Wim-Lex gevallen?quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Zie je nou, veel te koud![]()
https://nos.nl/artikel/25(...)-uitzonderlijk-vroeg
quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik voel me niet helemaal top fit vandaag.In de ontbijtzaal had ik het warm, maar mijn lichaam was soms ook aan het trillen.
Dat is wel zo.quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoezo heb je dat niet in je Britneypack
De ultieme broek voor se gestrande reiziger. Geschikt voor zowel warme als frisse omstandigheden
ik ben geen poppetje en wie weet ook wel niet liefquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snel eentje aanschaffen dan maarquote:
Samen met het kabinetquote:
quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:55 schreef mschol het volgende:
hmm..
[..]
ik ben geen poppetje en wie weet ook wel niet liefJullie zijn mijn lieve poppetjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Nee, door neus ademhalen gaat wel al beter en de hoestbuien lijken ook minder te worden. Ik heb nu alleen wel het gevoel van een kikker in mijn keel.quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nog steeds niet helemaal afgeschud?
quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jullie zijn mijn lieve poppetjes
AhwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Tijd om de supercomputer te leren dat roken slecht is voor de gezondheid. Dan kan ie weer gewoon aan het werk ipv steeds rookpauzes in te lassenquote:Op zondag 24 augustus 2025 10:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Staat ergens een supercomputer te roken nu.
Koentjuhhhhquote:
quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, door neus ademhalen gaat wel al beter en de hoestbuien lijken ook minder te worden. Ik heb nu alleen wel het gevoel van een kikker in mijn keel.
Gewoon AI die het gaat regelen.quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je de lolbroek aan vandaag?quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tijd om de supercomputer te leren dat roken slecht is voor de gezondheid. Dan kan ie weer gewoon aan het werk ipv steeds rookpauzes in te lassen
buffer overflowquote:Op zondag 24 augustus 2025 10:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee gewoon een jurkje met pantyquote:
Oh, fijn, dan mag ik het pakket vast ergens in Zeeland ophalen maandag.quote:Op zondag 24 augustus 2025 11:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon AI die het gaat regelen.
Neuh, de zon schijnt hierquote:
skipak is een betere keuze met deze kouquote:Op zondag 24 augustus 2025 11:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Denk dat ik toch maar de lange broek aan ga doen. Wissel ik wel weer om als ik terug kom.
quote:
Ik las dat er al nachtvorst is geweestquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |