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ontslag is niet een van die kanten
Je hebt je ooit verslikt in een slokje Dr Pepper?quote:Op maandag 25 augustus 2025 09:02 schreef Nattekat het volgende:
En Douwe Efberts mag op het boycot lijstje. Intens kut
Het antwoord kan een simpelweg ja of nee zijn. Maar de ja had ik eigenlijk soort van al gekregen, ze zijn aan het wachten op de nieuwe indeling van functiewaardering die elke 5 jaar plaatsvindt, maar HR heeft daar nu geen tijd voor want overnamequote:Op maandag 25 augustus 2025 09:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook niet
waaromquote:Op maandag 25 augustus 2025 09:02 schreef Nattekat het volgende:
En Douwe Efberts mag op het boycot lijstje. Intens kut
De wereld zou een stuk mooier zijn als we collectief Amerika zouden boycotten voor Europese bedrijven.quote:Op maandag 25 augustus 2025 09:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt je ooit verslikt in een slokje Dr Pepper?
quote:Op maandag 25 augustus 2025 09:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het antwoord kan een simpelweg ja of nee zijn. Maar de ja had ik eigenlijk soort van al gekregen, ze zijn aan het wachten op de nieuwe indeling van functiewaardering die elke 5 jaar plaatsvindt, maar HR heeft daar nu geen tijd voor want overname
Met andere woorden: de directie heeft een heel lab overgenomen om te voorkomen zodat ze mij in al die jaren de juiste functie moeten geven.
Ik dacht dat ze lang geleden (jaren 90) al in Amerikaanse handen waren gevallen. Toen werkte mijn pa voor Stegeman dat over werd genomen door Sara Lee en toen kregen we ook allemaal producten en punten etc van DE.quote:Op maandag 25 augustus 2025 09:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Overgenomen door die schijtamerikanen.
quote:In 2005, Sara Lee Corporation had operations in more than 40 countries; sold food, beverage, and household products in over 180 countries; and had some 137,000 employees worldwide.[3] On July 4, 2012, Sara Lee Corporation was split into two companies: one for North American operations renamed Hillshire Brands, which continued to use the Sara Lee name on bakery and certain deli products, and the other for international beverage and bakery businesses that was named D.E Master Blenders 1753.[4] Hillshire Brands was acquired by Tyson Foods in 2014.
Zijn voornaam is Friet?quote:Op maandag 25 augustus 2025 09:19 schreef Karzai het volgende:
Jarenlang ongrijpbaar: beruchte Mexicaanse drugsbaas El Mayo voor de rechter
Weer 1 minderquote:Op maandag 25 augustus 2025 09:19 schreef Karzai het volgende:
Jarenlang ongrijpbaar: beruchte Mexicaanse drugsbaas El Mayo voor de rechter
alleen als ze smakkenquote:Op maandag 25 augustus 2025 08:12 schreef CherryLips het volgende:
Vinden jullie het vervelend als vrouwen hun make-up doen in de trein? Of als mensen een boterham ofzo eten? Valt dat onder asociaal en onopgevoed?
Lekker dat die fliepertjes zo in je havercappu vliegenquote:Op maandag 25 augustus 2025 09:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Eten en drinken in de trein zou gewoon moeten kunnen.
Make-uppen? Ja waarom niet? Maar geen nagels lakken dan, want dat stinkt gewoon.
Ik had wel eens iemand die nagels ging knippen in de trein en ze daarna ging lakken. Doe dat lekker thuis joh.
Dat is een enorm project, heb je normaal inderdaad geen tijd voor bij een overname. Having said that, normaal moet dat over het algemeen geen grote verschillen maken, alleen hier en daar een rol in een andere schaal. Het is meer validatie of alles nog klopt. Dus tenzij precies jullie team / afdeling groots veranderd gaat worden, zouden ze gewoon al de goede schaal moeten kunnen toebedelen. Als ze dat niet willen hoor je of niet in de andere schaal, of iemand mag je écht niet.quote:Op maandag 25 augustus 2025 09:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het antwoord kan een simpelweg ja of nee zijn. Maar de ja had ik eigenlijk soort van al gekregen, ze zijn aan het wachten op de nieuwe indeling van functiewaardering die elke 5 jaar plaatsvindt, maar HR heeft daar nu geen tijd voor want overname
Met andere woorden: de directie heeft een heel lab overgenomen om te voorkomen zodat ze mij in al die jaren de juiste functie moeten geven.
STINGquote:Op maandag 25 augustus 2025 09:30 schreef STING het volgende:
Eekhoorntjes die elkaar achterna zaten gespot tijdens ochtendommetje
Dat laatste ook wel hoor. Quotes van HR door de jaren heen:quote:Op maandag 25 augustus 2025 09:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is een enorm project, heb je normaal inderdaad geen tijd voor bij een overname. Having said that, normaal moet dat over het algemeen geen grote verschillen maken, alleen hier en daar een rol in een andere schaal. Het is meer validatie of alles nog klopt. Dus tenzij precies jullie team / afdeling groots veranderd gaat worden, zouden ze gewoon al de goede schaal moeten kunnen toebedelen. Als ze dat niet willen hoor je of niet in de andere schaal, of iemand mag je écht niet.
Jouw mening weet ik. Doen we helemaal niets meequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |