Subtiele opmerkingquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dacht altijd dat jij oud was
De reis is belangrijkerquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja als je toch geen bestemming hebt voor je vakantiedagen..
je beweegt je op glad ijsquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het antwoord daarop is: ja.quote:
mja.. maar wettelijke dagen mogen niet uitbetaald worden dusquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja als je toch geen bestemming hebt voor je vakantiedagen..
dAn dE bEsTemMinGquote:
ach joh, leuk eff lekker kind zijnquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:47 schreef sacha het volgende:
[..]
ik had mijzelf voorgenomen dit nooit meer te doen
Nee, dan moet je uit dienstquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:47 schreef mschol het volgende:
[..]
mja.. maar wettelijke dagen mogen niet uitbetaald worden dus
scheelt voor mij ook dat ik lange weekenden heb.. heb ik stuk minder behoefte aan vakantie
Als jij het weetquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat is dat toch met die haperende CaPS lOcK
dat gaat me wat teverquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, dan moet je uit dienst
Dit is hopelijk geen nieuwe infoquote:
Beetje omslachtig ookquote:
en bijstand is ook niks..quote:
Je begint het eindelijk te lerenquote:
Neuh, uit de sociale ruif eten is ook niets voor mij.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:50 schreef mschol het volgende:
[..]
en bijstand is ook niks..
heb wel eens in WW gezeten en na 2 weken was ik het wel zat
ouderquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stijgende leercurvequote:
Wat hierboven staatquote:
Misschien heeft sacha nu nog een tr gezetquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit is hopelijk geen nieuwe info
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |