Maar er bestaan toch überhaupt maar 4 seizoenen?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 04:57 schreef fokexpert het volgende:
Nee hij bedoeld dat de serie die ze zoekt 6 seizoenen heeft maar. Netflix daarvan maar 2 heeft. En dan enkel 5 en 6.
Je mag de equinox ook meetellen en dan kom je op 6.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 07:46 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Maar er bestaan toch überhaupt maar 4 seizoenen?
Ik ken alleen equifax telt dat ook?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 08:39 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Je mag de equinox ook meetellen en dan kom je op 6.
Dat zegt mij dan weer niets.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:08 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik ken alleen equifax telt dat ook?
Geen probleem jongeman, het kan de beste overkomen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:47 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat zegt mij dan weer niets.
Het gaat dus ook niet om de serie. Het gaat om Netflix.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 07:46 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Maar er bestaan toch überhaupt maar 4 seizoenen?
En toch had het niet mogen gebeuren, we zullen dan ook lering trekken uit wat zich hier heeft afgespeeld.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:54 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Geen probleem jongeman, het kan de beste overkomen.
Lering naar de tering zetten noem ik dat.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:22 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
En toch had het niet mogen gebeuren, we zullen dan ook lering trekken uit wat zich hier heeft afgespeeld.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 02:04 schreef Masberum het volgende:
Ja lach me maar uit. Gooi vuile was naar me.
Random Pics van de Dag #1407
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |