Voor een duppie op de eerste rang willen zitten. Tja, het is kiezen of delen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 07:52 schreef hoechst het volgende:
Per ingang van januari gaat benzine zo’n 10 cent duurder worden.
Ik tank al 2 jaar uitsluitend alleen maar in België met de auto. Er staan al lange rijen Nederlandse aut’s omdat het 35 cent/l goedkoper is.
Die rijen gaan nog veel groter worden zodra het straks 45 cent goedkoper is.
Gister een kwartier moeten wachten voor een winst van 17 euro.
En TS kiest ervoor om zijn geld met de Belgen te delenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 08:34 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Voor een duppie op de eerste rang willen zitten. Tja, het is kiezen of delen.
Er zijn maar weinig mensen die een uurloon van 68 euro per uur verdienen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 07:52 schreef hoechst het volgende:
Hij pakt ook niet elk kwartier die 17 euro hè, je moet het eigenlijk uitsmeren over de periode tot de volgende tankbeurt (inclusief het wachten daarna).quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 08:37 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig mensen die een uurloon van 68 euro per uur verdienen.
Hoeveel keer tank je per week?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 07:52 schreef hoechst het volgende:
Ik tank al 2 jaar uitsluitend alleen maar in België met de auto. Er staan al lange rijen Nederlandse aut’s omdat het 35 cent/l goedkoper is.
Voor 17 euro per kwartier zou ik heel de week wel willen wachten bij het tankstation.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 08:37 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Vergeet de afschrijving van m’n oude gare Opel corsa niet mee te rekenen🤣🤣🤣🤣quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 08:37 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Dit is dan jouw idee van een zinvol leven? Continue in die stinkbak zitten voor een goedkope druppel benzine?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:18 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Voor 17 euro per kwartier zou ik heel de week wel willen wachten bij het tankstation.
En dan op maandagmorgen weer opnieuw beginnen
Wat is jouw idee dan van een zinvol leven?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:02 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dit is dan jouw idee van een zinvol leven? Continue in die stinkbak zitten voor een goedkope druppel benzine?
Mijn leven. Werken. Rekening houden met je medemens.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:03 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Wat is jouw idee dan van een zinvol leven?
Gemiddeld 1x in de 2,5 week.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:13 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Hoeveel keer tank je per week?
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 07:52 schreef hoechst het volgende:
Plus de extra tijd die het kost om er heen te rijden. En weer terug.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 08:43 schreef tesssssssss het volgende:
Ik zou ook een kwartier wachten voor 17 euro, als ik eerlijk ben.
Ja, nou dan zou ik nog steeds een kwartier wachten.quote:
Je kunt een jerrycan meenemen, dan kun je per keer meer tanken. Dan hoef je minder vaak naar het tankstation en je hoeft in principe even lang te wachten voordat je aan de beurt bent.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:30 schreef knoopie het volgende:
Bovendien moet je 50 liter tanken om op 17 euro voordeel te komen, hoe vaak rijd je je tank tot ver in de reserve leeg, voordat je weer gaat tanken?
Dat zou ik daar waarschijnlijk speciaal voor doenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:30 schreef knoopie het volgende:
[..]
[..]
Plus de extra tijd die het kost om er heen te rijden. En weer terug.
Bovendien moet je 50 liter tanken om op 17 euro voordeel te komen, hoe vaak rijd je je tank tot ver in de reserve leeg, voordat je weer gaat tanken?
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 08:35 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
En TS kiest ervoor om zijn geld met de Belgen te delenbijzonder verstandige keuze als je het mij vraagt.
besparing.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 07:52 schreef hoechst het volgende:
Dan ben je wel weer veel langer bezig met tanken, want jerrycans vullen is omslachtig. Bovendien moet je die jerrycans ook eerst kopen, en dan kan je je achterbak niet meer gebruiken, omdat hij volstaat met jerrycans.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:40 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Je kunt een jerrycan meenemen, dan kun je per keer meer tanken. Dan hoef je minder vaak naar het tankstation en je hoeft in principe even lang te wachten voordat je aan de beurt bent.
Dan is t jammer ja… gechanteerd worden door de overheid.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:39 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Ik rij 1 tank leeg heen en weer naar belgie. Daar gaat je winst
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |