abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218577149
Ik vraag me het volgende af. Ik ben alcoholist en heb een bierbuik. Ben wel 10 kilo afgevallen en veel spieren bijgekomen door fitness ook al is dat nog niet echt te zien omdat ik te dik ben (en de eerste weken krijg je niet echt spieren erbij maar sturen je hersenen je spieren gewoon beter aan waardoor je je sterker voelt en ook bent).

Maar is het gezonder om alcohol te drinken (wel in steeds mindere mate waardoor je afvalt) of om harddrugs te nemen waarbij je geen behoefte hebt om te eten überhaupt?

En dan bedoel ik niet voor het leven. Maar voor bijvoorbeeld 6 maanden om een gezond gewicht te behalen omdat je geen behoefte hebt om echt te eten in tegenstelling tot de nadelen van het overgewicht en van het alcoholgebruik..
pi_218577281
Nee
  zondag 24 augustus 2025 @ 06:57:31 #3
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_218577284
Meeste junkies zijn wel vrij mager, dus het zal wel goed voor je zijn. Ik zie ook nooit junkies in de McDonald's.
  Moderator zondag 24 augustus 2025 @ 07:44:30 #4
18653 crew  D.
pi_218577326
Eh…

Alcohol IS een hard drug

En volgens mij zou je beter af zijn met een andere drug, want dat levert vast minder k*ttopics op :Y
pi_218577376
Misschien een goede therapeut in combinatie met stoppen met drinken en als bonus nog 3x per week lekker trainen (iets waarbij je ook je buik gebruikt)... ik denk dat je dan al heel ver komt....
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_218577864
Alcohol is goedkoper wordt sociaal geaccepteerd en is in elke supermarkt te kopen, dat maakt het gevaarlijker dan drugs , voor lichaam en geest zijn beide destructief
pi_218578146
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 09:43 schreef Cupfighter het volgende:
Alcohol is goedkoper wordt sociaal geaccepteerd en is in elke supermarkt te kopen, dat maakt het gevaarlijker dan drugs , voor lichaam en geest zijn beide destructief
Voor lichaam staat alcohol toch echt bovenaan
Nee ik ben niet nieuw, ben gewoon mijn wachtwoord kwijt van mijn mail
pi_218578156
Het zoveelste topic waarin TS alcoholmisbruik en zijn verslaving probeert te bagatelliseren.

Stop gewoon met die shit, zowel met posten als met drinken.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_218578158
Maak van sporten je nieuwe levensstijl/verslaving.
  Spellchecker zondag 24 augustus 2025 @ 11:02:04 #10
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  roze zondag 24 augustus 2025 @ 12:08:58 #11
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_218578825
Is dit weer een poging om je alcoholmisbruik goed te praten?
Your beauty never ever scared me.
  zondag 24 augustus 2025 @ 12:14:20 #12
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_218578898
TS en ik zitten denk ik in een narcisstendepressie, daar las ik net iets over. Ben je ook zo eenzaam TS? Voel jij je ook genoodzaakt om die intense pijn te drukken met verschillende middeltjes om maar niet onder ogen te hoeven komen dat we het allemaal helemaal aan onszelf te danken hebben?

Herkenbaar TS, heel erg herkenbaar.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_218578990
ik raad speed/pep aan, dan heb je echt geen honger meer.
en je kan nog veel meer zuipen ook want je wordt niet meer dronken. en je voelt je geweldig totdat je geen speed meer hebt, dan val je in een depressie gat waarin je alleen nog maar jezelf van kant wil maken, zo kut voel je je, je hele geest is letterlijk gesloopt, want speed tast je hersenen keihard aan en waarschijnlijk kan je daarna nooit meer gelukkig zijn zonder drugs.

maar wel lekker dun.
  zondag 24 augustus 2025 @ 12:28:37 #14
503714 SebbeSwensje
pi_218579002
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 12:26 schreef pokkerdepok het volgende:
en je kan nog veel meer zuipen ook want je wordt niet meer dronken. en je voelt je geweldig totdat je geen speed meer hebt, dan val je in een depressie gat waarin je alleen nog maar jezelf van kant wil maken, zo kut voel je je, je hele geest is letterlijk gesloopt, want speed tast je hersenen keihard aan en waarschijnlijk kan je daarna nooit meer gelukkig zijn zonder drugs.

maar wel lekker dun.
Vreemd, dat is echt precies de tegenovergestelde werking die pep op mij heeft gehad.
Appears.
pi_218579012
quote:
1s.gif Op zondag 24 augustus 2025 12:28 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Vreemd, dat is echt precies de tegenovergestelde werking die pep op mij heeft gehad.
wat dan?
  roze zondag 24 augustus 2025 @ 12:52:29 #16
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_218579130
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 12:30 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]
wat dan?
Ik ken ook mensen die gewoon rustig een pizza wegwerken dan hoor.
Your beauty never ever scared me.
pi_218579414
quote:
1s.gif Op zondag 24 augustus 2025 12:52 schreef Ama het volgende:

[..]
die heb je ook
pi_218579470
Alcohol is ook gewoon een harddrug. En niet zo beetje ook. Zeker als je het als alcoholist gebruikt.
Dat onderscheid tussen alcohol enerzijds en drugs anderzijds, is totaal misplaatst.

Maarrrrrr.... alcohol is wel een flinke dikmaker, en de meeste poedertjes maken je dun. Maar zorgen ook voor dingen als spierafbraak, beroven je van je energie (net als alcohol) een verrote geest, en noem het allemaal maar op.

Stoppen loont in deze. Geleuf me. :Y
Eens kijken
pi_218579480
quote:
7s.gif Op zondag 24 augustus 2025 06:57 schreef borbit het volgende:
Meeste junkies zijn wel vrij mager, dus het zal wel goed voor je zijn. Ik zie ook nooit junkies in de McDonald's.
[ afbeelding ]
Ik zag laatst wel een junkie in de bosjes bij de mac
pi_218579497
quote:
1s.gif Op zondag 24 augustus 2025 12:52 schreef Ama het volgende:
Ja duh. Anders ben je na een week pepverslaving al dood :D

Je gaat op den duur heus wel weer eten. Maar veel minder.

Maar pep is wel echt een van de grootste tyfustroep die er is.
Eens kijken
pi_218579733
Ik zou trouwens professionele hulp zoeken. Maar daar luister je toch niet naar.

Zo stoppen met alcohol zou ik in elk geval afraden. Dat kan levensgevaarlijk zijn.
pi_218580466
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 12:26 schreef pokkerdepok het volgende:

maar wel lekker dun.
Ja maar is het ook mogelijk om je daarna niet slecht te voelen? Want daar kijk ik dan wel tegenop als ik weet dat ik na x tijd me niet fijn ga voelen..
  zondag 24 augustus 2025 @ 16:03:22 #23
503714 SebbeSwensje
pi_218580475
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 16:02 schreef Masberum het volgende:

[..]
Ja maar is het ook mogelijk om je daarna niet slecht te voelen? Want daar kijk ik dan wel tegenop als ik weet dat ik na x tijd me niet fijn ga voelen..
Inkakken is bijpakken. Wel zorgen dat je soms even een balansdagje neemt.
Appears.
pi_218580491
Not this shit again.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Hey, my girl, why don't you just let it flow?
pi_218580796
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 16:02 schreef Masberum het volgende:

[..]
Neem contact op met de verslavingszorg, die nemen je op, krijg je wat pammetjes om de eerste dagen door te komen.

Ga niet zelf wat anders proberen, want dat kan je fataal worden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')