Luxeperdquote:Op maandag 25 augustus 2025 08:03 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Thuiswerk
We zien t morgen wel weer
Vanavond op tijd naar bedquote:
Zegt die anders dat je je wenkies bij moet werken?quote:Op maandag 25 augustus 2025 08:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Miekrosoft -melding: er hoeft niets bijgewerkt te worden
Oke, bedankt
Er stond gister nog steeds een bus achter m'n auto maar gelukkig hoefde ik niet weg. Hij zal vandaag wel weg zijn.quote:Op maandag 25 augustus 2025 07:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
M.
Als het een GM was, dan had ik nu wel vakantie of lag ik nog in bed.
Iedereen en z'n moeder bevindt zich weer op de snelweg.
Gisteren ook nog bijna mezelf gelanceerd op de A15 en A20
Ge-nie-ten.
Nee, geeft de jouwe meldingen over vetpercentage?quote:Op maandag 25 augustus 2025 08:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zegt die anders dat je je wenkies bij moet werken?
Hoe gaat het met Vos?quote:Op maandag 25 augustus 2025 08:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er stond gister nog steeds een bus achter m'n auto maar gelukkig hoefde ik niet weg. Hij zal vandaag wel weg zijn.
Neequote:Op maandag 25 augustus 2025 08:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, geeft de jouwe meldingen over vetpercentage?
Maar onder de oppervlakte ...quote:Op maandag 25 augustus 2025 08:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo op het eerste gezicht niks aan de hand
Bedrieglijke kutbeesten.quote:Op maandag 25 augustus 2025 08:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar onder de oppervlakte ...
Nee moeten ze zelf weten. Ik eet ook wel eens in de trein.quote:Op maandag 25 augustus 2025 08:12 schreef CherryLips het volgende:
Vinden jullie het vervelend als vrouwen hun make-up doen in de trein? Of als mensen een boterham ofzo eten? Valt dat onder asociaal en onopgevoed?
Mn weegschaal gaf vanmorgen ook ineens een boel kg extra aanquote:Op maandag 25 augustus 2025 08:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, geeft de jouwe meldingen over vetpercentage?
Vind mensen die keihard videobellen een stukje ergerquote:Op maandag 25 augustus 2025 08:12 schreef CherryLips het volgende:
Vinden jullie het vervelend als vrouwen hun make-up doen in de trein? Of als mensen een boterham ofzo eten? Valt dat onder asociaal en onopgevoed?
Klopt en het is de schuld van de maanquote:Op maandag 25 augustus 2025 08:14 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee moeten ze zelf weten. Ik eet ook wel eens in de trein.
[..]
Mn weegschaal gaf vanmorgen ook ineens een boel kg extra aanik ga er maar vanuit dat dat komt omdat ie verplaatst is ofzo
Pindakaas in de treinquote:Op maandag 25 augustus 2025 08:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vind mensen die keihard videobellen een stukje erger
Laat ze lekker make-uppen of een boterham eten (graag wel met iets neutraals en niet al te geurend)
Er is een meisje op Instagram dat haar make-up zat te doen in de trein en verrot werd gescholden door een kerel. Meisje zat helemaal te trillen. Nu zijn er dus mensen in de reacties die dat blijkbaar oké vinden want make-up stinkt en dat hoor je thuis te doen en het is iets persoonlijke etc etc. En nu mag je ineens ook niet meer ontbijten in de trein want dan heb je geen opvoeding genoten.quote:Op maandag 25 augustus 2025 08:14 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee moeten ze zelf weten. Ik eet ook wel eens in de trein.
[..]
Mn weegschaal gaf vanmorgen ook ineens een boel kg extra aanik ga er maar vanuit dat dat komt omdat ie verplaatst is ofzo
Kibbelingquote:
Maar zelfs als het een beetje meurt duurt het maar drie minuten ofzo. Maar de meeste mensen zitten gewoon een broodje te eten. Ik zou ook in de trein ontbijten als dat moestquote:Op maandag 25 augustus 2025 08:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vind mensen die keihard videobellen een stukje erger
Laat ze lekker make-uppen of een boterham eten (graag wel met iets neutraals en niet al te geurend)
Die kerel is fout bezig.quote:Op maandag 25 augustus 2025 08:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er is een meisje op Instagram dat haar make-up zat te doen in de trein en verrot werd gescholden door een kerel. Meisje zat helemaal te trillen. Nu zijn er dus mensen in de reacties die dat blijkbaar oké vinden want make-up stinkt en dat hoor je thuis te doen en het is iets persoonlijke etc etc. En nu mag je ineens ook niet meer ontbijten in de trein want dan heb je geen opvoeding genoten.
En ik zit regelmatig een croissant ofzo weg te werken 's ochtends of tussen de middagdus nu ben ik een tokkie zonder opvoeding.
Ik haat mensen zo erg.
Joh, lekker belangrijk wat mensen roepen op het internetquote:Op maandag 25 augustus 2025 08:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er is een meisje op Instagram dat haar make-up zat te doen in de trein en verrot werd gescholden door een kerel. Meisje zat helemaal te trillen. Nu zijn er dus mensen in de reacties die dat blijkbaar oké vinden want make-up stinkt en dat hoor je thuis te doen en het is iets persoonlijke etc etc. En nu mag je ineens ook niet meer ontbijten in de trein want dan heb je geen opvoeding genoten.
En ik zit regelmatig een croissant ofzo weg te werken 's ochtends of tussen de middagdus nu ben ik een tokkie zonder opvoeding.
Ik haat mensen zo erg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |