Spanje is veiliger? Echt? Ik heb een beeld van dat er sloppenwijken zijn en het verder qua veiligheid net Parijs is. Dus zeker niet veiliger dan Nederland?quote:Op zondag 24 augustus 2025 18:16 schreef LXIV het volgende:
Klimaat en levensstijl. Zie het ook. Spanje komt toch veiliger over dan Nederland. Zal nog wel meer worden.
En als je vanuit hier vier ton kunt meebrengen dan heb je dat toch een leuke woning
Ik kom er ook vaak, bijvoorbeeld Malaga, en dat geeft toch echt wel een veiligere ‘vibe’ als een vergelijkbaar grote stad in Nederland.quote:Op zondag 24 augustus 2025 18:17 schreef socialmedialurker het volgende:
[..]
Spanje is veiliger? Echt? Ik heb een beeld van dat er sloppenwijken zijn en het verder qua veiligheid net Parijs is. Dus zeker niet veiliger dan Nederland?
Steken ze vanuit die wijken ook 17-jarige Spaanse meisjes neer? Of worden deze wijken gefinancierd met Spaans belastinggeld? Of gooien ze het vuilnis vanaf het balkon zó op straat?quote:Op zondag 24 augustus 2025 18:55 schreef roos94 het volgende:
Genoeg spaanse wijken waar het Nederland 2.0 is
NL supermarkt/cafeetjes/straten/muziek
En dan hier maar zeuren op buitenlanders die niet integreren
Integreert een Nederlander in Spanje als hij leeft in een NLse bubbel?quote:Op zondag 24 augustus 2025 18:58 schreef LXIV het volgende:
[..]
Steken ze vanuit die wijken ook 17-jarige Spaanse meisjes neer? Of worden deze wijken gefinancierd met Spaans belastinggeld? Of gooien ze het vuilnis vanaf het balkon zó op straat?
Het gaat erom je aan de wet te houden en positief bij te dragen. Als dat gebeurde maakte in nl niemand zich druk om Turkse muziek of falafel als avondeten, voor zover dat nu wel gebeurdquote:Op zondag 24 augustus 2025 19:01 schreef roos94 het volgende:
[..]
Integreert een Nederlander in Spanje als hij leeft in een NLse bubbel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |