SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
[ Bericht 1% gewijzigd door Nattekat op 24-08-2025 16:48:49 ]Your beauty never ever scared me.
worteltaartquote:
Ik dacht dat jet met name dinsdag mooi weer zou worden?quote:
ja maar dat is al snel en mijn collega is er dinsdagmiddag sowieso niet dus dat komt misschien niet zo goed uitquote:Op zondag 24 augustus 2025 16:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht dat jet met name dinsdag mooi weer zou worden?
Niet in de OP. Maar geen paniek want iemand anders knalt het er vanzelf wel weer in zoals altijd.quote:Op zondag 24 augustus 2025 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar is gaapcaaf en waar is het Schema van Orde @:ama
Ik weet niet of dit er echt smakelijk uit ziet.quote:Op zondag 24 augustus 2025 16:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met bruine suiker en lekker veel speculaaskruiden erdoor
Dit is nog voor het bakken he?quote:Op zondag 24 augustus 2025 16:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit er echt smakelijk uit ziet.
Ja snap ikquote:Op zondag 24 augustus 2025 16:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht dat jet met name dinsdag mooi weer zou worden?
[..]
Dit is nog voor het bakken he?
En wat ziet er dan niet lekker uit?quote:
Je kan niet zeggen dat het er heel lekker uitziet voor het bakken.quote:Op zondag 24 augustus 2025 16:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
En wat ziet er dan niet lekker uit?
Je moet het ook niet voor het bakken al opetenquote:Op zondag 24 augustus 2025 16:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Je kan niet zeggen dat het er heel lekker uitziet voor het bakken.
Whut?quote:Op zondag 24 augustus 2025 16:48 schreef Nattekat het volgende:
Gaapcaaf weghalen
Man ik zou een dagban geven als ik dat kon.
Blijf gewoon van de OP af als je niet de TS bent.quote:Op zondag 24 augustus 2025 16:48 schreef Nattekat het volgende:
Gaapcaaf weghalen
Man ik zou een dagban geven als ik dat kon.
niet moeien.quote:
Met koekjesdeeg wel lekker.quote:Op zondag 24 augustus 2025 16:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je moet het ook niet voor het bakken al opeten
Ok mamaquote:Op zondag 24 augustus 2025 17:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet moeien.
gewoon de dames laten huilen tegen elkaar. het houd niet op, niet vanzelf.
Alleen doen met voorgegaarde bloemquote:
Cakebeslag is ook lekker.quote:Op zondag 24 augustus 2025 17:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Alleen doen met voorgegaarde bloem
En dit is meer cakebeslag dan deeg
iedereen bij ess op de koffie...quote:
quote:Op zondag 24 augustus 2025 17:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
iedereen bij ess op de koffie...
maar die taart is nog niet klaar
Maar als we nu allemaal onderweg gaan hebben we verse taart als we aankomen.quote:
Hoe lang moet-ie in de oven?quote:Op zondag 24 augustus 2025 17:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nu al?quote:Op zondag 24 augustus 2025 17:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog wat Halloweendingies gekocht bij Action
Ik vond het wat tegenvallen maar komt ook omdat het uiteraard veel oranje is wat hier ligt en ik eigenlijk meer op zoek ben naar de griezelige dingen die niet voornamelijk oranje zijn.quote:Op zondag 24 augustus 2025 17:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog wat Halloweendingies gekocht bij Action
Lekker 170 graden in je mikquote:Op zondag 24 augustus 2025 17:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat is dat voor onzin? Gewoon warm eten.
Taart is net klaarquote:
Ik heb spookjesdingen.quote:Op zondag 24 augustus 2025 17:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vond het wat tegenvallen maar komt ook omdat het uiteraard veel oranje is wat hier ligt en ik eigenlijk meer op zoek ben naar de griezelige dingen die niet voornamelijk oranje zijn.
Nu welquote:Op zondag 24 augustus 2025 17:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
Maar dan smelt de mascarponeroom erafquote:Op zondag 24 augustus 2025 17:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat is dat voor onzin? Gewoon warm eten.
Ik zou de pitabroodjes gewoon afbakken en opetenquote:Op zondag 24 augustus 2025 17:15 schreef Nizno het volgende:
ik ga zo eens even pitabroodjes cremeren en wat vlees flamberen
quote:Op zondag 24 augustus 2025 17:15 schreef Nizno het volgende:
ik ga zo eens even pitabroodjes cremeren en wat vlees flamberen
https://www.action.com/nl-nl/p/3217300/halloween-mok/quote:
quote:Op zondag 24 augustus 2025 17:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar dan smelt de mascarponeroom eraf
Ergens vanavond ofzoquote:
Oeh ik wil ook zo'n schaal en misschien een bord.quote:Op zondag 24 augustus 2025 17:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.action.com/nl-nl/p/3217300/halloween-mok/
https://www.action.com/nl-nl/p/3217302/halloween-bord/
En dan de spookversie.
En hier ook een spookversie van, al staat ie hier niet op.
https://www.action.com/nl-nl/p/3217301/halloween-schaal/
Ik had de laatste van de spookjes. Van de andere hadden ze nog heel veel.quote:Op zondag 24 augustus 2025 17:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Oeh ik wil ook zo'n schaal en misschien een bord.
quote:Op zondag 24 augustus 2025 17:18 schreef Recce het volgende:
[..]Nou ja, bij de thee na het eten dan maar?
Ze vinden dat je bij hen past blijkbaar.quote:Op zondag 24 augustus 2025 17:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Waarom lezen recruiters mijn profiel niet en krijg ik domme aanbiedingen
Omdat recruitersquote:Op zondag 24 augustus 2025 17:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
quote:Op zondag 24 augustus 2025 17:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze vinden dat je bij hen past blijkbaar.
En dit.quote:
deze?quote:Op zondag 24 augustus 2025 17:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En hier ook een spookversie van, al staat ie hier niet op.
https://www.action.com/nl-nl/p/3217301/halloween-schaal/
Hmpfquote:Op zondag 24 augustus 2025 17:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had de laatste van de spookjes. Van de andere hadden ze nog heel veel.
ow... voor mij allemaal potato potatoquote:
Nou een spook is niet hetzelfde als een zombie.quote:Op zondag 24 augustus 2025 17:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow... voor mij allemaal potato potato
goed dat je het zegt.quote:Op zondag 24 augustus 2025 17:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou een spook is niet hetzelfde als een zombie.
Allebei dode mensenquote:Op zondag 24 augustus 2025 17:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou een spook is niet hetzelfde als een zombie.
ik krijg het door dankzij de opfriscursusbijscholing van amaquote:
Doesn't matter, rip and tear.quote:
Omdat recruitersquote:Op zondag 24 augustus 2025 17:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ja.quote:
Misschien veranderen in NIET BENADEREN?quote:Op zondag 24 augustus 2025 17:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja.
"Zit je lekker op je plek?"
Ja, daarom staat er ook NIET BESCHIKBAAR.
WORTELquote:
Ik kom alleen maar op LinkedIn voor de spelletjesquote:Op zondag 24 augustus 2025 17:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja.
"Zit je lekker op je plek?"
Ja, daarom staat er ook NIET BESCHIKBAAR.
Neuhquote:Op zondag 24 augustus 2025 17:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Misschien veranderen in NIET BENADEREN?
of werkt dat zo niet?
quote:Op zondag 24 augustus 2025 17:40 schreef Budapestenaar het volgende:
NWS / Zwaan mishandeld door groep jongeren:Geschopt, geslagen en aangereden
Urgh, wat bezielt deze jongeren?
Dat helpt geen fuck.quote:Op zondag 24 augustus 2025 17:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Misschien veranderen in NIET BENADEREN?
of werkt dat zo niet?
En dan mag je ze niet benaderenquote:Op zondag 24 augustus 2025 17:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Dit dus.quote:Op zondag 24 augustus 2025 17:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Neuh
Ik heb ook niet beschikbaar staan, en dat betekent eigenlijk 'niet geïnteresseerd in nieuwe baan'
En daarnaast aangezet dat ik ziek ben.
Ik krijg alsnog recruiters in mijn inbox die niet verder kijken dan mijn opleiding of vorige baan.
Die lui lezen gewoon niet.
quote:Op zondag 24 augustus 2025 17:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Leken ze op Guinness??quote:Op zondag 24 augustus 2025 17:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Even lekker gedoucht. Was wel nodig na de wandeling. Mijn benen waren zwart.
Echt he?quote:Op zondag 24 augustus 2025 17:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar ontbreken echt een hoop werkende hersencellen, als die er uberhaupt al aanwezig zijn...
Hoe is het met het gekwakkel?quote:Op zondag 24 augustus 2025 17:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Even lekker gedoucht. Was wel nodig na de wandeling. Mijn benen waren zwart.
Wandeling/natuur heeft me wel goed gedaan.quote:Op zondag 24 augustus 2025 17:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe is het met het gekwakkel?
en hoe voelt het?quote:Op zondag 24 augustus 2025 17:55 schreef LTVDK het volgende:
Vandaag maar eens naar een ander industrieterreintje gelopen
[ afbeelding ]
nu op naar de sterke drank voor de laatste ontsmettingquote:Op zondag 24 augustus 2025 17:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wandeling/natuur heeft me wel goed gedaan.
Gelukkigquote:Op zondag 24 augustus 2025 17:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wandeling/natuur heeft me wel goed gedaan.
Ik moet zo nog een stukje fietsen, maar ik ga geen stapjes meer doen. Jij gaat vast nog even naar buiten straks om me in te halen?quote:
Toch wel anders, zo'n zeehaven die daadwerkelijk aan zee ligtquote:
Mooie ... kranen?quote:Op zondag 24 augustus 2025 17:55 schreef LTVDK het volgende:
Vandaag maar eens naar een ander industrieterreintje gelopen
[ afbeelding ]
een keer een nachtje meer dan 12u slapen kan ook lekker zijnquote:Op zondag 24 augustus 2025 18:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
Het is pas 18.00 uur..
Had echt gehoopt op 22.00 uur
Dat zijn inderdaad kranen, dat heb jij heel goed gezienquote:
Ja, maar dan moet ik echt doodop zijn en dat ben ik niet. Gisteren al bijna heel de dag op bed gelegen....quote:Op zondag 24 augustus 2025 18:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
een keer een nachtje meer dan 12u slapen kan ook lekker zijn
ah oke nee dan is dat niet verstandigquote:Op zondag 24 augustus 2025 18:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet ik echt doodop zijn en dat ben ik niet. Gisteren al bijna heel de dag op bed gelegen....
Nou denk het niet. Slippers aan, Erdingers in de zon. Stapgenot geloof ik wel voor vandaag.quote:Op zondag 24 augustus 2025 17:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik moet zo nog een stukje fietsen, maar ik ga geen stapjes meer doen. Jij gaat vast nog even naar buiten straks om me in te halen?
Oh, dat klinkt goed! Heb je er nog borrelhapjes bij?quote:Op zondag 24 augustus 2025 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou denk het niet. Slippers aan, Erdingers in de zon. Stapgenot geloof ik wel voor vandaag.
Ligt er ook wel aan wat voor vlees, voor hetzelfde geldt zijn het speklapjesquote:Op zondag 24 augustus 2025 18:09 schreef Nizno het volgende:
flinke lading knoflooksaus.... genoeg vlees voor een broodje... (vlees wel braaf uit de ninja dus zo goed als vetloos)
jumbo shoarmavleesquote:Op zondag 24 augustus 2025 18:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ligt er ook wel aan wat voor vlees, voor hetzelfde geldt zijn het speklapjes
Snorrenvoer strakkiesquote:Op zondag 24 augustus 2025 18:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt goed! Heb je er nog borrelhapjes bij?
Varken of kipquote:
varkenquote:
Hmm ok, die supermarkt shoarma is vaak van dat taaie vlees met allemaal vetbonkjesquote:
ja drom ook geen extra vettoevoegingquote:Op zondag 24 augustus 2025 18:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm ok, die supermarkt shoarma is vaak van dat taaie vlees met allemaal vetbonkjes
Daarom neem ik altijd de vegan versie van AH.quote:Op zondag 24 augustus 2025 18:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm ok, die supermarkt shoarma is vaak van dat taaie vlees met allemaal vetbonkjes
Shoarmavlees is meestal gewoon slachtafval met een kwak kruiden om de ammoniakgeur te maskeren.quote:Op zondag 24 augustus 2025 18:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En de stukjes poep en abcessen.quote:Op zondag 24 augustus 2025 18:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Shoarmavlees is meestal gewoon slachtafval met een kwak kruiden om de ammoniakgeur te maskeren.
en sperma he heel veel sperma.quote:Op zondag 24 augustus 2025 18:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Shoarmavlees is meestal gewoon slachtafval met een kwak kruiden om de ammoniakgeur te maskeren.
heerlijk!!!quote:Op zondag 24 augustus 2025 18:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En de stukjes poep en abcessen.
Ja ik ook. Al is dat ook maar een enkele keer per jaarquote:Op zondag 24 augustus 2025 18:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daarom neem ik altijd de vegan versie van AH.
Vette bekquote:Op zondag 24 augustus 2025 18:25 schreef Nizno het volgende:
lekker een vette bek, maar zonder eigen toevoeging van vet door het gebruik van de Ninja ipv een koekepan
Succesquote:Op zondag 24 augustus 2025 18:44 schreef Nattekat het volgende:
https://www.funda.nl/deta(...)terlaan-27/43024167/
Dit soort huizen zijn voor mij heel interessant![]()
Een uitgewoond flatje met zolderkamer waar je nog een ton bij moet gooien om het bruikbaar te maken?quote:Op zondag 24 augustus 2025 18:44 schreef Nattekat het volgende:
https://www.funda.nl/deta(...)terlaan-27/43024167/
Dit soort huizen zijn voor mij heel interessant![]()
Vve bijna even hoog als mijn kale huur antigenotquote:
Dat altijdquote:Op zondag 24 augustus 2025 18:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vve bijna even hoog als mijn kale huur antigenot
Als ik kijk naar wat m'n zus allemaal uitgericht heeft in haar woning, denk ik dat het voor mij heel gunstig zou zijn om zo'n huis te kopen. Denk alleen dat ik een paar middelvingers van m'n familie kan verwachten als zij net klaar is en ik begin met de ellende
Een uitgewoond flatje waar de moeite van alles eruit slopen al voor je gedaan isquote:Op zondag 24 augustus 2025 18:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een uitgewoond flatje met zolderkamer waar je nog een ton bij moet gooien om het bruikbaar te maken?
Kan je wel overal bij en zelf leidingen en goten leggen.quote:Op zondag 24 augustus 2025 18:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een uitgewoond flatje waar de moeite van alles eruit slopen al voor je gedaan is
Dat scheelt wel een hele hoop gekut jaquote:Op zondag 24 augustus 2025 18:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een uitgewoond flatje waar de moeite van alles eruit slopen al voor je gedaan is
Er zit helemaal niks in he, niet eens een toiletquote:Op zondag 24 augustus 2025 18:51 schreef Nattekat het volgende:
En nevernooit dat dat een ton vereist.
portapottiequote:Op zondag 24 augustus 2025 18:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er zit helemaal niks in he, niet eens een toilet
De grap van oude betaalbare woningen is dat je doorgaans die keuken en badkamer er sowieso wel uit pleurt.quote:Op zondag 24 augustus 2025 18:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er zit helemaal niks in he, niet eens een toilet
Qua materiaalkosten kun je dat nog wel betaalbaar houden, maar je zit ook nog met allerlei randzaken die je niet zelf (wil) doen. Alles zal gestuct moeten worden, nieuwe plafonds, deuren en kozijnen, verwarmingen, kabels frezen en verleggen, al het schakelmateriaal vervangen, alsnog het nodige sloopwerk (die open haart bijvoorbeeld). Zit stiekem toch een hoop meer kosten in dan je in eerste instantie denkt hoorquote:Op zondag 24 augustus 2025 18:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De grap van oude betaalbare woningen is dat je doorgaans die keuken en badkamer er sowieso wel uit pleurt.
Kun je de OP weer herstellen zoals ik hem had?quote:Op zondag 24 augustus 2025 18:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De grap van oude betaalbare woningen is dat je doorgaans die keuken en badkamer er sowieso wel uit pleurt.
Ik heb het net allemaal meegemaakt deze zomerquote:Op zondag 24 augustus 2025 19:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Qua materiaalkosten kun je dat nog wel betaalbaar houden, maar je zit ook nog met allerlei randzaken die je niet zelf (wil) doen. Alles zal gestuct moeten worden, nieuwe plafonds, deuren en kozijnen, verwarmingen, kabels frezen en verleggen, al het schakelmateriaal vervangen, alsnog het nodige sloopwerk (die open haart bijvoorbeeld). Zit stiekem toch een hoop meer kosten in dan je in eerste instantie denkt hoorMaar wel leuk om met een relatief leeg canvas te beginnen zodat je het helemaal naar je eigen smaak kunt maken
zolang je het ook zelf op gaat ruimen kan niemand daar op tegen zijn.quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:23 schreef Nattekat het volgende:
En als FOK!er trek ik gewoon in die zolder
Het zijn vaak de kleine dingetjes die het stiekem duur makenquote:Op zondag 24 augustus 2025 19:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb het net allemaal meegemaakt deze zomer
Alleen kozijnen niet.
Deden meer supporters bij wedstrijden. Mooi gebaar.quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:34 schreef Ama het volgende:
Applaus in zeventiende minuut Ajax-Heracles voor omgebrachte Lisa (17) - https://nos.nl/l/2579766
Hoezo is die VvE zo tyfushoog eigenlijk, 424 per maand, 5000 per jaarquote:Op zondag 24 augustus 2025 19:23 schreef Nattekat het volgende:
En als FOK!er trek ik gewoon in die zolder
en dan ook nog eens een echte airco die je aan moet schaffen. Komt er allemaal maar even bij.quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het zijn vaak de kleine dingetjes die het stiekem duur makenEen keuken of badkamer kun je vrij eenvoudig berekenen wat het ongeveer gaat kosten. Maar alle schroefjes, verf, plintjes, afdekkapjes voor het schakelmateriaal, deurbeslag, plankjes, draadjes, ditjes, datjes. Je gaat drie keer per dag naar de bouwmarkt voor een paar tientjes, maar eind van de maand zijn dat vaak een hele hoop tientjes
Ja kreeg er wel kippenvel van toen ik het zag.quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Deden meer supporters bij wedstrijden. Mooi gebaar.
Flinke afknapper welquote:Op zondag 24 augustus 2025 19:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoezo is die VvE zo tyfushoog eigenlijk, 424 per maand, 5000 per jaar
En ook als het 'af' is, je blijft continu naar de bouwmarkt gaanquote:Op zondag 24 augustus 2025 19:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het zijn vaak de kleine dingetjes die het stiekem duur makenEen keuken of badkamer kun je vrij eenvoudig berekenen wat het ongeveer gaat kosten. Maar alle schroefjes, verf, plintjes, afdekkapjes voor het schakelmateriaal, deurbeslag, plankjes, draadjes, ditjes, datjes. Je gaat drie keer per dag naar de bouwmarkt voor een paar tientjes, maar eind van de maand zijn dat vaak een hele hoop tientjes
Die zijn niet goed met hun financiën omgegaan zo te zienquote:Op zondag 24 augustus 2025 19:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Je premium account (abo) verloopt op 31-08-2025 18:48
Ja waar geven ze dat allemaal aan uit, want van buiten ziet het er ook niet direct uit alsof het een pand is met gigantisch hoge kostenquote:
Waarschijnlijk jaren niet gespaard en veel noodzakelijk groot onderhoud. Denk aan vervangen dak, kozijnen en dat soort ongein. Als je het echt wil weten kun je vast het meerjaren onderhoudsplan wel krijgen via de makelaar.quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
ohoh....quote:
Methquote:Op zondag 24 augustus 2025 19:39 schreef Ama het volgende:
Wtf heeft Miley Cyrus gedaan.
[ link | afbeelding ]
Nee zijn niet alleen de wenkbrauwen die missen die het gek maken.
Ik ook binnenkort. En ben er wel aan gewend geraakt door een anonieme gulle gever hier. Gewoon een soort drugsverslaving dit.quote:
quote:
Jaquote:
Jaquote:Op zondag 24 augustus 2025 19:44 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
meth is toch een engelse afkorting van metaal?
Is ome Etto ook jouw sugardaddy?quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ook binnenkort. En ben er wel aan gewend geraakt door een anonieme gulle gever hier. Gewoon een soort drugsverslaving dit.
Hint hint.quote:
Ja ze zullen het vast wel ergens mee kunnen onderbouwen, maar voor zo'n klein pand zou een kwart daarvan ofzo me logischer lijkenquote:Op zondag 24 augustus 2025 19:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarschijnlijk jaren niet gespaard en veel noodzakelijk groot onderhoud. Denk aan vervangen dak, kozijnen en dat soort ongein. Als je het echt wil weten kun je vast het meerjaren onderhoudsplan wel krijgen via de makelaar.
Heel subtiel dit jaquote:
je bent zelf een hintquote:
Geen idee. De gulle gever heeft zich nooit kenbaar gemaakt.quote:
Als je je financiën op orde hebt, incl. een goede reserve, dan zou je met 100 euro per maand idd prima uit moeten kunnen komen.quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ze zullen het vast wel ergens mee kunnen onderbouwen, maar voor zo'n klein pand zou een kwart daarvan ofzo me logischer lijken
naja zeg.... mee terug gaan naar de winkel! belachelijk dat ze je een lege doos gevenquote:
Zo blij dat ik geen VvE hebquote:Op zondag 24 augustus 2025 19:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ze zullen het vast wel ergens mee kunnen onderbouwen, maar voor zo'n klein pand zou een kwart daarvan ofzo me logischer lijken
Tragischquote:
Dikke kans dat het allemaal huur is/was en dat de verhuurders er samen een bende van hebben gemaakt.quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jaquote:Op zondag 24 augustus 2025 19:48 schreef Ama het volgende:
@:essnhills Lijkt je taart een beetje zoals die uit de OP?
Die VvE is gewoon letterlijk hoger dan mijn hypotheek voor de HRAquote:
Maar geen sint.quote:
Nja, ik betaal nu minder al minder aan hypotheek dan wat ik anders aan huur moest betalen. En ik vermoed dat dat verschil de komende jaren alleen maar groter gaat wordenquote:Op zondag 24 augustus 2025 19:48 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
En dan zeggen ze: kopen is op langere termijn beter dan huren hoor![]()
Ja allemaal opquote:
Ja die is hier ook wel erg hoogquote:Op zondag 24 augustus 2025 19:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die VvE is gewoon letterlijk hoger dan mijn hypotheek voor de HRA![]()
quote:
... En dan zo'n investeringsmaatschappij met meerderheidsstemmen die elk initiatief tot sparen of onderhoud tegenhoudt.quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dikke kans dat het allemaal huur is/was en dat de verhuurders er samen een bende van hebben gemaakt.
Zo ziet het er wel uit ja, ex-woningbouw die ze helemaal hebben gestript om in de vrije verkoop te gooien. Zo zag het er bij mij ook uit toen ik het kocht, al hadden ze keuken en badkamer wel laten zitten.quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dikke kans dat het allemaal huur is/was en dat de verhuurders er samen een bende van hebben gemaakt.
Pics als die klaar is.quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Alleen iets donkerder
En de mascarponeroom zit er nog niet op
Als je geen VvE hebt wel jaquote:Op zondag 24 augustus 2025 19:48 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
En dan zeggen ze: kopen is op langere termijn beter dan huren hoor![]()
Is het niet verplicht om dat wel te doen?quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
... En dan zo'n investeringsmaatschappij met meerderheidsstemmen die elk initiatief tot sparen of onderhoud tegenhoudt.
Nee, dat is een rupsjenooitgenoeg.quote:
Gewoon elke maand lekker incasseren en alleen pas wat vervangen als het echt niet meer gerepareerd kan wordenquote:Op zondag 24 augustus 2025 19:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
... En dan zo'n investeringsmaatschappij met meerderheidsstemmen die elk initiatief tot sparen of onderhoud tegenhoudt.
oeh lekkah! ik doe meequote:
wil gwn lekker spelenquote:Op zondag 24 augustus 2025 20:00 schreef Ama het volgende:
Ik ben deze kat echt nu al helemaal zat. Ik zag Hedwig naar binnen komen dus ik kijk eens bij het luikje.. zit deze etter er weer te wachten.
[ link | afbeelding ]
Ja dat is het. Tegelijkertijd maar weinig actieve controle op. En moet je het als investeringsmaatschappij wel heel bont maken voor je een tik op de vingers krijgt.quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is het niet verplicht om dat wel te doen?
Zouden ze keihard op moeten ingrijpen.
Zo'n invesTeringbende wil niet sparen? Dan dokken ze groot onderhoud maar uit eigen zak.
in Tquote:
doe ik ook altijd als ik hiermee een spel kan winnen.quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar dat wil mijn kat niet en deze kat is vals.
Vlinder?quote:
Lovercat.quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:00 schreef Ama het volgende:
Ik ben deze kat echt nu al helemaal zat. Ik zag Hedwig naar binnen komen dus ik kijk eens bij het luikje.. zit deze etter er weer te wachten.
[ link | afbeelding ]
Andere katten begrijpen inmiddels wel dat mijn kat niet zo sociaal is maar deze heeft echt schijt eraan. Ook aan mij want als ik hem wil wegjagen gaat die gewoon langzaam naar me toe en blazen.quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:04 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
doe ik ook altijd als ik hiermee een spel kan winnen.
das niet zo erg.... is goed voor de lijn ookquote:Op zondag 24 augustus 2025 20:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik in mijn chocolate chip kruidnoten. Alleen die zijn thuis en ik begin net met klimmen.
Ben je inmiddels weer een beetje op je oude niveau?quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik in mijn chocolate chip kruidnoten. Alleen die zijn thuis en ik begin net met klimmen.
Die zak met kruidnoten moet je gewoon boven op een berg leggen als motivator om er op te klimmenquote:Op zondag 24 augustus 2025 20:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Qua gewicht nog niet. Qua niveau alweer een heel eind gelukkig.quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben je inmiddels weer een beetje op je oude niveau?
Op dit moment zoek ik nog even niets, maar is leuk om te dromenquote:Op zondag 24 augustus 2025 20:11 schreef kwiwi het volgende:
Maar zoek je naar een kluswoning @:nattekat of is het meer dat dat het enige binnen budget is?
Anders is dit nog wel een leuke kluswoning @Nattekatquote:Op zondag 24 augustus 2025 20:11 schreef kwiwi het volgende:
Maar zoek je naar een kluswoning @:nattekat of is het meer dat dat het enige binnen budget is?
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 14:52 schreef essnhills het volgende:
Prachtig gemeentijk monument in Venhuizen. Je moet wel ietwat handig zijn. Kost nog geen miljoen.
https://www.funda.nl/deta(...)e-buurt-43/89461381/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar voor de echte sfeer moet je dit filmpje even kijken, met volume aan:
https://www.funda.nl/deta(...)61381/media/video/1/
Wel een mooi ruime tuin
Ohh ok, dacht dat je actief op zoek was.quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op dit moment zoek ik nog even niets, maar is leuk om te dromen
Weet niet of ik daar wel erg vrolijk van word qua locatie.quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Anders is dit nog wel een leuke kluswoning @:nattekat
[..]
Ik denk ook niet van het huisquote:Op zondag 24 augustus 2025 20:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weet niet of ik daar wel erg vrolijk van word qua locatie.
Spookhuisquote:Op zondag 24 augustus 2025 20:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Tussen de bomenquote:Op zondag 24 augustus 2025 20:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Gewoon alles nieuw. Nieuwe baan, nieuw huis, nieuw kapsel.quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op dit moment zoek ik nog even niets, maar is leuk om te dromen
je mag mijn ufo wel lenen om ze te pakkenquote:Op zondag 24 augustus 2025 20:19 schreef Ama het volgende:
Ik vergeet de hele tijd dat ik Mars ijsjes heb.
Thanksquote:Op zondag 24 augustus 2025 20:20 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
je mag mijn ufo wel lenen om ze te pakken
Nieuwe aircoquote:Op zondag 24 augustus 2025 20:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon alles nieuw. Nieuwe baan, nieuw huis, nieuw kapsel.
Hij kan toch niet wat anders doen dan kapsel als een verzopen kat?quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon alles nieuw. Nieuwe baan, nieuw huis, nieuw kapsel.
Als dat allemaal moet worden opgeknapt dan duurt het nog wel wat langer dan 1 septemberquote:
Ik kan me werkelijk geen voorstelling maken van hoe Nattekat eruit ziet.quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij kan toch niet wat anders doen dan kapsel als een verzopen kat?Dan moet ie z'n usernaam veranderen.
Je weet nog steeds niet wanneer je de tijdelijke plek mag verlaten?quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wist ik maar wanneer ik er in kon...
Nee, alleen dat het naar alle waarschijnlijkheid de week van 1 september is, maar daar heb ik nog geen definitieve bevestiging van..quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je weet nog steeds niet wanneer je de tijdelijke plek mag verlaten?
Vind dat allemaal echt zo bizar slecht gepland / gecommuniceerd.. Nou ja hopelijk morgen meer info dan.quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, alleen dat het naar alle waarschijnlijkheid de week van 1 september is, maar daar heb ik nog geen definitieve bevestiging van..
Morgen hoop ik iets te horen, want ik zit er best wel een beetje aan mijn max nu...
Mooi klushuis.quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk ook niet van het huis
Heb je het filmpje bekeken?
Communicatie binnen de instelling is echt slecht ja. Ik dacht dat een professionele verhuizer mijn spullen van de opslag naar de nieuwe woning zou brengen. Nu blijkt dat de interne verhuisservice te doen.. En die heb ik niet heel hoog zitten...quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vind dat allemaal echt zo bizar slecht gepland / gecommuniceerd.. Nou ja hopelijk morgen meer info dan.
Hmmmquote:Op zondag 24 augustus 2025 20:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Communicatie binnen de instelling is echt slecht ja. Ik dacht dat een professionele verhuizer mijn spullen van de opslag naar de nieuwe woning zou brengen. Nu blijkt dat de interne verhuisservice te doen.. En die heb ik niet heel hoog zitten...
Soundtrack zit er al bijquote:Op zondag 24 augustus 2025 20:28 schreef Nattekat het volgende:
Perfecte locatie voor de KSC horrorfilm.
Wat ga je eten?quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
We zitten in restaurant. Het is hier druk.![]()
niet op je zolderkamer zitten met Thais etenquote:Op zondag 24 augustus 2025 20:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
We zitten in restaurant. Het is hier druk.![]()
Classic Chicken Maryland heb ik gekozen.quote:
Ik zie de trailer al voor me.quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:28 schreef Nattekat het volgende:
Perfecte locatie voor de KSC horrorfilm.
Het gaat vaak niet goed met die interne service? Hoewel het trouwens ook heel erg vaak fout gaat met professionele bedrijven, weet ik toevallig vanuit werk. Hoe vaak wij niet gezeik hebben met verhuizers.. dan huur je bedrijf A in, en die geven het dan uit handen aan een of ander Pools bedrijfje die onvoorzichtig zijn, niet komen opdagen, you name itquote:Op zondag 24 augustus 2025 20:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Communicatie binnen de instelling is echt slecht ja. Ik dacht dat een professionele verhuizer mijn spullen van de opslag naar de nieuwe woning zou brengen. Nu blijkt dat de interne verhuisservice te doen.. En die heb ik niet heel hoog zitten...
quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zie de trailer al voor me.
CL die met een angstige blik rondkijkt.
NK met gereedschap in de handen.
4EBE die heel snel wat uitlegt.
Essie die nietsvermoedend zit te snoepen aan tafel.
Nizno die vreemd naar de thee kijkt.
Stig die rustig met armen over elkaar in een stoel zit.
Hier en daar een schreeuw.
En dan de titel.
"KSC en het Klushuis van Nattekat".
Klinkt goed maar wat is het precies behalve kip.quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Classic Chicken Maryland heb ik gekozen.
Zijn zolderkamer is een paar plassen van hem vandaan ..quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:35 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
niet op je zolderkamer zitten met Thais eten
@kwiwi die ergens in de tuin het oerwoud verdwijnt en daar @Crack_ tegenkomtquote:Op zondag 24 augustus 2025 20:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
CL die met een angstige blik rondkijkt.
NK met gereedschap in de handen.
Essie die nietsvermoedend zit te snoepen aan tafel.
Nizno die vreemd naar de thee kijkt.
Stig die rustig met armen over elkaar in een stoel zit.
Hier en daar een schreeuw.
En dan de titel.
"KSC en het Klushuis van Nattekat".
met banaan?quote:
Nou ja. Mijn vorige verhuizing met hun ging een kast kapot. Die was al niet helemaal 100 procent, maar ze deden daar iets te luchtig over naar mij toe...quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het gaat vaak niet goed met die interne service?
Dat iemand vraagt: waar is grmbl?quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
@:kwiwi die ergens in de tuin het oerwoud verdwijnt en daar @:crack_ tegenkomt
@:bitterbal die probeert een frituurpan aan de praat te krijgen
@:ltvdk die in de keuken de kraan op een vreemde plaats monteert
quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat iemand vraagt: waar is grmbl?
Nattekat: keukenkraan installeren.
Iedereen: NooooooooooooDUMDUMDUM....
De grootste horror van de hele film, grmbl met de keukenkraan in z'n handen en een grote grijns op z'n gezicht.quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
"Wie heeft bedacht dat Grmbl zich bezig mocht houden met de keuken?!?"
Hmmm vaag ergensquote:Op zondag 24 augustus 2025 20:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vroeger had @:DaMart een hele KSC -soap geschreven,
weten jullie dat nog?
@:essnhills
@:dr_Flash
Ik was een soort Ludo Sandersquote:
Dat je hem zo grijzend met kraan in de hand door een deuropening ziet. Oude zware eiken deur valt krakend dicht, en je hoort een donkere "Muhahahaha"quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De grootste horror van de hele film, grmbl met de keukenkraan in z'n handen en een grote grijns op z'n gezicht.
Dat zal er vast mee tr maken hebben gehadquote:Op zondag 24 augustus 2025 20:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik was een soort Ludo Sanders![]()
![]()
Wat ergens wel klopt, want de acteur die Ludo speelt, heeft dezelfde voornaam als ik...
quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat je hem zo grijzend met kraan in de hand door een deuropening ziet. Oude zware eiken deur valt krakend dicht, en je hoort een donkere "Muhahahaha"
of het klein insectenboekquote:Op zondag 24 augustus 2025 20:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik was een soort Ludo Sanders![]()
![]()
Wat ergens wel klopt, want de acteur die Ludo speelt, heeft dezelfde voornaam als ik...
vroeger werd er gewoon balletje getraptquote:Een kinderverjaardag met ongeveer vijftig aanwezigen is zondagmiddag uit de hand gelopen in Alblasserdam. Rond 16.30 uur sloeg de sfeer om. Een persoon werd tegen het hoofd getrapt en raakte zwaargewond. Twee mensen zijn opgepakt.
Was vandaag nog aan de buren aan het vertellen dat wij vroeger droppings deden op verjaardagsfeestjes. Ze wisten niet wat ze hoordenquote:Op zondag 24 augustus 2025 20:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
vroeger werd er gewoon balletje getrapt
jah... of vossejacht in het 'bos'quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Was vandaag nog aan de buren aan het vertellen dat wij vroeger droppings deden op verjaardagsfeestjes. Ze wisten niet wat ze hoorden
Oh dat was altijd wel vetquote:Op zondag 24 augustus 2025 20:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Was vandaag nog aan de buren aan het vertellen dat wij vroeger droppings deden op verjaardagsfeestjes. Ze wisten niet wat ze hoorden
Oh dat ken ik niet, moest even opzoeken wat het is.quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
jah... of vossejacht in het 'bos'
(wat bij ons eigenlijk gewoon een rommelzooi aan bomen was dat ergens tussen het zwembad en de hockeyvelden was gemaakt...) niet groot, maar net genoeg om de hele jacht uit te kunnen zetten
ow, dat is hier nog steeds heel gewoon in de regio.quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat ken ik niet, moest even opzoeken wat het is.
We hadden op de middelbare een vossenjacht in het centrum van Eindhoven. Leraren waren uiteraard de vossen.quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
jah... of vossejacht in het 'bos'
(wat bij ons eigenlijk gewoon een rommelzooi aan bomen was dat ergens tussen het zwembad en de hockeyvelden was gemaakt...) niet groot, maar net genoeg om de hele jacht uit te kunnen zetten
Vraag me af wat de aanleiding was.quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
vroeger werd er gewoon balletje getrapt
op campings/schoolkampen komt dat ook veelvuldig voorquote:Op zondag 24 augustus 2025 20:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow, dat is hier nog steeds heel gewoon in de regio.
meerdere keren per jaar zie je weer docenten verkleed staan in het dorp ofzo..
of het doelpunt geldig was of nietquote:Op zondag 24 augustus 2025 21:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vraag me af wat de aanleiding was.
ik wil het niet eens wetenquote:Op zondag 24 augustus 2025 21:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vraag me af wat de aanleiding was.
Ja zodra het donker werd gewoon het bos in rijden, geblinddoekt, en zoek het maar uitquote:Op zondag 24 augustus 2025 20:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja is toch briljant als kinderfeestje, heb je als ouders nergens last vanquote:Op zondag 24 augustus 2025 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja zodra het donker werd gewoon het bos in rijden, geblinddoekt, en zoek het maar uit
Als er een lift is gaan de kosten snel hard omhoog.quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
toen konden feestjes nog gewoon voorzien worden van flesjes fris en patat met 1 kroket of 1 frikandel.quote:Op zondag 24 augustus 2025 21:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja is toch briljant als kinderfeestje, heb je als ouders nergens last van
Tegenwoordig met Google Maps stuk minder leuk.quote:Op zondag 24 augustus 2025 21:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja is toch briljant als kinderfeestje, heb je als ouders nergens last van
Hou opquote:Op zondag 24 augustus 2025 21:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik wil het niet eens weten
kan nooit een goeie aanleiding zijn. net als destijds tijdens die schoolmusical.
nu op zn minst een frappuchino met pistachenootjes smaakquote:Op zondag 24 augustus 2025 21:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
toen konden feestjes nog gewoon voorzien worden van flesjes fris en patat met 1 kroket of 1 frikandel.
en één enkele kaassoufflé
quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Klopt. Hoewel bij mijn jongere zusje de eerste toen al kwam met "mijn dochter is op dieet en mag maar 1 frikandel". Was ook leuk. M'n moeder zo: "ja hallo, ik ga toch niet alle kinderen een 2e frikandel laten eten en alleen tegen jouw dochter zeggen: nee mag niet?"quote:Op zondag 24 augustus 2025 21:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
toen konden feestjes nog gewoon voorzien worden van flesjes fris en patat met 1 kroket of 1 frikandel.
en één enkele kaassouflet
Gewoon alles inleveren.quote:Op zondag 24 augustus 2025 21:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tegenwoordig met Google Maps stuk minder leuk.
en een kroket of frikandel kan absoluut niet. sitostick minstensquote:Op zondag 24 augustus 2025 21:04 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
nu op zn minst een frappuchino met pistachenootjes smaak
Hoe was je buikspek?quote:Op zondag 24 augustus 2025 21:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tegenwoordig met Google Maps stuk minder leuk.
quote:
Vettigquote:Op zondag 24 augustus 2025 21:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe was je buikspek?
(niet jouw eigen buikspek)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |