Goedemorgen Chanelquote:
Vandaag geen verjaardagen, jammer want ik had wel trek in taartquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 06:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal vast iemand jarig zijn, alleen ik weet het niet. Ik heb ook geen FOK! verjaardagskalender @:Deisyy wel die weet het dus vast wel
Ik heb nog over, dus als je tijd hebtquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 07:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vandaag geen verjaardagen, jammer want ik had wel trek in taart
Morguh Deisyyquote:
Oehquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 07:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb nog over, dus als je tijd hebt![]()
Heb ook lekker slagroontruffels een twee dozen overheerlijke bonbons. Wel allemaal puur
Dat klinkt lekker Dot, ik heb die slagroomtruffels van jou weleens gezien, toen was je e volgens mij aan het maken, heerlijk en ik vind pure chocolade het lekkerst, jammer dat ik nu niet in de buurt benquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 07:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb nog over, dus als je tijd hebt![]()
Heb ook lekker slagroontruffels een twee dozen overheerlijke bonbons. Wel allemaal puur
O, waar was je dan?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 07:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat klinkt lekker Dot, ik heb die slagroomtruffels van jou weleens gezien, toen was je e volgens mij aan het maken, heerlijk en ik vind pure chocolade het lekkerst, jammer dat ik nu niet in de buurt ben(afgelopen weekend wel).
Ik was in Arnhem, voor mijn gevoel is alles aan die kant in het land in de buurt van Arnhemquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, waar was je dan?
IK heb deze trouwens niet zelf gemaakt, maar gekregen voor mijn verjaardag
Eigenlijk mag ik dat allemaal niet meer hebben heb ondertussen ook nog even suikerziekte erbij gekregen helaas
Het is mij nog niet verboden, maar je kan op je klompen na tellen dat het niet goed is.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 08:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was in Arnhem, voor mijn gevoel is alles aan die kant in het land in de buurt van Arnhem![]()
Ow echt, dus eigenlijk mag je al die zoetigheid niet meer eten, of toch wel maar dat beperkt|?
Dan maar een beetje doseren met de chocoladequote:Op dinsdag 26 augustus 2025 08:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is mij nog niet verboden, maar je kan op je klompen na tellen dat het niet goed is.
Ik eet het ook wel op, alleen moet ik niet alles achter elkaar opsmullen denk ik
Ligt er aan waar in Arnhem, maar minder dan 30 minuten is het zeker niet volgens mij
Naar mijn zoon rijden wij zo 40/45 min maar waar hij eerst woonde bijna een uur
Arnhem en 40-45… Dat roept allerlei associaties op.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 08:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is mij nog niet verboden, maar je kan op je klompen na tellen dat het niet goed is.
Ik eet het ook wel op, alleen moet ik niet alles achter elkaar opsmullen denk ik
Ligt er aan waar in Arnhem, maar minder dan 30 minuten is het zeker niet volgens mij
Naar mijn zoon rijden wij zo 40/45 min maar waar hij eerst woonde bijna een uur
Ik wou het niet zeggen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 08:12 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Arnhem en 40-45… Dat roept allerlei associaties op.
Ik kom ook uit die omgeving.
Geen idee hoever dat van hier is. Ben verder ook niet bekend. Mijn zoon woont nu op het kazerne terrein van Schaarsbergenquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 08:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan maar een beetje doseren met de chocolade
Mijn dochter woont echt helemaal in het Noorden, vanuit haar woonkamer kijkt ze de weilanden in en naar de zweefvliegtuigen die opstijgen vanaf Terlet.
Woon je daar ook nog?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 08:12 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Arnhem en 40-45… Dat roept allerlei associaties op.
Ik kom ook uit die omgeving.
Nee, ik woon in Utrecht.quote:
oke, ben je daar al lang weg.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 08:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee, ik woon in Utrecht.
Mijn ouders nog wel.
Ow ja dat had je weleens verteld, daar zijn woningen gebouwd toch? Niet dat hij in een bunker woont ofzoquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee hoever dat van hier is. Ben verder ook niet bekend. Mijn zoon woont nu op het kazerne terrein van Schaarsbergen
Ze hebben daar van , ik dacht van de officierenmes van de Duitsers, woningen gebouwdquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 08:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow ja dat had je weleens verteld, daar zijn woningen gebouwd toch? Niet dat hij in een bunker woont ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ja. Ik ging als 18-jarige naar Utrecht.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
oke, ben je daar al lang weg.
Ik ben zelf niet zo bekend in Arhem hoor
Dat is vast al een tijdje geledenquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 08:24 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. Ik ging als 18-jarige naar Utrecht.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben daar van , ik dacht van de officierenmes van de Duitsers, woningen gebouwdLijkt me een mooie plek om te wonenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
33 jaarquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is vast al een tijdje geleden
Vorige maand ofzo.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is vast al een tijdje geleden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |