Geld stroomt gewoon binnen met niets doenquote:Op maandag 25 augustus 2025 08:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Werkjes werken![]()
En dat zouden meer mensen moeten doen
@Amaquote:Op maandag 25 augustus 2025 08:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Werkjes werken![]()
En dat zouden meer mensen moeten doen
Minimaal 3quote:
quote:
Doe niet zo belangrijkquote:
9quote:
Hallo zonnetje in huisquote:
Iedereen is hier super belangrijk toch ?quote:Op maandag 25 augustus 2025 08:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wereldgozer de superdirecteur.
Hoi Zuid -Limburgquote:
Ik weet over een paar onderwerpen net iets meer dan het gros van mijn collega's dus dan ben je gelijk de expert.quote:
Onmisbaar zelfsquote:Op maandag 25 augustus 2025 08:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iedereen is hier super belangrijk toch ?
nee, allemaal opgegeten in het weekendquote:Op maandag 25 augustus 2025 08:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoi Zuid -Limburg
Heb je vlaai meegenomen?
Ik had vrijdag vlaai, hij was niet eens lekkerquote:Op maandag 25 augustus 2025 08:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoi Zuid -Limburg
Heb je vlaai meegenomen?
was het supermarkt vlaai?quote:Op maandag 25 augustus 2025 08:40 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik had vrijdag vlaai, hij was niet eens lekker
Herkenbaarquote:Op maandag 25 augustus 2025 08:39 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik weet over een paar onderwerpen net iets meer dan het gros van mijn collega's dus dan ben je gelijk de expert.
Dat is veel vlaaiquote:Op maandag 25 augustus 2025 08:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, allemaal opgegeten in het weekend
quote:Op maandag 25 augustus 2025 08:40 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik had vrijdag vlaai, hij was niet eens lekker
Nee wel van een bakker. Maar mn tante had altijd heel lekkere vlaai van een bepaalde bakker. Die is nu weg, dus ze had ergens anders vlaai gekocht. Was dus niet lekker, hij rook ook raar.quote:
Staartje van de zalm der homo sapiens.quote:Op maandag 25 augustus 2025 08:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iedereen is hier super belangrijk toch ?
Ambtenaar gespot.quote:Op maandag 25 augustus 2025 08:33 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Geld stroomt gewoon binnen met niets doen![]()
het kostte ook flink wat moeitequote:
quote:Op maandag 25 augustus 2025 08:42 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee wel van een bakker. Maar mn tante had altijd heel lekkere vlaai van een bepaalde bakker. Die is nu weg, dus ze had ergens anders vlaai gekocht. Was dus niet lekker, hij rook ook raar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |