Ja.quote:
Misschien veranderen in NIET BENADEREN?quote:Op zondag 24 augustus 2025 17:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja.
"Zit je lekker op je plek?"
Ja, daarom staat er ook NIET BESCHIKBAAR.
WORTELquote:
Ik kom alleen maar op LinkedIn voor de spelletjesquote:Op zondag 24 augustus 2025 17:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja.
"Zit je lekker op je plek?"
Ja, daarom staat er ook NIET BESCHIKBAAR.
Neuhquote:Op zondag 24 augustus 2025 17:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Misschien veranderen in NIET BENADEREN?
of werkt dat zo niet?
quote:Op zondag 24 augustus 2025 17:40 schreef Budapestenaar het volgende:
NWS / Zwaan mishandeld door groep jongeren:Geschopt, geslagen en aangereden
Urgh, wat bezielt deze jongeren?
Dat helpt geen fuck.quote:Op zondag 24 augustus 2025 17:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Misschien veranderen in NIET BENADEREN?
of werkt dat zo niet?
En dan mag je ze niet benaderenquote:Op zondag 24 augustus 2025 17:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Dit dus.quote:Op zondag 24 augustus 2025 17:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Neuh
Ik heb ook niet beschikbaar staan, en dat betekent eigenlijk 'niet geīnteresseerd in nieuwe baan'
En daarnaast aangezet dat ik ziek ben.
Ik krijg alsnog recruiters in mijn inbox die niet verder kijken dan mijn opleiding of vorige baan.
Die lui lezen gewoon niet.
quote:Op zondag 24 augustus 2025 17:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Leken ze op Guinness??quote:Op zondag 24 augustus 2025 17:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Even lekker gedoucht. Was wel nodig na de wandeling. Mijn benen waren zwart.
Echt he?quote:Op zondag 24 augustus 2025 17:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar ontbreken echt een hoop werkende hersencellen, als die er uberhaupt al aanwezig zijn...
Hoe is het met het gekwakkel?quote:Op zondag 24 augustus 2025 17:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Even lekker gedoucht. Was wel nodig na de wandeling. Mijn benen waren zwart.
Wandeling/natuur heeft me wel goed gedaan.quote:Op zondag 24 augustus 2025 17:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe is het met het gekwakkel?
en hoe voelt het?quote:Op zondag 24 augustus 2025 17:55 schreef LTVDK het volgende:
Vandaag maar eens naar een ander industrieterreintje gelopen
[ afbeelding ]
nu op naar de sterke drank voor de laatste ontsmettingquote:Op zondag 24 augustus 2025 17:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wandeling/natuur heeft me wel goed gedaan.
Gelukkigquote:Op zondag 24 augustus 2025 17:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wandeling/natuur heeft me wel goed gedaan.
Ik moet zo nog een stukje fietsen, maar ik ga geen stapjes meer doen. Jij gaat vast nog even naar buiten straks om me in te halen?quote:
Toch wel anders, zo'n zeehaven die daadwerkelijk aan zee ligtquote:
Mooie ... kranen?quote:Op zondag 24 augustus 2025 17:55 schreef LTVDK het volgende:
Vandaag maar eens naar een ander industrieterreintje gelopen
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |