SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
[ Bericht 1% gewijzigd door Nattekat op 24-08-2025 16:48:49 ]Your beauty never ever scared me.
worteltaartquote:
Ik dacht dat jet met name dinsdag mooi weer zou worden?quote:
ja maar dat is al snel en mijn collega is er dinsdagmiddag sowieso niet dus dat komt misschien niet zo goed uitquote:Op zondag 24 augustus 2025 16:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht dat jet met name dinsdag mooi weer zou worden?
Niet in de OP. Maar geen paniek want iemand anders knalt het er vanzelf wel weer in zoals altijd.quote:Op zondag 24 augustus 2025 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar is gaapcaaf en waar is het Schema van Orde @:ama
Ik weet niet of dit er echt smakelijk uit ziet.quote:Op zondag 24 augustus 2025 16:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met bruine suiker en lekker veel speculaaskruiden erdoor
Dit is nog voor het bakken he?quote:Op zondag 24 augustus 2025 16:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit er echt smakelijk uit ziet.
Ja snap ikquote:Op zondag 24 augustus 2025 16:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht dat jet met name dinsdag mooi weer zou worden?
[..]
Dit is nog voor het bakken he?
En wat ziet er dan niet lekker uit?quote:
Je kan niet zeggen dat het er heel lekker uitziet voor het bakken.quote:Op zondag 24 augustus 2025 16:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
En wat ziet er dan niet lekker uit?
Je moet het ook niet voor het bakken al opetenquote:Op zondag 24 augustus 2025 16:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Je kan niet zeggen dat het er heel lekker uitziet voor het bakken.
Whut?quote:Op zondag 24 augustus 2025 16:48 schreef Nattekat het volgende:
Gaapcaaf weghalen
Man ik zou een dagban geven als ik dat kon.
Blijf gewoon van de OP af als je niet de TS bent.quote:Op zondag 24 augustus 2025 16:48 schreef Nattekat het volgende:
Gaapcaaf weghalen
Man ik zou een dagban geven als ik dat kon.
niet moeien.quote:
Met koekjesdeeg wel lekker.quote:Op zondag 24 augustus 2025 16:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je moet het ook niet voor het bakken al opeten
Ok mamaquote:Op zondag 24 augustus 2025 17:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet moeien.
gewoon de dames laten huilen tegen elkaar. het houd niet op, niet vanzelf.
Alleen doen met voorgegaarde bloemquote:
Cakebeslag is ook lekker.quote:Op zondag 24 augustus 2025 17:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Alleen doen met voorgegaarde bloem
En dit is meer cakebeslag dan deeg
iedereen bij ess op de koffie...quote:
quote:Op zondag 24 augustus 2025 17:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
iedereen bij ess op de koffie...
maar die taart is nog niet klaar
Maar als we nu allemaal onderweg gaan hebben we verse taart als we aankomen.quote:
Hoe lang moet-ie in de oven?quote:Op zondag 24 augustus 2025 17:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nu al?quote:Op zondag 24 augustus 2025 17:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog wat Halloweendingies gekocht bij Action
Ik vond het wat tegenvallen maar komt ook omdat het uiteraard veel oranje is wat hier ligt en ik eigenlijk meer op zoek ben naar de griezelige dingen die niet voornamelijk oranje zijn.quote:Op zondag 24 augustus 2025 17:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog wat Halloweendingies gekocht bij Action
Lekker 170 graden in je mikquote:Op zondag 24 augustus 2025 17:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat is dat voor onzin? Gewoon warm eten.
Taart is net klaarquote:
Ik heb spookjesdingen.quote:Op zondag 24 augustus 2025 17:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vond het wat tegenvallen maar komt ook omdat het uiteraard veel oranje is wat hier ligt en ik eigenlijk meer op zoek ben naar de griezelige dingen die niet voornamelijk oranje zijn.
Nu welquote:Op zondag 24 augustus 2025 17:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
Maar dan smelt de mascarponeroom erafquote:Op zondag 24 augustus 2025 17:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat is dat voor onzin? Gewoon warm eten.
Ik zou de pitabroodjes gewoon afbakken en opetenquote:Op zondag 24 augustus 2025 17:15 schreef Nizno het volgende:
ik ga zo eens even pitabroodjes cremeren en wat vlees flamberen
quote:Op zondag 24 augustus 2025 17:15 schreef Nizno het volgende:
ik ga zo eens even pitabroodjes cremeren en wat vlees flamberen
https://www.action.com/nl-nl/p/3217300/halloween-mok/quote:
quote:Op zondag 24 augustus 2025 17:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar dan smelt de mascarponeroom eraf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |