Dat is ook precies wat de arts in de tweede link aangeeft waardoor mensen onnodig overlijden. Als het gepaard gaat met sterk verminderde eetlust, hoge koorts en niet in staat is om water te drinken dan wordt geadviseerd een arts raad te plegen. Als de koorts meevalt en de patiënt water kan drinken dan kun je thuis uitzieken. Water binnen kunnen houden is een belangrijke indicator voor de ernst.quote:Op zondag 24 augustus 2025 15:43 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Ik denk dat bijna niemand dat doet. Hoogstens ORS scoren en eventueel antibiotica.
Ja maar dan nog!quote:Op zondag 24 augustus 2025 16:06 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat is ook precies wat de arts in de tweede link aangeeft waardoor mensen onnodig overlijden. Als het gepaard gaat met sterk verminderde eetlust, hoge koorts en niet in staat is om water te drinken dan wordt geadviseerd een arts raad te plegen. Als de koorts meevalt en de patiënt water kan drinken dan kun je thuis uitzieken. Water binnen kunnen houden is een belangrijke indicator voor de ernst.
Niet een maar twee kinderen ook he ....quote:Op zondag 24 augustus 2025 16:14 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja maar dan nog!
Dan heeft die pa verzaakt hulp in te schakelen.
Je gaat niet op je gemakje slapen. Je hangt kotsend boven de wc. Dat MOET hij gemerkt hebben..
Misschien zaten ze niet in dezelfde hotelkamer?quote:Op zondag 24 augustus 2025 16:14 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja maar dan nog!
Je gaat niet op je gemakje slapen. Je hangt kotsend boven de wc. Dat MOET hij gemerkt hebben..
Nog opmerkelijker is de lezing van het OM dat ze wel degelijk met z'n drieën naar de twee gelegenheden zijn gegaan.quote:Op zondag 24 augustus 2025 16:14 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja maar dan nog!
Er staat toch dat personeel van het hotel aanklopte bij de kamer en daar alle slachtoffers aantrof?quote:Op zondag 24 augustus 2025 16:16 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Misschien zaten ze niet in dezelfde hotelkamer?
In 1 van de eerste artikelen stond wel dat ze in dezelfde kamer gevonden waren. En was er toen nog wat onduidelijkheid over of 1 van de.personen zich op een bank bevond of in bed o.i.d.quote:Op zondag 24 augustus 2025 16:16 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar als hij op een andere kamer zat kan dat de reden zijn dat hij niks meekreeg van het ziek zijn van de jongens.quote:Op zondag 24 augustus 2025 16:38 schreef maily het volgende:
[..]
Er staat toch dat personeel van het hotel aanklopte bij de kamer en daar alle slachtoffers aantrof?
Dat zou kunnenquote:Op zondag 24 augustus 2025 16:41 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar als hij op een andere kamer zat kan dat de reden zijn dat hij niks meekreeg van het ziek zijn van de jongens.
En is hij uiteindelijk een kijkje gaan nemen die ochtend.
En toen voelde hij nog steeds de noodzaak niet om alarm te slaan? Als hij fysiek in staat was naar een andere kamer te lopen dan zou je denken dat hij ook fysiek in staat was om een alarmnummer te bellen.quote:Op zondag 24 augustus 2025 16:41 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar als hij op een andere kamer zat kan dat de reden zijn dat hij niks meekreeg van het ziek zijn van de jongens.
En is hij uiteindelijk een kijkje gaan nemen die ochtend.
Nee inderdaad, dat was al gekende info he.quote:Op zondag 24 augustus 2025 16:16 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Of je belt als vader de turkse variant van 112. Of de receptie of je schreeuwt alles bij elkaar.quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:46 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee inderdaad, dat was al gekende info he.
Maar als je samen met je broer aan het overgeven bent en je hondsziek voelt, dan gaat er toch 1 van jullie aankloppen bij je vader
Lijkt mij ook gek. Dan moet er echt vergif in het eten hebben gezeten, en niet "zo maar" een voedselvergiftiging.quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:03 schreef SuperNeger het volgende:
Sorry hoor maar allebei dood van voedselvergiftiging? Zelfs van rauwe kip ga je toch niet dood? Misselijk braken en koorts en schijterij maar dood gaan? Dan is er toch meer aan de hand? Dat het bij 1 iemand gebeurt met al een zwakke gezondheid maar bij 2 jonge tienergasten dan kan haast niet. Hoe vaak ik wel niet voedselvergiftiging heb gehad in m'n leven dat was vervelend maar dood ga je er meestal niet van.
Kan ook nog illegaal gestookte Raki zijn. Daaraan zijn in Istanbul al tientallen mensen overleden dit jaar.quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:14 schreef LaDaDiDa het volgende:
Denk eerder aan een soort gekke schimmel of water vergiftiging bij het hotel? Als het geen CO is.
De restauranteigenaren zijn ook direct aangehouden. Wel erg voortvarend allemaal als je het mij vraagt.quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:24 schreef LaDaDiDa het volgende:
[..]
Lijkt mij ook gek. Dan moet er echt vergif in het eten hebben gezeten, en niet "zo maar" een voedselvergiftiging.
Iets waar ik wel aan moest denken is dat ik laatst een nieuws artikel las over een Britse vrouw die in Turkije overleden was, en waarvan een aantal organen zonder toestemming weggehaald waren toen haar lichaam was teruggestuurd (volgens mij zelfs haar hart...). Zou mogelijk gedaan zijn vanwege illegale orgaandonatie. Las toen verhalen dat dat veel in Turkije gebeurd, vaak soms bij bv een haartransplantatie o.i.d.
Wellicht beetje te alu hoedje maar moest er nu ook aan denken, vooral omdat het hotel ook zo vaag/slecht lijkt.
Zoiets zou het best eens kunnen zijn. Goed gevonden.quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
Kan ook nog illegaal gestookte Raki zijn. Daaraan zijn in Istanbul al tientallen mensen overleden dit jaar.
Ze zullen toch nog wel sectie op die lichamen uitvoeren zeker? Dan wordt het wel bekend.quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
Kan ook nog illegaal gestookte Raki zijn. Daaraan zijn in Istanbul al tientallen mensen overleden dit jaar.
Dus..... vader gaat met zijn 2 minderjarige zoons naar het allerslechtste hotel in Istanbul én gaat Raki met ze drinken? (Aangezien hij ook ziek is zullen ze het alle 3 gedronken hebben). Dan stel ik toch wel veel vraagtekens bij dit ouderschap.quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:33 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Zoiets zou het best eens kunnen zijn. Goed gevonden.
En bij het Moslimschap.quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:36 schreef ZarB het volgende:
[..]
Dus..... vader gaat met zijn 2 minderjarige zoons naar het allerslechtste hotel in Istanbul én gaat Raki met ze drinken? (Aangezien hij ook ziek is zullen ze het alle 3 gedronken hebben). Dan stel ik toch wel veel vraagtekens bij dit ouderschap.
Niet iedereen leest google reviews he? En het was vakantie. Dan zijn mensen vaak wat losser met regelsquote:Op zondag 24 augustus 2025 20:36 schreef ZarB het volgende:
[..]
Dus..... vader gaat met zijn 2 minderjarige zoons naar het allerslechtste hotel in Istanbul én gaat Raki met ze drinken? (Aangezien hij ook ziek is zullen ze het alle 3 gedronken hebben). Dan stel ik toch wel veel vraagtekens bij dit ouderschap.
Nee maar je weet wel dat je minderjarige kinderen geen alcohol mogen drinken. En dan ga je ook niet van die vage zooi drinken waar blijkbaar al e.e.a. van in het nieuws is geweest.quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:37 schreef roos94 het volgende:
[..]
Niet iedereen leest google reviews he? En het was vakantie. Dan zijn mensen vaak wat losser met regels
moslims mogen sowieso geen alcoholquote:Op zondag 24 augustus 2025 20:40 schreef ZarB het volgende:
[..]
Nee maar je weet wel dat je minderjarige kinderen geen alcohol mogen drinken. En dan ga je ook niet van die vage zooi drinken waar blijkbaar al e.e.a. van in het nieuws is geweest.
Overigens: geen reviews lezen vind ik vandaag de dag wel wat zwakbegaafd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |