pistache is gewoon erg lekkerquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:08 schreef Ama het volgende:
Ik ben de hele pistache hype wel weer zat.
Zoute grove pasta in roomijs, bohhhhhhhquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
pistache is gewoon erg lekker
klinkt goedquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Zoute grove pasta in roomijs, bohhhhhhh
Ja maar het moet verdomme tegenwoordig overal doorheen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Als nootje ja, niet in die bewerkte zooiquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:19 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Als nootje ja, niet in die bewerkte zooi
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:12 schreef FlippingCoin het volgende:
pistache grof gehakt griekse yoghurt en honing
top toetje
Graag ja!quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar het moet verdomme tegenwoordig overal doorheen.
Ja maar dat is geen bewerkte zooi zoals in chocolade of gebakquote:
ik hou ook wel van een gebakjequote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:25 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ja maar dat is geen bewerkte zooi zoals in chocolade of gebak
ja pistache is duur en suiker goedkoop, is vaak een hit or miss met als reden dat het veel te zoet is.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:59 schreef Evangelion het volgende:
Ik wanneer er iets met pistache smaak in de buurt is
[ afbeelding ]
Maar het valt vaak wel een beetje tegen (weinig pistache smaak), behalve goed italiaans ijs.
fakkin' duurquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja pistache is duur en suiker goedkoop, is vaak een hit or miss met als reden dat het veel te zoet is.
Alsjeblieft niet. Net als met die karamel zeezout hype word je er gewoon helemaal mee doodgegooid in de winkel.quote:
Gewoon alleen in nootjes vorm, gezouten.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet. Net als met die karamel zeezout hype word je er gewoon helemaal mee doodgegooid in de winkel.
Moet ook standaard worden ipv hype, zoals reeds tig jaren in Frankrijk en Italië het geval is. Daar heb ik de liefde voor pistachecrème vandaan.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:08 schreef Ama het volgende:
Ik ben de hele pistache hype wel weer zat.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:14 schreef Molo het volgende:
Was altijd enorm fan van chocolade van De Bonte Koe, maar die achterlijke prijzen en de politieke boodschappen middels hun producten ben ik niet van gecharmeerd.
Pistache in producten mag verder natuurlijk wel permanent worden opgenomen in supermarkten en zulks want pistache is geweldig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is die McFlurry Pistache al vast in het assortiment bij de Mac?
Knap eigenlijk welquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:04 schreef StateOfMind het volgende:
Pistachenootjes![]()
![]()
![]()
Ooit eens 13 (!!!) zakjes op een dag gegeten
Ik kan zeggen dat dat net wat te gortig is en dat je dat flink buikpijn bezorgt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |