Doet iedereen hier en is niets nieuwsquote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* pinkt traantje weg van trots.
Hoe graag wil jij de zee in?quote:
Het waren maar 2 kerenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
4E heeft een paar keer d'r hoofd tegen een keukenkastdeurtje geslagen en nu begint ze steeds vreemdere dingen te zeggen
Ik zag vandaag een boot en die heet ONTSPAN!!!!!quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dit is ook het enige wat ik ken
Oh wacht
ONTSPANJE!!!
Ben jij zo sterk dan?quote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dit is ook het enige wat ik ken
Oh wacht
ONTSPANJE!!!
quote:
Blerde er ook uit de speaker: ONTSPANJE ?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zag vandaag een boot en die heet ONTSPAN!!!!!
Ik regel wel een paar Duitsersquote:
Oke, is goed Gruppe Sturmführerquote:
Ordnung muss seinquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, is goed Gruppe Sturmführer
Jeej, morgen zwemmenquote:
Zeewatertemperatuur van bijna 21 graden, had erger gekundquote:
was Sail tof?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zag vandaag een boot en die heet ONTSPAN!!!!!
LEKKER ZWEMMONNNquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeewatertemperatuur van bijna 21 graden, had erger gekund
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
LEKKER ZWEMMONNN
IN BACARDI LEMONNNNNN
quote:
Nou...quote:
Ik dacht dat dit wel duidelijk wasquote:
Heb je nu een verbod om in AMS te komen?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja kwektof, 35 miljoen boten met vrolijke mensen op het water maar toch extreem rustgevend.
Ja nee ok, dan weet ik datquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik dacht dat dit wel duidelijk was
Hebben jullie de Groene Draeck nog geramd?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja kwektof, 35 miljoen boten met vrolijke mensen op het water maar toch extreem rustgevend.
Succes met ronselen enzquote:
Mijn zwager ligt er illegaal met een plezierjacht, als ze die checken mag hij wat tonnetjes afgedragen aan de belasting, heel even getwijfeld om zijn transponder aan boord gewoon aan te zetten.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je nu een verbod om in AMS te komen?
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hebben jullie de Groene Draeck nog geramd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |