SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
[ Bericht 1% gewijzigd door Nattekat op 24-08-2025 16:48:49 ]Your beauty never ever scared me.
worteltaartquote:
Ik dacht dat jet met name dinsdag mooi weer zou worden?quote:
ja maar dat is al snel en mijn collega is er dinsdagmiddag sowieso niet dus dat komt misschien niet zo goed uitquote:Op zondag 24 augustus 2025 16:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht dat jet met name dinsdag mooi weer zou worden?
Niet in de OP. Maar geen paniek want iemand anders knalt het er vanzelf wel weer in zoals altijd.quote:Op zondag 24 augustus 2025 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar is gaapcaaf en waar is het Schema van Orde @:ama
Ik weet niet of dit er echt smakelijk uit ziet.quote:Op zondag 24 augustus 2025 16:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met bruine suiker en lekker veel speculaaskruiden erdoor
Dit is nog voor het bakken he?quote:Op zondag 24 augustus 2025 16:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit er echt smakelijk uit ziet.
Ja snap ikquote:Op zondag 24 augustus 2025 16:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht dat jet met name dinsdag mooi weer zou worden?
[..]
Dit is nog voor het bakken he?
En wat ziet er dan niet lekker uit?quote:
Je kan niet zeggen dat het er heel lekker uitziet voor het bakken.quote:Op zondag 24 augustus 2025 16:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
En wat ziet er dan niet lekker uit?
Je moet het ook niet voor het bakken al opetenquote:Op zondag 24 augustus 2025 16:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Je kan niet zeggen dat het er heel lekker uitziet voor het bakken.
Whut?quote:Op zondag 24 augustus 2025 16:48 schreef Nattekat het volgende:
Gaapcaaf weghalen
Man ik zou een dagban geven als ik dat kon.
Blijf gewoon van de OP af als je niet de TS bent.quote:Op zondag 24 augustus 2025 16:48 schreef Nattekat het volgende:
Gaapcaaf weghalen
Man ik zou een dagban geven als ik dat kon.
niet moeien.quote:
Met koekjesdeeg wel lekker.quote:Op zondag 24 augustus 2025 16:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je moet het ook niet voor het bakken al opeten
Ok mamaquote:Op zondag 24 augustus 2025 17:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet moeien.
gewoon de dames laten huilen tegen elkaar. het houd niet op, niet vanzelf.
Alleen doen met voorgegaarde bloemquote:
Cakebeslag is ook lekker.quote:Op zondag 24 augustus 2025 17:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Alleen doen met voorgegaarde bloem
En dit is meer cakebeslag dan deeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |