quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 16:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee hij gaat met de NS door Vaals centrum crossen
Als je even je telefoonnummer doorgeeft zal ik er voor zorgen dat het goed komtquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 16:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Odido mag het wat minder met de smsjes over dat ik van land wissel.
Smooth.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 16:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je even je telefoonnummer doorgeeft zal ik er voor zorgen dat het goed komt
Een miljoenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 14:55 schreef essnhills het volgende:
@:dezwabber, mooi paleisje voor je in Venhuizen.
De makelaar heeft een sfeervol filmpje erbij gemaakt.
Wel met geluid aan kijken
https://www.funda.nl/deta(...)61381/media/video/1/
Nee nee, gewoon een uitdagingquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een miljoenVoor iets wat je eerst op eigen kosten met de grond gelijk moet gaan maken
Die John de Greuter is niet goed bij zijn kokosnoot.quote:
Slopen? Mag niet. Gemeentelijk monumentquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een miljoenVoor iets wat je eerst op eigen kosten met de grond gelijk moet gaan maken
Maar maakt wel goede spookhuisfilmpjesquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 16:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die John de Greuter is niet goed bij zijn kokosnoot.
Oscypek?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 16:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Pools broodje met Poolse kaas zo
Kwartiertje met een drone van een tientje erdoor, treudeuntje jatten van internet, klaar.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 16:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar maakt wel goede spookhuisfilmpjes
Ja maar serieus, welke gek gaat daar een miljoen voor betalen?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 16:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Slopen? Mag niet. Gemeentelijk monument
Okee smakelijk danquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 16:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Rajski. Geen idee wat het is en hoe het smaakt
Niemand, het staat niet voor niets al heel lang leegquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 16:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar serieus, welke gek gaat daar een miljoen voor betalen?
Je zou dat gewoon voor een euro moeten aanbieden als je er nog wat mee wil. En als gemeente zou ik zeggen "binnen een jaar beginnen met opknappen anders trekken we die monumentstatus in en krijg je een sloopvergunning. En als je niet binnen een maand begint met slopen dan slopen wij het voor je."quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 16:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niemand, het staat niet voor niets al heel lang leeg
Jaquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 16:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je zou dat gewoon voor een euro moeten aanbieden als je er nog wat mee wil. En als gemeente zou ik zeggen "binnen een jaar beginnen met opknappen anders trekken we die monumentstatus in en krijg je een sloopvergunning. En als je niet binnen een maand begint met slopen dan slopen wij het voor je."
Ja logisch. Dit wordt gewoon nooit meer wat. Dat snapt een kind. Je KUNT het niet eens opknappen, het karkas is te slecht. Monument of niet.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 16:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Alleen willen gemeentes monumenten juist vaak behouden
En ik weet van een ander pand even verderop in dezelfde straat waarbij er daardoor ook een pand tig jaar stond te verkrotten
Eigenaar wilde het niet opknappen, want krot
Gemeente wilde geen sloopvergunning geven, want monument.
Uiteindelijk is het wel omgegaan.
Jaquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja logisch. Dit wordt gewoon nooit meer wat. Dat snapt een kind. Je KUNT het niet eens opknappen, het karkas is te slecht. Monument of niet.
Nou ik denk dat de gemeente dit nog even tweehonderd jaar wil aankijkenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 16:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Bij die andere snapte ik het wel hoor, standpunt van de gemeente.
Daarvan was bekend dat de eigenaar het bewust liet verkrotten. Maar als je dat zomaar toestaat dan hou je geen monument meer over.
Ik weet niet hoe dat met deze is
Het was net ook weer feestquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En iedereen weer OP de weg
@:Wereldgozer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |