Heel goed punt. Ik heb dat ooit als grap ingevuld zonder er over na te denken. Maar je hebt gelijk. Dit moet ik aanpassen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:09 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Misschien kun je eens beginnen met jouw naam te veranderen? En met jouw profiel te veranderen...![]()
Als je niet eens door hebt hoe schadelijk dat is voor vrouwen...
[ afbeelding ]
(kijk, nou corrigeer ik jou als mannen onder elkaar... eens kijken hoe dat uitpakt...)
De ondertitel en losse info die ik eerder als domme grap heb ingevuld zijn aangepast. Ik heb een mail naar @yvonne gestuurd om mijn username aan te laten passen.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 00:20 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Heel goed punt. Ik heb dat ooit als grap ingevuld zonder er over na te denken. Maar je hebt gelijk. Dit moet ik aanpassen.
Oh ja, mail. Momentquote:Op woensdag 27 augustus 2025 03:45 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
De ondertitel en losse info die ik eerder als domme grap heb ingevuld zijn aangepast. Ik heb een mail naar @:yvonne gestuurd om mijn username aan te laten passen.
Dit is zoals het hoort. Ik word ergens op aangesproken omdat ik - zonder slechte bedoelingen - toch een aandeel heb in het probleem.
Verbeter de wereld begin bij jezelf.quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:36 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Jammer dat er niet alsnog reacties van vrouwen zijn gekomen.
Ik verneem graag hoe ik als man een verschil kan maken waardoor vrouwen zich veiliger voelen.
Het probleem is dat veel vrouwen die betrouwbare rustige jongen maar saai vinden en daarom niet aantrekkelijk.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:34 schreef Ferdii het volgende:
Geef mee dat een betrouwbare rustige jongen de enige goede jongen is
Klopt, daarom gaat het ook mis bij vele dames.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 22:33 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Het probleem is dat veel vrouwen die betrouwbare rustige jongen maar saai vinden en daarom niet aantrekkelijk.
Als vrouwen geen uitdagende kleding meer dragen wordt het ook niet meer gedaan.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 23:55 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Als geen dame meer valt op stoerdoenerij wordt het ook niet meer gedaan
Jij denkt dat het realistisch is dat alle mannen leren zich netjes en respectvol te gedragen? Tijd om van je roze wolkje af te komenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 07:11 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Als vrouwen geen uitdagende kleding meer dragen wordt het ook niet meer gedaan.
Als vrouwen zich beheersen met alcohol waardoor ze hun grenzen beter kunnen aangeven wordt het ook niet meer gedaan.
Als vrouwen..
Ga toch weg man.
Dit klinkt alsof je je eigen post tegenspreekt. Je zegt eerst dat mannen wel veranderen als vrouwen ze geen aandacht geven, maar nu zeg je dat (bepaalde) mannen nooit veranderen..quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 08:16 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Jij denkt dat het realistisch is dat alle mannen leren zich netjes en respectvol te gedragen? Tijd om van je roze wolkje af te komen
Je zult helaas altijd tokkies, cultuurpareltjes en ander onopgevoed gespuis houden.
Nouja daar heb ik het best wel eens over met ze, maar wat moet ik daaraan doen? pvv stemmen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 01:20 schreef Queller het volgende:
Ik weet niet eens waar ik moet beginnen bij sommige reacties hier. Stelletje onderontwikkelden. Verschillende schoolvoorbeelden van 'de vraag stellen is 'm beantwoorden'.
Als het echt zo moeilijk is: vraag je bij gedrag om je heen eens af hoe het voelt als het gericht zou zijn tegen jouw moeder, zus, dochter, oma, vriendin. Voelt het niet helemaal oke (of erger) dan zou er een lichtje bij je moeten gaan branden.
Als vrouwen zich zouden beheersen met alcohol dan zouden ze zich daarmee een heleboel ellende besparen. Er zouden dan bijvoorbeeld veel minder verkrachtingen plaatsvinden, Overmatig alcoholgebruik is een factor die het risico op verkrachting aanzienlijk doet toenemen, en veel verkrachtingen vinden dan ook plaats onder invloed van alcohol. Bepaalde drugs hebben een soortgelijk effect.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 07:11 schreef DJKoster het volgende:
Als vrouwen zich beheersen met alcohol waardoor ze hun grenzen beter kunnen aangeven wordt het ook niet meer gedaan.
Zo, ff gefixt voor je.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 15:37 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Als vrouwen mannen zich zouden beheersen met alcohol dan zouden ze zich daarmee een heleboel ellende besparen. Er zouden dan bijvoorbeeld veel minder verkrachtingen plaatsvinden, Overmatig alcoholgebruik is een factor die het risico op verkrachting aanzienlijk doet toenemen, en veel verkrachtingen vinden dan ook plaats onder invloed van alcohol. Bepaalde drugs hebben een soortgelijk effect.
Het lijkt me absoluut geen slechte zaak als hier veel meer aandacht aan besteed wordt.
Het werkt beide kanten op. Overmatig alcoholgebruik vergroot zowel bij vrouwen de kans dat ze slachtoffer worden van verkrachting, als bij mannen de kans dat ze dader worden van verkrachting.quote:
Je bent aan het victim blamen, met je ‘vrouwen en alcohol’.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:27 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Het werkt beide kanten op. Overmatig alcoholgebruik vergroot zowel bij vrouwen de kans dat ze slachtoffer worden van verkrachting, als bij mannen de kans dat ze dader worden van verkrachting.
Dus waarom nu omdraaien en het woord vrouwen doorstrepen en vervangen door mannen? Of vind je dat mannen zich moeten beheersen met alcoholgebruik zodat de vrouwen kunnen zuipen?
Als je het woord vrouwen had doorgestreept en vervangen door mensen, dan had ik je helemaal gelijk gegeven.
Dus de dader mag wel blijven zuipen en al de rest maar het slachtoffer moet zich nog extra gaan aanpassen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:27 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Het werkt beide kanten op. Overmatig alcoholgebruik vergroot zowel bij vrouwen de kans dat ze slachtoffer worden van verkrachting, als bij mannen de kans dat ze dader worden van verkrachting.
Dus waarom nu omdraaien en het woord vrouwen doorstrepen en vervangen door mannen? Of vind je dat mannen zich moeten beheersen met alcoholgebruik zodat de vrouwen kunnen zuipen?
Als je het woord vrouwen had doorgestreept en vervangen door mensen, dan had ik je helemaal gelijk gegeven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |