Voor lichaam staat alcohol toch echt bovenaanquote:Op zondag 24 augustus 2025 09:43 schreef Cupfighter het volgende:
Alcohol is goedkoper wordt sociaal geaccepteerd en is in elke supermarkt te kopen, dat maakt het gevaarlijker dan drugs , voor lichaam en geest zijn beide destructief
Vreemd, dat is echt precies de tegenovergestelde werking die pep op mij heeft gehad.quote:Op zondag 24 augustus 2025 12:26 schreef pokkerdepok het volgende:
ik raad speed/pep aan, dan heb je echt geen honger meer.
en je kan nog veel meer zuipen ook want je wordt niet meer dronken. en je voelt je geweldig totdat je geen speed meer hebt, dan val je in een depressie gat waarin je alleen nog maar jezelf van kant wil maken, zo kut voel je je, je hele geest is letterlijk gesloopt, want speed tast je hersenen keihard aan en waarschijnlijk kan je daarna nooit meer gelukkig zijn zonder drugs.
maar wel lekker dun.
wat dan?quote:Op zondag 24 augustus 2025 12:28 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Vreemd, dat is echt precies de tegenovergestelde werking die pep op mij heeft gehad.
Ik ken ook mensen die gewoon rustig een pizza wegwerken dan hoor.quote:
die heb je ookquote:Op zondag 24 augustus 2025 12:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ken ook mensen die gewoon rustig een pizza wegwerken dan hoor.
Ik zag laatst wel een junkie in de bosjes bij de macquote:Op zondag 24 augustus 2025 06:57 schreef borbit het volgende:
Meeste junkies zijn wel vrij mager, dus het zal wel goed voor je zijn. Ik zie ook nooit junkies in de McDonald's.
[ afbeelding ]
Ja duh. Anders ben je na een week pepverslaving al doodquote:Op zondag 24 augustus 2025 12:52 schreef Ama het volgende:
Ik ken ook mensen die gewoon rustig een pizza wegwerken dan hoor.
Ja maar is het ook mogelijk om je daarna niet slecht te voelen? Want daar kijk ik dan wel tegenop als ik weet dat ik na x tijd me niet fijn ga voelen..quote:Op zondag 24 augustus 2025 12:26 schreef pokkerdepok het volgende:
ik raad speed/pep aan, dan heb je echt geen honger meer.
en je kan nog veel meer zuipen ook want je wordt niet meer dronken. en je voelt je geweldig totdat je geen speed meer hebt, dan val je in een depressie gat waarin je alleen nog maar jezelf van kant wil maken, zo kut voel je je, je hele geest is letterlijk gesloopt, want speed tast je hersenen keihard aan en waarschijnlijk kan je daarna nooit meer gelukkig zijn zonder drugs.
maar wel lekker dun.
Inkakken is bijpakken. Wel zorgen dat je soms even een balansdagje neemt.quote:Op zondag 24 augustus 2025 16:02 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja maar is het ook mogelijk om je daarna niet slecht te voelen? Want daar kijk ik dan wel tegenop als ik weet dat ik na x tijd me niet fijn ga voelen..
Neem contact op met de verslavingszorg, die nemen je op, krijg je wat pammetjes om de eerste dagen door te komen.quote:Op zondag 24 augustus 2025 16:02 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja maar is het ook mogelijk om je daarna niet slecht te voelen? Want daar kijk ik dan wel tegenop als ik weet dat ik na x tijd me niet fijn ga voelen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |