Oh, ik dacht dat ik de laatste had, maar nu ik dat zo bekijk postte ik denk ik nét door het slotjequote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:50 schreef Felagund het volgende:
Sorry, niet in de gaten dat ik de laatste post had.
Zou ze de DL-finale überhaupt lopen? Ik heb tegenwoordig niet meer het idee dat dat nog echt prestigieus isquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is een WR lopen een week voor DL finale en maand voor WK niet tikje ambitieus?
Met deze (faal)hazen wordt het sowieso lastig.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is een WR lopen een week voor DL finale en maand voor WK niet tikje ambitieus?
Dit is vrij kansloos jaquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Met deze (faal)hazen wordt het sowieso lastig.
De 800 en 1500 zijn ook wel mijn favoriete looponderdelenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:21 schreef heywoodu het volgende:
Een medaille voor het vlaggetje op de 1500m zou ik wel echt heel tof vinden trouwens
Sowieso, de meesten wel, maar juist de 1500m is door de jaren/decennia heen zo enorm competitief geweest altijd
Op zich wel mee eens, hoewel ik de 200m ook wel fantastisch vind, hoe ze zo gigantisch hard door die bocht heen knallenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De 800 en 1500 zijn ook wel mijn favoriete looponderdelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |