Pfff, die zeurt ook overal waar ze komtquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 14:00 schreef Piefpafpoef123 het volgende:
Dit volgen is echt sinds de vakantie mijn quilty pleasure geworden. Via mijn Kobo abbo zelf het boek van AM gedownload maar wat een prut elke alinea gaat van de hak op de tak.
Minibelle volg ik ook omdat mijn kind ook aan topsport doet maar gelukkig herken ik er niet zoveel in behalve het trainingsschema 😅
Ze zijn nu trouwens op vakantie en de eerste klachten worden al genoemd 😂
Nou die kookplaat in de storie daarna is ook niet echt schoon te noemen...quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 14:21 schreef Louuuu_lou het volgende:
Jemig, Sanneke en Dion hebben echt een leuk tuintje zo te zien, veel groen, een los zitje, een tafel om aan te zitten. En dan zegt ze nu dat ze het toch maar weer een beetje bij gaan houden om zich van hun goede kant te laten zien…. Het is toch logisch dat als je een huis met tuin huurt, je ook de tuin bijhoudt. Je poetst toch ook je wc en maakt ook je keuken wel eens schoon. En niet om jezelf van je beste kant te laten zien maar gewoon voor je eigen woongenot.
Ik vind het echt verkeerde stoerheid, bij vlagen zelfs dom gedrag. Die knie moet nog wel een flink aantal jaren mee. Snap gewoon niet dat er mensen moedwillig zo laks omgaan met hun gezondheid.quote:Denkt zij werkelijk dat ze hiermee 'de sterke vrouw' uitstraalt? Dat alle mensen die kijken nu denken: Oh wat een bikkel en doorzetter? Een beetje normaal mens denkt toch alleen maar: Wat sneu?
Vond het vooral grappig dat ze zegt we maar alleen Dion bezig is.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 14:21 schreef Louuuu_lou het volgende:
Jemig, Sanneke en Dion hebben echt een leuk tuintje zo te zien, veel groen, een los zitje, een tafel om aan te zitten. En dan zegt ze nu dat ze het toch maar weer een beetje bij gaan houden om zich van hun goede kant te laten zien…. Het is toch logisch dat als je een huis met tuin huurt, je ook de tuin bijhoudt. Je poetst toch ook je wc en maakt ook je keuken wel eens schoon. En niet om jezelf van je beste kant te laten zien maar gewoon voor je eigen woongenot.
Ik snap haar wel, ze is altijd zo actief, lekker wandelen met haar zoon, straks lekker fietsen met de bakfiets echt zo actief die meid dan is je weekend ook zo weer voorbij. 😏🤭quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 14:55 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke zegt dat de weekenden zo snel voorbij gaan dat ze zichzelf een beetje voorbij lopen. Nou Sanneke, van wat jij van jezelf laat zien, weekend of niet, krijg ik absoluut niet het idee dat jij jezelf voorbij loopt hoor. Maar goed dat je zo om jezelf denkt. Goede lunch erin en door! Mocht je nog wat energie over hebben, probeer eens een doekje over de kookplaat te halen want dit zijn niet alleen waterspetters van de gekookte eieren. Maar kijk uit, alleen wanneer je jezelf daarmee niet voorbij loopt!
Het vorige verblijf niet! Dat werd helemaal opgehemeld want was van of via bekenden of zo? Was ook een duidelijk gevalletje ‘gratis voor reclame’ maar dan zonder de #AD. Net als een week of twee geleden, dat bleek in een post ook ‘ineens’ een samenwerking. Wij wisten het hier al, haar goedgelovige volgers nog niet. Dat idee😂quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 14:10 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Pfff, die zeurt ook overal waar ze komt
En als je echt nog energie over hebt, doe die vrij nieuwe airfryer dan ook even!quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 14:55 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke zegt dat de weekenden zo snel voorbij gaan dat ze zichzelf een beetje voorbij lopen. Nou Sanneke, van wat jij van jezelf laat zien, weekend of niet, krijg ik absoluut niet het idee dat jij jezelf voorbij loopt hoor. Maar goed dat je zo om jezelf denkt. Goede lunch erin en door! Mocht je nog wat energie over hebben, probeer eens een doekje over de kookplaat te halen want dit zijn niet alleen waterspetters van de gekookte eieren. Maar kijk uit, alleen wanneer je jezelf daarmee niet voorbij loopt!
Ze wil niet zeggen dat ze alleen die van chips, snaai en snoep wil hebben?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:22 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke vraagt weer om kraskaarten van de AH terwijl ze van de week nog zei dat ze zoveel had gekregen dat ze niet wist of ze ze allemaal zou gebruiken. Wat wil ze nou?
Ik vraag me oprecht af hoe dat huis eruit ziet, je ziet Sanne vooral op de bank of in bed.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 14:21 schreef Louuuu_lou het volgende:
Ik dacht dit ook maar dacht: laat ik dat nou niet schrijven😂quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 15:39 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ze wil niet zeggen dat ze alleen die van chips, snaai en snoep wil hebben?
En de pizzaquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 16:05 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik dacht dit ook maar dacht: laat ik dat nou niet schrijven😂
Ik wil het niet weten. Die kookplaat was echt meer dan genoeg🤢quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 15:55 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik vraag me oprecht af hoe dat huis eruit ziet, je ziet Sanne vooral op de bank of in bed.
Ik heb even gekeken (volgde haar heel even toen ze in Dubai woonde, was haar eigenlijk al vergeten) maar die stoelen waar ze nu op zitten matchen helemaal met het tafelkleed dus niks meer aan doen! Of even stoelen kopen zonder schooien. Moet daar toch lukken.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 15:22 schreef Danielle_ het volgende:
Liefs_mamanouk heeft een kast van een huis, paar jaar in Dubai gewoond en haar man heeft een goede baan in het familiebedrijf. Maar ze is heel zielig omdat ze al maanden op kantinestoelen moet zitten, dus als ze affiliate bedel-linkjes deelt dan moeten we wel even massaal klikken hoor! Kan ze nieuwe stoelen kopen! Gelukkig heeft ze ook echt heel goedkoop behang voor de babykamer gekocht van de week, gaat duidelijk financieel heel slecht daar. Wat een grap weer dit🤣
En het is ook niet zo dat ze verder nooit snaaierij kopen. Op hun kassabonnen van de weekboodschappen staat standaard meer vreterij dan groente.quote:
En dan nog net niet in tranen vertellen dat het ECHT een luxe is voor hun, dat ze zulke dingen nooit kopen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 16:11 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
En het is ook niet zo dat ze verder nooit snaaierij kopen. Op hun kassabonnen van de weekboodschappen staat standaard meer vreterij dan groente.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |