Zouden meer mensen moeten doen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben een met mijn gevoel.
keb straks een bordje bami met hela varkenssatequote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Een omeletje is misschien wel lekker.
Nom nom nom.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
keb straks een bordje bami met hela varkenssate
en daarna kan je stofzuigen en dweilen en poetsen en boenen en vretenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Precies, we moeten doorrrrrrrrrrrrrrrrrr
Normaal gesproken eet ik vrij netjesquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:24 schreef mschol het volgende:
[..]
en daarna kan je stofzuigen en dweilen en poetsen en boenen en vreten
dat zeggen ze allemaalquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Normaal gesproken eet ik vrij netjes
Ik weet niet wie 'ze' zijn, maar ik kan alleen voor mezelf sprekenquote:
Die wordt net zo goed snel weggehaald door een volgende persoon.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:23 schreef mschol het volgende:
[..]
dan kijken ze er toch wel naar
maarja, gewoon extra plaatje in de OP erbij
Welke smaak T?quote:
Misschien.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zouden meer mensen moeten doen.
Kan je geen podcast starten?
We doen een gedeelte van de Inishowen 100 met als eindbestemming maritiem Museum.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
voor de zekerheid gewoon binnen blijven dan maar
bosvruchtenquote:
Zou luisterenquote:
Lekker.quote:
weegschaaltje er bij, 0,7gr in zeefje. perfectiequote:
Hoe kom je op 0,7 gr?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
weegschaaltje er bij, 0,7gr in zeefje. perfectie
hedwig aan de lijnquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:30 schreef Ama het volgende:
Bank zo goed als kattenhaar vrij gemaakt en er staat een doos met tissues op tafel. Meer kan ik niet doen voor mijn visite met kattenallergie. Ook alles met een doekje afgenomen in de woonkamer en keuken.
Sowieso klopt dat schema totaal niet en sommige mensen staan er de hele tijd in.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
KSC schema kan wel weg. Zonder Dimmy is het puntmutsen toch anders.
GeMoquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zo maar eens de supermarkt leeg lopen samen met de rest van Eindhoven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |