Maakte bij mij geen verschil...quote:Op zondag 24 augustus 2025 12:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Wetenschap heeft wel bewezen dat je met een kleine hond in je slaapkamer beter slaapt.
Sinds Ambar slaap ik als een roosje
Oh nee eigenlijk toch niet zo'n zin in. Eerst lunchen. Misschien vanmiddag nog even de stad in.quote:Op zondag 24 augustus 2025 11:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik ga eens even buiten kijken hoor
En dat. Geen huisdieren in de slaapkamer 's nachts.quote:Op zondag 24 augustus 2025 12:04 schreef mschol het volgende:
[..]
dat sowieso.. liever zelfs helemaal geen huisdieren op bed
Gewoon helemaal niet.quote:Op zondag 24 augustus 2025 12:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dat. Geen huisdieren in de slaapkamer 's nachts.
Ik vond dat wel heel lief toen Sjefke op gegeven moment onder mijn bed ging liggen en niet in zijn mand..quote:Op zondag 24 augustus 2025 12:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
FARIEP gaarkeukenvoer dus.quote:Op zondag 24 augustus 2025 12:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
We aten net Nasi met vlees. Begeleidster zei dat het goulash was. ik had echt zo iets van ehh lijkt me niet en is een rare combi (daarnaast is Goulash soep). Ben maar niet verder in discussie gegaan.
Het leek overigens meer op babi pangang. En dat hoorde ik ook gisteren zeggen bij de andere groep. Op zaterdag hebben wij friet en zij zondag, Wat zij zaterdag eten hebben wij zondags...
quote:Op zondag 24 augustus 2025 12:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
hier zit ik nog over in dubio..quote:
Wat nou als het een @ieniminimuis in je slaapkamer is?quote:Op zondag 24 augustus 2025 12:42 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
hier zit ik nog over in dubio..
maar ik zou eerder geneigd zijn naar helemaal niet
In het weekend is het wel een beetje gaarkeuken idee jaquote:
ik vrees dat ik die zou wegjagen, die zou vast alleen maar vervelend zijn tegen mijquote:Op zondag 24 augustus 2025 12:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat nou als het een @:ieniminimuis in je slaapkamer is?
Sowieso erg knus. Hier mag het in de weekenden wel.quote:Op zondag 24 augustus 2025 12:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Wetenschap heeft wel bewezen dat je met een kleine hond in je slaapkamer beter slaapt.
Sinds Ambar slaap ik als een roosje
Shit zo snel kan ik niet fietsen. Oh wacht ik kan sowieso niet fietsen nu. Nou zo snel kan ik ook niet naar de trein rennen.quote:Op zondag 24 augustus 2025 12:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nog eventjes en buikspek is klaar
quote:Op zondag 24 augustus 2025 12:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nog eventjes en buikspek is klaar
slaat ze die hond dan?quote:Op zondag 24 augustus 2025 12:50 schreef Ama het volgende:
Waarom hoor ik meerdere keren nee nee nee! En meerdere klappen. Volgens mij is de bovenbuurvrouw er weer met de hond.
Edit: Ja hoor nu ook geblaf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |