quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door MacorgaZ op 22-08-2025 22:00:15 ]
quote:
Ja want in de VS werkt dat systeem echt fantastisch en wordt je leven niet compleet verneukt omdat je midden in de nacht tegen een school stond wild te plassenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:50 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Net zoals in amerika een openbaar register met fotos naam en adres van viespeuken. Die mannen moeten blootgelegd worden. Ik wil wel eens weten wat er hier woont.
Zeker een fantastisch idee, maar laten we het daar maar bij laten?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Verkrachters verdienen ook de zwaarste straffen die er kunnen zijn. Publieke vernedering zou hier moeten voor ingevoerd worden
De verkrachters zouden een strop rond de nek moeten krijgen op de plaatselijke markt. Een touw die aan een machine bevestigd is. De mensen kunnen ¤2 in de machine werpen. de strop gaat 1cm omhoog per ¤2 inworp.
Ik zie alleen maar voordelen
De staat verdiend hier aan dus geen kosten om hem eten te geven in de gevangenis.
Mensen kunnen hem letterlijk omhoog laten trekken door donatie
Liefst niet allemaal tegelijk geld inwerpen anders is er geen fun meer aan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Verkrachters verdienen ook de zwaarste straffen die er kunnen zijn. Publieke vernedering zou hier moeten voor ingevoerd worden
De verkrachters zouden een strop rond de nek moeten krijgen op de plaatselijke markt. Een touw die aan een machine bevestigd is. De mensen kunnen ¤2 in de machine werpen. de strop gaat 1cm omhoog per ¤2 inworp.
De staat verdiend hier aan dus geen kosten om hem eten te geven in de gevangenis.
Ja, dat is die Bonus. Logisch, maar 'gekke Wimpie' hoort gewoon in een inrichting.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 00:44 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Liefst niet allemaal tegelijk geld inwerpen anders is er geen fun meer aan.
Moet heel geleidelijk gaan en gespreid over meerdere dagen
Jouw idee is ook behoorlijk ziek. En gaat wel wat verder dan publiekelijk vernederen. Het is publiekelijk martelen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
er kan ook ¤2 per mm.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 00:44 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Liefst niet allemaal tegelijk geld inwerpen anders is er geen fun meer aan.
Moet heel geleidelijk gaan en gespreid over meerdere dagen
Dus Ali B moet ook aan zo'n strop worden gehangen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Verkrachters verdienen ook de zwaarste straffen die er kunnen zijn.
Die vind ik wel een goeie ja.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:50 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Net zoals in amerika een openbaar register met fotos naam en adres van viespeuken. Die mannen moeten blootgelegd worden. Ik wil wel eens weten wat er hier woont.
Zeker, straf op valse beschuldiging gewoon gelijk stellen aan de straf op verkrachting, want je leven is net zo goed kapot danquote:Op zondag 24 augustus 2025 08:15 schreef Chandler het volgende:
Nee, want mogelijk blijkt uiteindelijk dat met meisje/de vrouw het verhaal uit de mouw schudde... en dan? dan is de man dood en zij levend...
Al zou ik dan wel weer zo zijn, gelijke monniken gelijke kappen. Blijkt verhaal fictief dan zelfde of zelfs dubbele consequenties voor de 'vrouw'.
Dit dus.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 22:33 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Zeker, straf op valse beschuldiging gewoon gelijk stellen aan de straf op verkrachting, want je leven is net zo goed kapot dan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |