Mee eens, vond ik ook geen aanrader qua pistachequote:Op vrijdag 7 november 2025 15:53 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
Ook van de Lidl.
Smaakte vooral naar suiker en bitterkoekjes. Zeker niet naar pistache .....
Slecht he. Die Danette kuipjes hoef je ook niet te proberen.quote:Op vrijdag 7 november 2025 15:47 schreef Molo het volgende:
Ik had helaas weer een negatieve ervaring, waar ik jullie graag voor behoed
Er staat ook op 'pistache smaak' dus juridisch klopt het allemaal wel hoor. 0,1% pistache zit er maarliefst in.
Het is zoet, smaakt niet naar pistache maar vooral zoet weeïg en die suikeramandel die erbij zit is vooral heel veel suiker ook. Niet mijn ding en al helemaal geen aanrader als je van pistache houdt of dat verwacht qua smaak
[ afbeelding ]
Wel gezien maar was er al bang voorquote:Op vrijdag 7 november 2025 15:53 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
Ook van de Lidl.
Smaakte vooral naar suiker en bitterkoekjes. Zeker niet naar pistache .....
Welke Van Maanen is dit? Lekker manquote:Op vrijdag 7 november 2025 22:04 schreef Deisyy het volgende:
Ik wacht op de Dubaibol![]()
Vorig jaar met een collega een paar keer een taste test op kantoor gedaan, er waren nogal wat verschillen, maar deze heeft gewonnen.
[ afbeelding ]
Net gekochtquote:Op vrijdag 7 november 2025 15:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[ link | afbeelding ]
Deze net geproefd. Zoo lekker!! Ik hou niet van truffels, maar deze wel. 10.
Bij AH.
Ook net gekocht, 2 pottenquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:05 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Heerlijk ijs, met de welbekende pistache swirls.
Deze eet ik al jaren. Misschien niet echt de pistachesmaak, maar ik vind ze superlekker! Deze waren er ook al ver voor de pistachehype.quote:Op vrijdag 7 november 2025 15:47 schreef Molo het volgende:
Ik had helaas weer een negatieve ervaring, waar ik jullie graag voor behoed
Er staat ook op 'pistache smaak' dus juridisch klopt het allemaal wel hoor. 0,1% pistache zit er maarliefst in.
Het is zoet, smaakt niet naar pistache maar vooral zoet weeïg en die suikeramandel die erbij zit is vooral heel veel suiker ook. Niet mijn ding en al helemaal geen aanrader als je van pistache houdt of dat verwacht qua smaak
[ afbeelding ]
Hoe is de vulling van die Dubai variant?quote:Op zondag 9 november 2025 19:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik kan het algemene review topic niet vinden. Daarom maar hier
[ link | afbeelding ]
Er is ook speculoos (Amsterdam) maar die leek mij het minst interessant.
* Pistache: Goede pure chocoladesmaak. Had dunner gemoeten, nu valt de Dubai vulling een beetje weg qua smaak. Wel lekker!
* Pindakaas: Pindakaas smaak, lekker, had zouter gemogen van mij. Hier valt de chocola juist meer weg, maar de chocola heeft een beetje nepsmaak dus niet erg.
* Hazelnoot: Jammie praliné smaak,als een goede bonbon. Zelfde verhaal chocola als de pindakaas.
Limited edition maar dan heel erg lange variant van limited?quote:Op zondag 9 november 2025 19:57 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Deze eet ik al jaren. Misschien niet echt de pistachesmaak, maar ik vind ze echt superlekker!
Waar staat dat dan limited? Deze liggen al jaren bij alle supermarkten. Wereldeditie staat er.quote:Op zondag 9 november 2025 19:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Limited edition maar dan heel erg lange variant van limited?
Goed gevuld hèquote:Op zondag 9 november 2025 16:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Welke Van Maanen is dit? Lekker manziet er goed uit
Stond in de app erbij van de AH. Maar je hebt gelijk hoorquote:Op zondag 9 november 2025 20:00 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Waar staat dat dan limited? Deze liggen al jaren bij alle supermarkten. Wereldeditie staat er.
Jaaaaaa potdomme, daar kom ik nooit johquote:Op zondag 9 november 2025 20:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed gevuld hè![]()
Deze is van de oliebollenkraam in het centrum van Brielle.
Leuk ritje op de fiets, ik was een paar weken geleden op de fiets naar Maassluis. Die oliebollen zijn het waardquote:Op zondag 9 november 2025 20:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Jaaaaaa potdomme, daar kom ik nooit joh
Ik haat fietsen, en zit ook beetje te vaak in andere verre oorden, maar wellicht ooit ooitquote:Op zondag 9 november 2025 20:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk ritje op de fiets, ik was een paar weken geleden op de fiets naar Maassluis. Die oliebollen zijn het waard
Dan wel in de winter, anders staat de kraam er nietquote:Op zondag 9 november 2025 20:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik gaat fietsen, en zit ook beetje te vaak in andere verre oorden, maar wellicht ooit ooit
Ja leg er nog even extra druk op ook joh! Straks krijg ik nog een pistacheburnoutquote:Op zondag 9 november 2025 20:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan wel in de winter, anders staat de kraam er niet
Dan ban ik je wel voor dit topic.quote:Op zondag 9 november 2025 20:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja leg er nog even extra druk op ook joh! Straks krijg ik nog een pistacheburnout
Dank, zelfbeschermingquote:
Goed he? Beide echt fantastischquote:Op zondag 9 november 2025 19:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoe is de vulling van die Dubai variant?
Zowel truffels (eentje van geproefd) als ijs (nu bakje voor mijn neus
) zijn zwaar goedgekeurd
Lekker hoor![]()
![]()
Ik dacht ook Van Maanen vanwege dat doosje op de achtergrond.quote:Op zondag 9 november 2025 20:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed gevuld hè![]()
Deze is van de oliebollenkraam in het centrum van Brielle.
Van de Lidl diepvries of een bakker?quote:Op zondag 9 november 2025 20:05 schreef FlippingCoin het volgende:
ik had van het weekend croissants met pistachepasta erin, was lekker.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |