SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Libido is het probleem niet. Misschien ben ik gewoon een moeilijke vrouw als een random Fokker me ook niet snapt.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Tja, misschien gewoon een (groot) verschil in libido dan. Maar ja, succes met de vrijheid.
Nee precies, een relatie "nemen" omdat het kan, om maar een relatie te hebben, is dan ook maar een zwaktebod natuurlijk. En geen relatie hebben is eigenlijk ook best een speelbaar scenario.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:44 schreef Donna het volgende:
[..]
Maar zo kijkt iemand in een relatie er natuurlijk niet naar. Want het is voor het gros een soort van natuurlijk verloop van het leven.
Natuurlijk denk je wel eens 'er zijn ook genoeg mensen die nog nooit een relatie gehad hebben', maar je denkt, tenminste ik, nooit van goh, ik ben al een paar stappen verder dan iemand die nog nooit een relatie gehad heeft.
Maar goed, dan nog. Wil dat niet zeggen dat je dan maar met alles genoegen moet nemen. Net als dat jij niet de eerste de beste partner hoeft te trouwen waarmee het eens wel tot een relatie komt, omdat je dan ineens een relatie hebt.
Nog een voordeel van de museumjaarkaart!quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Over het algemeen kun je goed schijten in musea maar daar was ik nog niet geweest.
De beste plek waar ik op vakantie heb gekakt was in het Tate Modern in Londen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Nog een voordeel van de museumjaarkaart!
Tate Modernquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De beste plek waar ik op vakantie heb gekakt was in het Tate Modern in Londen.
Gewoon lekker de hedonist uithangen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee precies, een relatie "nemen" omdat het kan, om maar een relatie te hebben, is dan ook maar een zwaktebod natuurlijk. En geen relatie hebben is eigenlijk ook best een speelbaar scenario.
Was met studiereis dus hostels dus dan weet je het wel. We waren daar geweest en stonden in de giftshop, kwam een vriendin naar ons toe en die zei dus dat ze boven uitstekend had zitten poepen. Dus wij daarheen he, prima gezeten.quote:
Dat sowieso. Maar de mate waarin (en waarop) je toegeeft en accepteert is wel voor iedereen ook anders natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Iedereen settled for less want op den duur gaan ze inzien dat die eisen die ze hebben toch niet zo reëel zijn.
Ja daar heb je in dat opzicht weinig aan.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hedwig praat niet terug nee
Daar geloof ik dan weer niet zo in.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Iedereen settled for less want op den duur gaan ze inzien dat die eisen die ze hebben toch niet zo reëel zijn.
Dat laatste lijkt me een goede conclusie.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:46 schreef Donna het volgende:
[..]
Libido is het probleem niet. Misschien ben ik gewoon een moeilijke vrouw als een random Fokker me ook niet snapt.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me een goede conclusie.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was met studiereis dus hostels dus dan weet je het wel. We waren daar geweest en stonden in de giftshop, kwam een vriendin naar ons toe en die zei dus dat ze boven uitstekend had zitten poepen. Dus wij daarheen he, prima gezeten.
Oh zeker. Ik kreeg een keer indirect te horen dat ik moest stoppen met motor rijden. Dat is niet gebeurd.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:48 schreef Donna het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar de mate waarin (en waarop) je toegeeft en accepteert is wel voor iedereen ook anders natuurlijk.
Dat laatste komt vaker voor ja. Maar soms kwam ik op sites profielen tegen waarvan ik dacht: ben je serieus?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar geloof ik dan weer niet zo in.
Zijn natuurlijk wel mensen met belachelijke eisen; of een belachelijk ideaalbeeld dat ze met zich mee slepen.
Nou ja dan moet je op z';n minst eerst wat tegenkomen waar je ja of nee tegen kan zeggenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:48 schreef Donna het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar de mate waarin (en waarop) je toegeeft en accepteert is wel voor iedereen ook anders natuurlijk.
En zo is Budapestenaar geboren!quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:52 schreef Budapestenaar het volgende:
Je had vroeger op Budapest Airport toiletten die een beetje verborgen waren. Brandschoon (want er kwam niemand). Heerlijk om gewoon een uurtje te chillen als je de drukte zat was
Niet mee eens, ben althans zelf niet gesetteld for less, want dan was ik liever alleen geweest. Had in m'n eentje ook een prima leven. Maar de kans dat je zo iemand tegen het lijf loopt is volgens mij ook niet zo heel groot, dus er komt ook een beetje veel geluk bij kijken denk ik.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De vader van m'n kinderen snapt me trouwens wel.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me een goede conclusie.
Zijn dat die op de soort halve bovenverdieping?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:52 schreef Budapestenaar het volgende:
Je had vroeger op Budapest Airport toiletten die een beetje verborgen waren. Brandschoon (want er kwam niemand). Heerlijk om gewoon een uurtje te chillen als je de drukte zat was
Je hebt helemaal geen kleine dingetjes waarvan je denkt; meh?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet mee eens, ben althans zelf niet gesetteld for less, want dan was ik liever alleen geweest. Had in m'n eentje ook een prima leven. Maar de kans dat je zo iemand tegen het lijf loopt is volgens mij ook niet zo heel groot, dus er komt ook een beetje veel geluk bij kijken denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |